• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Культура і Життя

Найдовший у світі музичний кліп завершився, нескінченне соло на бас-гітарі почалося

23 Грудня, 2020
Час прочитання: 2 хв.
A A
Найдовший у світі музичний кліп завершився, нескінченне соло на бас-гітарі почалося
Share on FacebookShare on Twitter

Гурт Twenty One Pilots нещодавно завершив свій найдовший у світі музичний кліп (а обіцяли взагалі нескінченний!), який потрапив до Книги рекордів Гіннеса. Музиканти вели на YouTube стрімінг музичного відео на свою пісню Level of Concern, збираючи його з користувацького контенту, надісланого шанувальниками спеціально для кліпу. Всього до відео увійшло понад 162000 записів, отриманих від фанатів.

since josh accidentally pulled the plug on the never-ending video for Level of Concern, Guinness checked out the stats and declared it officially the longest video ever. congratulations, you did it. pic.twitter.com/5DFGsQA8ac

— twenty one pilots (@twentyonepilots) December 19, 2020

Над цим проєктом разом із музикантами з Twenty One Pilots працювала відеоплатформа Imposium. Кожні 3 хвилини 40 секунд вона генерувала новий кліп з фанатського футажу і приєднувала його до попереднього. Звісно, перш ніж додавати відео у трансляцію, спеціальна команда модераторів його спочатку переглядала.

Найдовший у світі музичний кліп тривав 4264 години, 10 хвилин і 25 секунд, тобто майже 178 днів, доки барабанщик Джош Дан «випадково» не висмикнув кабель з розетки.

for the last 178 days fans have been generating a never-ending music video for Level of Concern. well, we thought it was never going to end. pic.twitter.com/FxoZVg2qi5

— twenty one pilots (@twentyonepilots) December 16, 2020

Таким чином зібраний з миру по нитці кліп до пісні Level of Concern став найдовшим музичним відео усіх часів. Попереднє відео-рекордсмен в цій категорії нараховувало лише 24 години. Це був кліп Happy на пісню Фаррелла Вільямса.

Штучний інтелект продовжує естафету

Навіть найвідданіші своїй справі музиканти мусять час від часу облишити інструменти та відпочити. Але завдяки штучному інтелекту на YouTube тепер можна почути соло на бас-гітарі, яке триває і триває. Щоб створити його студія Dadabots використала рекурентну нейронну мережу, яка й генерує це гітарне соло.

Команда Dadabots, Сі Джей Карр та Зак Зуковскі, натренували нейромережу на музиці Адама Нілі, точніше на двох годинах його бас-гітарних імпровізацій.

Методом спроб і помилок Карр та Зуковскі обмежили набір даних переважно швидким перебором гітарних струн, оскільки нейромережа надавала очевидну перевагу швидкому темпу музики. За словами команди Dadabots, це покращило якість звуку, а нескінченне соло на бас-гітарі, згенероване штучним інтелектом, набуло швидкого лихоманкового звучання.

Втім команда зазначає, що часом може здатися наче грають одночасно дві гітари.

Джерело 1, 2

Нескінченна музика, схоже, є досить популярною темою цього року…

Теги: мистецтвомузикатворчістьтехнології

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду
Аналітика

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

27 Травня, 2025

Український ринок комунікацій балансує між традиційними підходами та новими викликами. З одного боку, ми спостерігаємо зростання Digital ринку – за даними Всеукраїнської рекламної коаліції, у 2024 році він збільшився на...

Читати даліDetails

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

Вперше в Україні відбудеться виставка світової зірки дизайну — Стефана Загмайстера

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Ілля Неправда: як креативний бізнес в Україні знаходить сили розвиватися навіть у найскладніші часи

28 Травня, 2025
Інсайти

30+ визнаних експертів реклами і маркетингу виступлять на Ukrainian Creative Stories 2025

13 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025
Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью
Відео

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

3 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.