Актор Євген Янович про креативність, вигорання та роботу в кайф

Актор Євген Янович про креативність, вигорання та роботу в кайф

Актор шоу «Мамахохотала» на каналі НЛО TV Євген Янович розуміється на креативності. Реалізуючи себе в творчій сфері, він поєднує в ...

От бренд-маркетинга к смыслам: CEO агентства MAKE SENSE о пользе ребрендинга во время кризиса

В апреле этого года стало известно, что AG Brand Agency провело полный ребрендинг и стало MAKE SENSE Agency. По словам CEO ...

Як прилаштувати котика. Еліна Слободянюк про силу та ефективність тексту в креативних індустріях

Незалежно від технологій та каналів комунікації, текст лежить в основі всього — вважає авторка кількох бестселерів з копірайтингу Еліна Слободянюк. ...

Креатив под короной: как создавать креативный продукт в новых условиях

Креатив под короной: как создавать креативный продукт в новых условиях

Печально, но факт: карантин значительно ограничил и бизнес-активность, и окно творческих возможностей. Ограничил, но не закрыл. Преимущество креатива в том, ...

Подорож квартирою у стилі стоп-моушн: як створювали мультфільм «Муніме»

Подорож квартирою у стилі стоп-моушн: як створювали мультфільм «Муніме»

Анімаційна студія Happy Hippie Lab спільно з компанією Because Production знімають мультфільм «Муніме». Це 4-хвилинна історія пригод маленького хлопчика, який зранку прокидається ...

«Ми — не німі. Німі — не ми»: засновниця Kyiv Music Days про акцію #СтопКультурнийКарантин

12 травня, о 22:00, на знакових локаціях в українських містах увімкнули спрямовані в небо промені світла. Так пройшла всеукраїнська акція ...

«Видавничий бізнес — це фактично тоталізатор»: інтерв'ю з видавницею Юлією Орловою

«Видавничий бізнес — це фактично тоталізатор»: інтерв’ю з видавницею Юлією Орловою

Наймасовішим аналогом «виходу у світ» під час карантину та виплеску думок та емоцій для декількох мільйонів українців залишаються соціальні мережі. ...

Криза як найкращий час для відновлення. Медіа «Заборона» про свій перезапуск

Криза як найкращий час для відновлення. Медіа «Заборона» про свій перезапуск

Тезу про кризу і можливості повторюють всі і всюди. Але знайти реальні приклади того, як криза відкрила можливості для креативу ...

Валерій Примост: Людям вкладають історії в голови, і вони відповідним чином змінюють світ

Валерій Примост: Людям вкладають історії в голови, і вони відповідним чином змінюють світ

Валерій Примост — український письменник, сценарист, креатор, сторітеллер. Як креативний директор працював по черзі у трьох міжнародних рекламних агенціях — TWG/Young&Rubicam, Linea 12/McCann-Erickson, ...