• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Інсайти

«Ми — не німі. Німі — не ми»: засновниця Kyiv Music Days про акцію #СтопКультурнийКарантин

15 Травня, 2020
Час прочитання: 3 хв.
A A
«Ми — не німі. Німі — не ми»: засновниця Kyiv Music Days про акцію #СтопКультурнийКарантин
Share on FacebookShare on Twitter

12 травня, о 22:00, на знакових локаціях в українських містах увімкнули спрямовані в небо промені світла. Так пройшла всеукраїнська акція представників креативної індустрії — #СтопКультурнийКарантин. В інтерв’ю creativity.ua Євгенія Стрижевська, засновниця Kyiv Music Days (проєкт, який виступив одним із ініціаторів акції), розповідає про ідею та особливості підготовки акції, про те, чи звернула влада увагу на акцію і що планується далі. А також Євгенія спробувала спрогнозувати, що чекає на креативні індустрії після того, як ми всі поступово вийдемо з кризи.

Євгенія Стрижевська, засновниця Kyiv Music Days

Як прийшла ідея провести акцію саме таким чином?

Тиждень тому мені зателефонував Максим Шульженко (засновник Stereo Plaza) та поділився ідеєю провести видовищну акцію на підтримку креативної індустрії. Планували спочатку зробити це у Києві, тож запропонували приєднатися до нас ще 5-7 компаніям. Партнерам сподобалася ідея, і тоді вирішили масштабуватися на інші міста: Харків, Одесу, Черкаси, Вінницю, Хмельницький, Львів. Всього в акції взяли участь 25 міст України.

Хто ініціатор? Скільки людей брало участь в організації?

Кілька українських компаній та концертних майданчиків, що долучили до співорганізації сотні своїх колег. Наразі важко порахувати кількість людей, але є перелік усіх компаній, які приєднались до акції на сторінці івенту у Facebook. 

На які кошти було організовано акцію?

На власні кошти кожного з організаторів.

Які інструменти та канали промо задіяли?

Комунікували переважно у Facebook та Instagram. Робили адресні розсилки по власних базах. Кроспостинг онлайн-марафону також робили у Facebook, що дало нам 150 000 переглядів на сьогодні. Враховуючи те, що до акції ми приєднали кілька піар-агенцій, то преса звернула увагу на інфопривід достатньо швидко.

Фото – Вікторія Квітка

Акція проти кризи в період кризи: з якими складнощами (організаційними, технічними, особистими) в процесі підготовки зіштовхнулись?

Ми не проти кризи. Ми — за діалог. Це є дуже важливою тезою. 

Представники української креативної індустрії, нині, — це експерти неймовірно високого рівня. Тому організаційних чи технічних складнощів відшукати важко. Здивувала відверто Чернігівська та Івано-Франківські мерії, що заборонили проведення мирної акції у місті, Рівненський ТЦ Zlato Plaza, що також останньої хвилини передумав. У Києві таким майданчиком, що передумав (незважаючи на всю необхідну документацію), виявився Національний музей історії України, біля якого також мала бути розташована локація зі світлом.

Так, важко було не спати майже 4 доби та мерзнути під страшенним вітром 12.05 та +7… Втім — це наші нормальні робочі реалії. Й ми за ними, напевно, навіть скучили.

Як керували підготовкою віддалено?

Чати у Telegram, особисті дзвінки. Ми не зрозуміли, як технічний чат з 15 людей доріс до 140-а. Втім, на швидкості процесів це не відобразилося. А для онлайн-марафону була задіяна нова медіаплатформа, розроблена у Харкові. 

Ваш особистий найскладніший момент у цьому процесі.

З’їсти за день 6 шматків піцци (яку я не їм) й жодного овоча.

Ви написали, що до акції долучилися КМДА і Нацполіція. Як загалом домовлятися із владою? Чи легко підтримують культурні ініціативи? Чи бюрократія заважає?

Про бюрократію й що заважає — трошки вище.

Загалом, у багатьох містах Нацполіція та місцева влада, навпаки, посприяли проведенню цієї акції з тезами, що: «Культуру необхідно підтримувати, підприємців необхідно зберегти».

Акція #СтопКультурнийКарантин на фото Андрія Макаренка
Фото – Андрій Макаренко

Мета акції – щоб уряд вийшов на відкритий діалог з індустрією і разом розробити план виходу з кризи. Які першочергові кроки очікуєте від влади? І які кроки першочергово змогли б допомогти індустрії пережити цей період?

Розумієте, саме від поетапного плану та нових «правил гри», що будуть розроблені усіма сторонами процесу й залежать подальші дії та кроки.

Якщо, наприклад, галузі скажуть «так» повноцінно лише через рік — то об’єктивно її більша частина перейде в інші бізнеси, напрями, індустрії. Й все це, на жаль, також не можна спрогнозувати, оскільки ми не є санітарні лікарі. Й у будь-якому прогнозі або дії завжди треба ставити кому, після якої писати: «Якщо не буде другої хвилі». Це станом на сьогодні.

Якщо ж «все буде добре» і певні пом’якшення відбуватимуться найближчим часом (як в Естонії, Німеччині) — то й більшість індустрії буде кадрово збережена й з’явиться чимало нових креативних форматів спілкування з аудиторією, проведення подій і т.п.

Чи зв’язався з вами хтось із представників влади після проведення акції? Чи відомо щось взагалі про те, чи бачили вони цю акцію?

Так, ми вже є на контакті із паном Олександром Ткаченком та кількома народними депутатами. Ми комунікуємо з Міністерством культури та інформаційної політики. А головне, що інформацію про акцію було озвучено наступного ж дня на засіданні Верховної Ради України. Й ми були почуті усіма політсилами.

На вашу думку, чому уряд не взяв до уваги ККІ при розробці плану виходу з карантину?

Я би не хотіла думати, чому не зробив. Ми би хотіли допомогти зробити разом. Виважено й адекватно до сьогоднішніх реалій. 

Акція #СтопКультурнийКарантин

У декількох реченнях спрогнозуйте, що чекає на ККІ після того, як ми всі поступово вийдемо з кризи.

Є кілька можливих сценаріїв. Мені хотілося б вірити в оптимістичий, з неймовірним зростанням попиту на національний культурний продукт, й через малу кількість концертних майданчиків, що будуть забиті вщент, побудову нових й розвиток у галузі.

Більш реалістичний сценарій існує вже сьогодні. Є приклади відомих митців, які пішли працювати в таксі чи кур’єрами. Мистецьким професіям навчаються найдовше, як і медичним. І це не та професія, де за півроку паузи ти знову будеш у формі. Дуже не хотілося би втратити той рівень і ту якість креативного контенту, що ми мали до кризи. 

Декілька висновків після запуску акції. І що в планах далі?

Люди різні, їх мільярди. Їх мільярди, хай їм грець.

Ми — не німі. Німі — не ми. В нас голос є. Лунає.

Українці й справді дуже різні. Але світлі ідеї можуть об’єднувати навіть конкурентів. Ми зробили цю акцію ще й через те, що ми не поїхали кудись, де добре. Ми хочемо робити добре там, де ми народилися й живемо.

Чи українці зможуть колись дозволити собі чути один одного й поважати іншу думку? Запитання складне. Але подібні акції, що точно якісно працюють на самоідентифікацію, розвивають ці глобальні процеси.

А наша галузь продовжує інституціонуватится. Й подальші кроки — це ще більша консолідація, задля розвитку сучасної української культури.

#СтопКультурнийКарантин на фото Андрія Довганя
Фото – Андрій Довгань

Запитання ставила головна редакторка creativity.ua Марина Корчака.

Фото на головній – Андрій Довгань.


Читайте також: Kyiv Music Days 2019 — найяскравіші цитати з форуму.

І наостанок: про правила благодійної колаборації — в ефірі CELEBRITY MARKETING live #2, онлан-проєкту Анни Міщенко та Kyiv Music Days. Нагадаємо, гостею ефіру була Анна Давіденко, PR-агентка БФ «Жизнелюб», Гаріка Корогодського та Володимира Дантеса.

Теги: карантинкультураУкраинашоубиз

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Бюро програми ЄС «Креативна Європа» в Україні запрошує на подію нового формату – Perform Ukraine.
Інсайти

Бюро програми ЄС «Креативна Європа» в Україні запрошує на подію нового формату – Perform Ukraine.

10 Травня, 2024

Ця інтерактивна професійна зустріч представників перформативного сектору поєднає презентацію грантових програм, нетворкінг формати, фахові консультації та воркшопи для митців і організацій від провідних фахівців сектору із презентацією вистав та супровідною...

Читати даліDetails

Світова підтримка українських креаторів. Нові можливості в ЄС

Мистецька виставка Dreamachine призначена для перегляду із заплющеними очима

РЕКОМЕНДОВАНО

Відео

135 окремий батальйон ТрО разом із McCANN Kyiv запустив нетипову рекрутингову кампанію

28 Квітня, 2025
Інсайти

Ребрендинг автоматів AQUABOX: від технічного продукту до стильного міського сервісу

23 Квітня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025
Бізнес та Інновації

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025

20 Травня, 2025
MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита
Інсайти

MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита

16 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.