Ні натовпу, ні вечірок, ні розпроданих квитків на кінопрем’єри. Цьогоріч Гетеборзький кінофестиваль фокусується на темі «Соціальні дистанції». В рамках цієї концепції кінофестиваль досліджуватиме новий світ, що виник після пандемії. Що означає для нас перегляд фільму, коли ми ізольовані від усіх інших? Для дослідження цього питання організатори події відкривають абсолютно новий формат кінотеатру. Посеред океану. На маяку.

Так, організатори шукають добровольця, який або яка зможе протягом тижня переглянути всі 60 кінопрем’єр фестивалю наодинці на маяку Pater Noster («Отче наш»). Маяк знаходиться на західному узбережжі Швеції, неподалік від міста Марстранд.

Щоб взяти участь, потрібно до 19 січня залишити заявку та мотиваційний лист на сайті події. Сам перегляд відбудеться з 30 січня по 6 лютого. Згідно умов участі, з собою не можна брати ні телефону, ні ноутбука, ні інших засобів зв’язку, ні членів родини, ні друзів. Їжа, напої, зручне ліжко, трансфер на маяк і назад передбачено організаторами події.

У разі потреби, на острові знаходитиметься команда кінофестивалю. Вона кожного дня спілкуватиметься з переможцем чи переможницею і записуватиме його або її враження від перегляду фільмів у вигляді відеощоденників, які зможе переглянути весь світ.

Щодо інших бажаючих переглянути кінопрем’єри, триває реєстрація на Гетеборзький кінофестиваль.

«У січні ми, на жаль, не можемо зустрітися в кінотеатрах, як зазвичай. Саме тому цьогоріч ми проводимо кінофестиваль в “домашньому” режимі. Протягом одинадцяти днів, з 29 січня по 8 лютого, фестиваль відбудеться в діджитал-форматі, який включає до 60-ти гала-прем’єр, представлення режисерів та атмосферу фестивалю. Щовечора у вітальнях по всій Швеції демонструватимуться прем’єри нових фільмів», — зазначають організатори події.

Джерело

Також хочемо нагадати вам креативну кампанію провідного кінофестивалю IDFA, присвяченого документальним фільмам, який розглянув сльози під мікроскопом.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Серія онлайн-нетворкінгів «Креативної Європи»

Національні бюро програми ЄС «Креативна Європа» з України, Латвії, Італії, Іспанії та Нідерландів організовують серію онлайн-нетворкінгів для представників культурних та ...

Ребрендинг для чаю grace від banda

banda розробили нову бренд-стратегію та оновили айдентику для чаю grace. Не новачка на українському ринку чаїв потрібно було повернути у ...

«Нас надихнула відсутність очевидного в київському просторі». Засновниці проєкту «Читати Київ» – про народження ідеї та шляхи її втілення

Одним з лауреатів, які вибороли нещодавно Премію Українського Культурного Фонду став проєкт «Читати Київ». Особливістю цього проєкту, його двигуном стала ...

Мистецьке непорозуміння: в Сеулі пара домалювала графіті вартістю в півмільйона доларів

На виставці сучасного мистецтва в Сеулі молода пара вирішила домалювати одну з картин, що знаходилася в експозиції. Графіті американського художника ...

AIFF Talent Meetings — онлайн-події для всіх, хто цікавиться кіновиробництвом

Фестиваль «Незалежність» спільно з America House запрошують на AIFF Talent Meetings — серію онлайн майстер-класів для всіх, хто цікавиться виробництвом кіно. Спікери AIFF ...

Як страховики доять клієнтів: агенція Zulu Alpha Kilo показує метафору, яку важко ігнорувати

Реклама від агенції Zulu Alpha Kilo для платформи RATESDOTCA, де можна порівняти вартість страхових полісів, врізається у пам’ять надовго. Видовище ...