MEGOGO розпочав власне виробництво аудіокнижок

На MEGOGO з’явились перші аудіокнижки власного виробництва. Медіасервіс триматиме фокус переважно на сучасній українській літературі, а також новинках українських видавництв. Кількість таких аудіокнижок збільшуватиметься майже щотижня.

Першими аудіокнижками власного виробництва стали збірки короткої прози «Можливо, завтра» та «Безодня» української письменниці та режисерки Марисі Нікітюк, яка, власне, їх і озвучила. Вже до кінця липня бібліотеку MEGOGO поповнить близько 10 нових аудіокнижок.

«Ще восени минулого року, як тільки ми почали розвивати напрямок аудіокнижок, то побачили, що українського аудіоконтенту досить небагато. І вже тоді ми розпочали перемовини та планування щодо його створення власними силами. Озвучувати книжки будуть, як професійні диктори, так і автори книжок. Окрім них, до нашої продакшн-команди ми залучили звукорежисерів та продюсерів виробництва. Тож відтепер усім охочим буде доступний унікальний та якісний аудіоконтент зі зручним функціоналом», — розповідає Іван Шестаков, директор зі стратегічного розвитку MEGOGO.

Власні аудіокнижки переважно будуть за поштучним продажем.

Нагадаємо, MEGOGO Audio — це нещодавно створений напрямок MEGOGO, що має близько 7000 аудіокнижок, кілька сотень подкастів, частина з яких власного виробництва. Від початку розділ «Аудіо» був доступний для користувачів додатку MEGOGO на смартфонах. Усі подкасти на MEGOGO абсолютно безкоштовні, навіть для незареєстрованих користувачів. Більшість аудіокнижок доступні за основною передплатою MEGOGO, а деякі — за поштучним продажем по аналогії до фільмових прем’єр. Крім того, наявна певна кількість безкоштовного книжкового аудіоконтенту. 

MEGOGO розпочав власне виробництво аудіокнижок

Раніше MEGOGO підготував добірку аудіокниг для натхнення та розвитку креативності.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

IAMIDEA agency створила стратегію та рекламну кампанію 49-го кінофестивалю «Молодість»

Новий слоган – КІНО НЕ БЕЗ ПИТАНЬ. Кінофестиваль «Молодість» — перший міжнародний кінофестиваль на території України, що функціонує з 1970 ...

Вітрини ЦУМ визнали найкращими на міжнародному конкурсі VMSD’s 2020 International Visual Competition

Проєкт оформлення новорічних вітрин ЦУМ «Фабрика Подарунків» був визнаний кращим проєктом року за версією американського журналу VMSD (Visual Merchandising and ...

Ахтем Сейтаблаєв зрежисерував ролик для Одеського міжнародного кінофестивалю

Цього року Одеський міжнародний кінофестиваль з відомих усім причин уперше в історії відбудеться онлайн. Та попри те, що звичний перегляд ...

NONPAREIL

Співзасновники агенції LLIWELL запустили подкаст про дизайн

Співзасновники брендингової агенції LLIWELL Нонна Старущенко та Гліб Капоріков запустили подкаст на Радіо Аристократи про дизайн та комунікаційну культуру. Подкаст ...

Creative Digest: Асоціація Креативних Індустрій України (CIAU) запускає власний подкаст

Щотижневий подкаст CIAU створюється для всіх, хто працює в сферах креативних комунікацій, маркетингу, культурних та креативних індустріях, цікавиться інноваціями та новими бізнес-підходами. Прослухати ...

Підозрілий кейс ОККО: нова кампанія від banda розказує, що стоїть за усім гарним на АЗК

Так склалося, що гарний сервіс в Україні викликає підозри. Ціна нічо? Підозріло. Касир посміхнувся? Підозріло. Дали більше однієї серветки? Підозріло. ...