• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Натхнення

Google створила нескінченний генератор пісні Bad Guy Біллі Айліш з 15000 каверів

24 Листопада, 2020
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Пошукайте на YouTube пісню Bad Guy Біллі Айліш, і окрім офіційного кліпу ви знайдете тисячі її каверів. Тому, щоб віддати належне цьому треку, який набрав вже понад мільярд переглядів і зібрав навколо себе цілу спільноту виконавців, компанія Google створила нескінченний генератор пісні Bad Guy.

Музичний кліп Infinite Bad Guy може тривати нескінченно. Щоразу, коли ви клацаєте на Play, спеціально створений вебсайт обирає один з 15000 каверів на цю пісню, викладених на YouTube. Це відео ви побачите по центру. Але справа та зліва від нього будуть й інші, а внизу сторінки постійно прокручується стрічка хештегів на кшталт #скрипка, #квартет чи #пародія. Варто клацнути на будь-що із цього, і відео гармонійно перемкнеться на інший кавер, не пропустивши жодного рядка чи жодної ноти. Як діджей за пультом.

Звісно, деякі перемикання будуть приємнішими вуху за інші. Якщо переключатися між реп-версією та оперою, це різане по слуху, яким би органічним не був перехід. Але в цьому-то й суть.

Infinite Bad Guy дозволяє передати весь той приголомшливий спектр інтерпретацій цього треку, що наразі існують на YouTube. Деякі з них мають швидший темп, ніж в оригіналі, деякі – повільніший. Багато з них використовують музичні інструменти, яких поряд з оригінальною версією і близько не стояло. Так, мелодія і текст загалом лишаються тими самими (хоча ряд каверів виконуються іншими мовами), але способів зробити кавер на пісню існує чимало. Ця відмінність, власне, і є однією з причин, чому люди шукають їх на YouTube.

Якщо ви ні на що не клацатимете, нескінченний генератор пісні Bad Guy сам автоматично перемикатиметься між версіями. А наприкінці він просто почне спочатку і збере нову комбінацію відео.

Не кожній машині під силу

Може здатися, що цей проєкт – це такий пафосний плейлист, але для його реалізації Google довелося помудрувати з алгоритмами машинного навчання. Звичайним алгоритмам підігнати треки один до одного не вдалося – темп, тональність та інструменти варіювалися аж надто сильно. Відтак Google Creative Lab довелося збудувати нейромережу, яка була здатна проаналізувати кожен трек і тоді вже правильно припасувати їх між собою. Штучному інтелекту також довелося навчитися розпізнавати дійсно унікальні елементи (гітарне соло наприклад), оскільки в цей момент гармонійне перемикання неможливе.

Ознайомитися з нескінченним генератором пісні Bad Guy можна на сайті billie.withyoutube.com. А коли ви наслухаєтеся досхочу, натисніть на паузу, і Google перерахує всі кавери, які ви щойно почули, і виведе базову статистику про вашу музичну сесію. Наприклад, скільки разів ви дісталися кінця оригінальної композиції.

Джерело

Теги: культурамузикатворчістьтехнології

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025

Ефективність у PR залежить не лише від досвіду, а й від правильно підібраних інструментів. Які додатки економлять час на рутинних завданнях, а де знайти натхнення для креативних ідей?  Валерія Васильченко,...

Читати даліDetails

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

40+ експертів, 500+ учасників і нескінченна кількість інсайтів: як пройшов MRKTNG MRTHN 2025

10 Червня, 2025
Відео

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

3 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025
Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.