IDFA – провідний кінофестиваль світу, присвячений документальним фільмам та відомий своєю підтримкою незалежних кінематографістів. Нещодавно він запустив кампанію, що демонструє красу та силу емоцій, які переживають кіноглядачі. Кампанія Real Emotions. Real Film була створена амстердамською креативною студією WE ARE Pi спільно з фотографом Морісом Міккерсом. Вона пропонує дуже своєрідний погляд на спектр емоцій, показуючи сльози під мікроскопом та те, як вони відрізняються залежно від того, що відчувала людина, яка їх пролила.

Унікальна структура мінералів, сформованих під впливом різних почуттів, розповідає свою власну історію в кожній сльозині. Таким чином кожна краплина перетворюється на витвір мистецтва.

Абстрактна краса сліз під мікроскопом доповнюється відео від WE ARE Pi, яке показує ріст кристалів у вповільненому темпі.

Неповторність сліз та емоцій

Ідея помістити сльози під мікроскоп належить Міккерсу, який ще в 2014 році зацікавився тим, як вони виглядають зблизька. Тоді ж він помітив дещо цікаве: кожна сльозина є неповторною.

Щоб втілити цю кампанію в життя, WE ARE Pi та Міккерс зібрали сотні сліз. Кожна з них є втіленням унікального людського досвіду, охоплюючи спектр емоцій від горя до радості, від гордості до розбитого серця. Студія WE ARE Pi роздала людям спеціальні набори для збирання сліз, щоб ті могли у такий спосіб зафіксувати моменти сильних переживань.

«Сльози під мікроскопом прекрасні й так, але головним тут є історія», – стверджує Міккерс.

Орва Нірабія, креативний директор кінофестивалю IDFA, так прокоментував креативний процес: «Разом з Міккерсом та WE ARE Pi нам вдалося сполучити науку та факти з поезією, філософією та мистецтвом».

А дизайн-директор WE ARE Pi Сет Джозефс пояснив задум так: «Ми хотіли показати глядачам IDFA їх власні емоції. Показати їм, якими справжніми та прекрасними є людські почуття, та запропонувати відчути цю красу завдяки силі кіномистецтва разом із нами на фестивалі».

Для тих, кому цікаво було б і собі відчути всі ці емоції за переглядом кіно, зазначимо, що фестиваль IDFA 2020 триватиме з 16 листопада по 6 грудня. З огляду на пандемічну ситуацію всі сеанси, дискусії та семінари відбуватимуться як у фізичних локаціях Амстердаму, так і онлайн на офіційному сайті. Докладніше про фестиваль документального кіно можна дізнатися тут: www.idfa.nl.

Джерело

Мікроскопічні зображення стають витворами мистецтва також в ході таких фотоконкурсів як Small World, який щорічно проводить Nikon, та арт-проєктів типу «Мікровсесвіту» біолога Тала Даніно.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

https://creativity.ua/wp-content/uploads/2020/11/Hotspot-Commercial-Just-Dont-2-scaled.jpgDon’t come to Hotspot. Вчителі не радять йти до своєї школи

Don’t come to Hotspot. Вчителі не радять йти до своєї школи

Arriba! створила ролик школи англійської мови Hotspot School of English, в якому відкрито заявила, в яких випадках не варто йти ...

Creative Digest CIAU. Випуск #017Creative Digest CIAU. Випуск #017

Creative Digest CIAU. Випуск #017

Соціальні кампанії для боротьби з домашнім насильством. Startup World Cup в Україні. Екопроєкти 2020. А також історії створення логотипів культових ...

«Креативна Європа» запустила безкоштовний онлайн-курс про залучення грантів

«Креативна Європа» запустила безкоштовний онлайн-курс про залучення грантів

Національне бюро програми Європейського Союзу «Креативна Європа» в Україні спільно з освітньою платформою Креативна Практика запустили безкоштовний онлайн-курс «Європейські гранти ...

На хвороби нема часу: Санофі в Україні та Publicis Ukraine нагадали українцям про важливість вакцинації

Publicis Ukraine створила для Санофі в Україні, зокрема для напряму вакцин Санофі Пастер, кампанію, що нагадує українцям про важливість вакцинації ...

Українські зірки закликають вийти з кола насильства: кампанія від UNFPA

Українські зірки закликають вийти з кола насильства: кампанія від UNFPA

Фонд ООН у галузі народонаселення UNFPA разом з рекламною агенцією Skykillers та командою Shootgroup створили проєкт, націлений на боротьбу з ...

Видання The Drum назвало кращу зовнішню рекламу 2020

Для зовнішньої реклами 2020 рік видався особливо складним, але вона лишається престижною та креативною сферою, не поступаючись діджитал своїми позиціями.