Британський благодійний арт-проєкт пропонує 49 скульптур для розфарбовування

Вчора у Бірмінгемі з’явилася масштабна публічна арт-інсталяція під назвою «Вдячність» (Gratitude). Вона запрошує художників та підприємців висловити свою подяку ключовим групам працівників під час пандемії і, насамперед, медикам Національної служби охорони здоров’я Великобританії (NHS). Зробити це можна за допомогою 49 скульптур для розфарбовування, створених організацією Wild in Art.

Всім цим скульптурам було надано безлику людську форму, оскільки їх планують використати в якості чистого полотна для робіт художників з усіх куточків Великобританії. Митцям пропонується прикрасити кожну таку скульптуру малюнком, який вшановує ключових працівників і розповідає історію цього непростого року. Остаточний список художників ще не затверджено, тому кожен британський митець може подати заявку на участь разом зі своїм варіантом оздоблення скульптури.

Зображення ключових працівників, які стоять разом, але на відстані один від одного – типова картина для наших часів. Соціальне дистанціювання і водночас спільна справа.

Арт-проєкт також запрошує бренди, компанії та окремих людей ставати спонсорами цих скульптур, жертвуючи кошти на благодійність та співпрацюючи з художниками. Першим спонсором стала компанія Atlantic Pacific Global Logistics, яка долучилася і до організаційної сторони проєкту.

Відкриття благодійного заходу відбулося на базі Бірмінгемського музею та художньої галереї. Три з цих 49 скульптур для розфарбовування вже було прикрашено місцевими художниками Амрітом Сінгхом (Amrit Singh), Джесс Перрін (Jess Perrin) та Нішею Гровер (Nisha Grover).

Плани на майбутнє

Остаточну версію арт-інсталяції, коли всі 49 скульптур будуть розфарбовані, можна буде побачити 5 липня 2021 року. Після цього вони вирушать у тур містами Великобританії, а восени 2021 року їх продадуть з аукціону. Кошти буде передано асоціації NHS Charities Together.

Організація Wild in Art пояснила, що ця інсталяція є своєрідним «запрошенням до роздумів».

Бен Рід (Ben Reed), креативний директор Wild in Art, висловив надію, що кожен зможе відчути якусь спорідненість хоча б з однією з цих 49 скульптур.

Амріт Сінгх зазначив, що для художників це є «хорошою нагодою висловити свою вдячність за допомогою мистецтва та креативного сторітелінгу».

А його колега-художниця Джесс Перрін вбачає у цій колекції фігур символ того, що після всього, що відбулося, суспільство об’єднується знову.

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Мистецтво і фешн: український бренд LITKOVSKAYA представив спеціальну зйомку «Будинок художника»

Український модний бренд LITKOVSKAYA вивчає мистецтво крізь покоління у новому лукбуці колекції «Artisanal» та представляє спеціальну зйомку «Будинок художника». Творча ...

Cannes Lions 2019 : Day One

«Каннські Леви» 2021 оголосили голів журі

Міжнародний фестиваль креативності «Каннські Леви» оголосив склад президентів журі для нагородження робіт Левами у 2021 році. Цього року до складу ...

Grammarly створила перший анотований GEC-корпус української мови і виклала його у відкритий доступ

Компанія Grammarly, анонсувала створення та публікацію у відкритому доступі першого анотованого GEC-корпусу української мови. Компанія розробляє онлайн-сервіс на основі штучного ...

Акторка та дизайнерка Сара Джесіка Паркер виступить у прямому ефірі ЦУМ Київ

26 січня о 17:00 акторка культового серіалу «Секс у великому місті» Сара Джесіка Паркер, а нині дизайнерка власного бренду взуття ...

Creative Digest CIAU. Випуск #023

Креативні тренди 2021 року від Shutterstock. Всеукраїнська акція з популяризації читання. Instagram Guides. А також перша в Україні книга про ...

Коли людей попросили намалювати кетчуп, вони намалювали Heinz

Більшість людей намалювали характерну пляшку кетчупу Heinz, хоча жоден з учасників експерименту не знав, що його ініційовано цим брендом.