Художниця Олена Левська про роль книжкової ілюстрації в розвитку креативного мислення

Коли людина починає креативно мислити? З перших днів, з першої миттєвості, коли вона починає розрізняти предмети, з першого почутого слова. ...

Креативна еволюція музеїв: від «храмів муз» до простору співтворчості

Замість передмови: вже скоро (віримо!) настане час, коли двері музеїв знову відкриються для нас. І ми знову повернемося до вічних ...

Пандемічна комунікація бренду: швидке реагування, планування, релевантність

Про стратегію поведінки брендів під час надзвичайної ситуації, якою стала пандемія короновірусу, розповідають Сhief Еxecutive Оfficer в MullenLowe Adventa Світлана ...

Мобільний додаток, який рухає з мертвої точки: історія створення 112.IN.UA

Українці розробили мобільний додаток швидкої допомоги 112.IN.UA. Як працює додаток, в яких випадках користуватись і як турбота про людей з ...

Створення Нової Нормальності за допомогою етичних брендів: історія Newnorm Store

Засновниця магазину етичної косметики Newnorm Store Катерина Голуб про цінність життя, гуманність та створення Нової Нормальності. Що для тебе «свідоме ...

Радіо Скорбота

Комедія та іронія на «Радіо Скорбота», або Історія про радіо, яке насправді подкаст

«Бігати за кожним і запевняти, що ми не радіо для самогубців — це смішно», — розповідають Василь Колісник та Сашко ...

Менеджмент і вміння узгоджувати: Тетяна Попова про креативність на державній службі

Коли досвід людини складається з роботи і на державній посаді, і в креативній індустрії, він стає багатаграннішим. Досвід Тетяни Попової ...

Добро – це природно! Ігор Добруцький про «Добрий Сад», «Добропарк» і мільйон дерев

Незабутні за атмосферою та настроєм дійства на площах. Передача «Добрий сад» для садівників аматорів — 15 хвилин суцільного корисного позитиву. ...

Від печива до космосу: Мар’яна Савка про «Видавництво Старого Лева»

Сьогодні «Видавництво Старого Лева» — це якщо не бренд №1 у видавничому бізнесі України, то безсумнівно — один з перших. ...