Український інститут запускає програму Ukraine Everywhere

Український інститут розпочав нову онлайн-програму для представлення візуальної культури України за кордоном — Ukraine Everywhere. А також оголошує конкурс проєктних пропозицій у сфері візуального мистецтва. Проєкт-переможець має шанси отримати близько 1 млн грн.

Формат учасників — міждисциплінарні партнерства, де арткуратори разом з digital, PR, рекламними агенціями і медіа взаємодіють при створенні концепцій і надалі втілюватимуть проєкти.

Програма Ukraine Everywhere передбачає декілька напрямів реалізації:

→ Створення веб-сторінки ui.org.ua/ukraine_everywhere, на якій розміщуватимуться тематичні онлайн-проєкти;
→ Співпраця з міжнародними ЗМІ зі створення спецпроєктів про українську культуру;
→ Колаборації з іншими онлайн-платформами над створенням тематичних проєктів.

Приблизна тематика проєктів:

→ українські мисткині у світовому мистецтві;
→ українські митці за кордоном;
→ український модерн;
→ український авангард;
→ мистецтво українських шістдесятників;
→ українська скульптура;
→ українська архітектура.

Перелік тем не є вичерпним. Заявники можуть пропонувати проєкти з іншої тематики, які будуть розглядатись на загальних підставах.

Ukraine Everywhere буде першою масштабною онлайн-програмою Українського інституту. Проєкт має бути реалізований до 1 грудня 2020 року.

Більше про програму та умови конкурсу читайте тут.

Український інститут запускає програму для презентації візуальної культури України за кордоном

Комунікаційна агенція Be―It Health & Social Impact стала партнером проєкту «Психічне здоров’я для України» / Mental Health for Ukraine (MH4U). Місія проєкту ― спонукати українців піклуватися про власне психічне здоров’я та зробити якісну допомогу в цій сфері доступною.

На MEGOGO з’явились перші аудіокнижки власного виробництва. Медіасервіс триматиме фокус переважно на сучасній українській літературі, а також новинках українських видавництв.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Business Culture HubBusiness Culture Hub

Український культурний фонд запрошує до участі в Business Culture Hub

Український культурний фонд об’єднує круті культурні проєкти та бізнес, який розвиває КСВ! Саме тому УКФ запрошує усіх на другу онлайн-зустріч Business ...

З 1 до 5 березня 2021 року на LIONS Live розпочнеться чергова онлайн-сесія креативного розвитку

З 1 до 5 березня 2021 року на черговій онлайн-сесії LIONS Live організатори Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions представлять новий ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Target, Walmart і CVS шукають високотехнологічну альтернативу пластиковим пакетам

Заснована цими трьома ритейлерами інвестиційна фірма Closed Loop Partners має на меті пошук, тестування та впровадження інноваційних альтернатив.

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Держкіно презентує онлайн-довідник національних фільмів

Онлайн-довідник «База національних фільмів України» – найповніша база даних за національними фільмами, професіоналами кіновиробництва та компаніями-виробниками України. Держкіно має на меті ...