MEGOGO

Медіасервіс MEGOGO відкриває свій аудіомайданчик для всіх подкастерів. Відтепер свій авторський подкаст швидко та зручно можна додати на MEGOGO, використовуючи Telegram-бот. І вже згодом контент з’явиться до прослуховування у мобільному додатку MEGOGO. 

Додати подкаст можна у декілька кроків. Спершу необхідно перейти за посиланням до Telegram-боту, далі варто надати інформацію щодо автора та подкасту, RSS-стрічку подкасту і ознайомитись із угодою користувача. Після цього контент направляється на розгляд і модерацію до редакційної команди MEGOGO, і в разі успішного її проходження — аудіо буде доступне на медіасервісі.

Таким чином на MEGOGO вже з’явилися подкасти радіо НВ та авторський подкаст Кріс Косик та Діми Малєєва «Шит Ай Ноу Лайв».

Подкасти MEGOGO

 

«В грудні 2019 ми представили нашій аудиторії аудіорозділ. Популярність цього напрямку щодня зростає. Отримувати інформацію у форматі аудіо стає зручніше все більшій кількості користувачів. Ще на етапі запуску напрямку ми планували співпрацю і підтримку всіх подкастерів. Тож відтепер кожен охочий, як професіонал, так і початківець, зможе значно розширити аудиторію своїх шанувальників через MEGOGO», — зазначає Іван Шестаков, директор зі стратегічного розвитку MEGOGO.

Як і раніше, подкасти безкоштовні для усіх, навіть незареєстрованих, користувачів. Створення власних подкастів командою MEGOGO продовжуватиметься.

Нагадаємо, аудіонапрямок MEGOGO доступний для користувачів мобільного додатку. Наразі розділ має близько 7000 аудіокнижок та сотні подкастів, частина із яких власного виробництва.


Нещодавно команда MEGOGO зібрала цікаві та пізнавальні аудіокниги для натхнення та розвитку креативності.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

XII Международный фестиваль рекламы «Белый Квадрат» объявил победителей

9 июля Международный фестиваль рекламы «Белый Квадрат» наградил победителей. В этом году за фестивальные награды боролось 937 работ от участников ...

11 липня стануть доступними доповіді про кризовий менеджмент та комунікації в рамках онлайн-конференції CASES

11 липня відбудеться онлайн-конференція CASES: Marketing, Strategy & PR. Фахівці з проєкту «Дія», Українського фонду стартапів, Українського культурного фонду, Kyiv ...

Спекотний сезон Pit Bull FIGHT невдовзі розпочнеться. Рекламна кампанія вже розпочалася

З 1 липня розпочалася рекламна кампанія, приурочена до початку гаряче очікуваного другого сезону Pit Bull FIGHT – найзухвалішого бійцівського інтернет-шоу ...

«Моршинська» закликає сортувати пластик і запускає проєкт «Зелена торба»

З липня 2020 року бренд природної мінеральної води «Моршинська» в рамках програми «Разом за природу» запускає соціально-екологічну програму «Зелена торба» ...

Новий додаток від Epic Games дозволяє переносити міміку в ігровий рушій Unreal Engine

Додаток Live Link Face дозволяє записувати міміку та напряму імпортувати її в ігровий рушій Unreal Engine, використовуючи лише фронтальну камеру iPhone.

Піца vs. курча: мережа фастфуду випустила на вулиці Портленда «перехоплювача піци»

Мережа Popeyes на кілька днів відправила на вулиці Портленда «перехоплювача піци», чиєю місією було переконати людей, що смажене курча краще за піцу.