Ні натовпу, ні вечірок, ні розпроданих квитків на кінопрем’єри. Цьогоріч Гетеборзький кінофестиваль фокусується на темі «Соціальні дистанції». В рамках цієї концепції кінофестиваль досліджуватиме новий світ, що виник після пандемії. Що означає для нас перегляд фільму, коли ми ізольовані від усіх інших? Для дослідження цього питання організатори події відкривають абсолютно новий формат кінотеатру. Посеред океану. На маяку.

Так, організатори шукають добровольця, який або яка зможе протягом тижня переглянути всі 60 кінопрем’єр фестивалю наодинці на маяку Pater Noster («Отче наш»). Маяк знаходиться на західному узбережжі Швеції, неподалік від міста Марстранд.

Щоб взяти участь, потрібно до 19 січня залишити заявку та мотиваційний лист на сайті події. Сам перегляд відбудеться з 30 січня по 6 лютого. Згідно умов участі, з собою не можна брати ні телефону, ні ноутбука, ні інших засобів зв’язку, ні членів родини, ні друзів. Їжа, напої, зручне ліжко, трансфер на маяк і назад передбачено організаторами події.

У разі потреби, на острові знаходитиметься команда кінофестивалю. Вона кожного дня спілкуватиметься з переможцем чи переможницею і записуватиме його або її враження від перегляду фільмів у вигляді відеощоденників, які зможе переглянути весь світ.

Щодо інших бажаючих переглянути кінопрем’єри, триває реєстрація на Гетеборзький кінофестиваль.

«У січні ми, на жаль, не можемо зустрітися в кінотеатрах, як зазвичай. Саме тому цьогоріч ми проводимо кінофестиваль в “домашньому” режимі. Протягом одинадцяти днів, з 29 січня по 8 лютого, фестиваль відбудеться в діджитал-форматі, який включає до 60-ти гала-прем’єр, представлення режисерів та атмосферу фестивалю. Щовечора у вітальнях по всій Швеції демонструватимуться прем’єри нових фільмів», — зазначають організатори події.

Джерело

Також хочемо нагадати вам креативну кампанію провідного кінофестивалю IDFA, присвяченого документальним фільмам, який розглянув сльози під мікроскопом.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

«Рабом може стати будь-хто. Навіть ти». Соціальна кампанія з протидії торгівлі людьми

2 грудня, у Всесвітній день боротьби за скасування рабства, за ініціативи Міжнародної організації з міграції (МОМ), стартувала національна кампанія з ...

«Ми виховуємо у людей емпатію»: Ірина Кузнєцова про перший «Пробіг під каштанами» онлайн

Загалом, це мав бути 28-й спортивно-благодійний «Пробіг під каштанами». Але 2020 року все було інакше. І ця найвідоміша спортивно-благодійна акція, ...

#Читай_досягай

#Читай_досягай: Український інститут книги та МКІП запустили акцію з популяризації читання

Сьогодні, 20 січня, стартувала всеукраїнська акція від Українського інституту книги та Міністерства культури та інформаційної політики України за участі українських ...

AB InBev Efes Україна визнана найкращим інклюзивним роботодавцем 2020 року

AB InBev Efes Україна визнана найкращим інклюзивним роботодавцем 2020 року

Компанія AB InBev Efes Україна була визнана «Найкращим роботодавцем 2020 року» згідно з «Українським індексом корпоративної рівності» (Ukrainian Corporate Equality ...

Кейс PLEON Talan «Краще б — у “Дія.Бізнес”»

Передчасно вимкнена реклама може зашкодити вашому бізнесу. Кейс «Краще б — у “Дія.Бізнес”»

PLEON Talan у комунікаційній кампанії для Мінцифри показало, як українці «люблять» державну рекламу та чому її не варто пропускати, навіть ...

«Нерозмінна» коробка: стартап LivingPackets пропонує альтернативу купі картонних упаковок

Універсальна коробка, яку пропонує стартап LivingPackets, могла б значно скоротити кількість картону, що викидається на смітник.