Український інститут запускає програму Ukraine Everywhere

Український інститут розпочав нову онлайн-програму для представлення візуальної культури України за кордоном — Ukraine Everywhere. А також оголошує конкурс проєктних пропозицій у сфері візуального мистецтва. Проєкт-переможець має шанси отримати близько 1 млн грн.

Формат учасників — міждисциплінарні партнерства, де арткуратори разом з digital, PR, рекламними агенціями і медіа взаємодіють при створенні концепцій і надалі втілюватимуть проєкти.

Програма Ukraine Everywhere передбачає декілька напрямів реалізації:

→ Створення веб-сторінки ui.org.ua/ukraine_everywhere, на якій розміщуватимуться тематичні онлайн-проєкти;
→ Співпраця з міжнародними ЗМІ зі створення спецпроєктів про українську культуру;
→ Колаборації з іншими онлайн-платформами над створенням тематичних проєктів.

Приблизна тематика проєктів:

→ українські мисткині у світовому мистецтві;
→ українські митці за кордоном;
→ український модерн;
→ український авангард;
→ мистецтво українських шістдесятників;
→ українська скульптура;
→ українська архітектура.

Перелік тем не є вичерпним. Заявники можуть пропонувати проєкти з іншої тематики, які будуть розглядатись на загальних підставах.

Ukraine Everywhere буде першою масштабною онлайн-програмою Українського інституту. Проєкт має бути реалізований до 1 грудня 2020 року.

Більше про програму та умови конкурсу читайте тут.

Український інститут запускає програму для презентації візуальної культури України за кордоном

Комунікаційна агенція Be―It Health & Social Impact стала партнером проєкту «Психічне здоров’я для України» / Mental Health for Ukraine (MH4U). Місія проєкту ― спонукати українців піклуватися про власне психічне здоров’я та зробити якісну допомогу в цій сфері доступною.

На MEGOGO з’явились перші аудіокнижки власного виробництва. Медіасервіс триматиме фокус переважно на сучасній українській літературі, а також новинках українських видавництв.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Український фотограф Артур Абрамів переміг у міжнародному фотоконкурсі National Geographic

Львівський фотограф Артур Абрамів переміг у міжнародному фотоконкурсі від National Geographic Treveller India «World Public Transport». Фотопроєкт присвячений різноманіттю видів громадського ...

Publicis Groupe запускає в Україні PR-агенцію MSL

Publicis Groupe оголосила про відкриття в Україні глобальної агенції MSL, що займається PR та інтегрованими комунікаціями. Утілюючи стратегію розвитку та ...

Погнуті стовпи: ось уже 9 років нідерландський дизайнер працює над дивним проєктом

Дизайнер Онно Блейз вже впродовж багатьох років видивляється погнуті стовпи на узбіччях доріг. Він встиг зібрати 1400 фотографій, присвячених цій темі.

Google перетворює смартфони на детектори землетрусів

Тепер смартфони з системою Android можуть працювати як детектори землетрусів, використовуючи акселерометри замість сейсмометрів.

IAMIDEA agency створила стратегію та рекламну кампанію 49-го кінофестивалю «Молодість»

Новий слоган – КІНО НЕ БЕЗ ПИТАНЬ. Кінофестиваль «Молодість» — перший міжнародний кінофестиваль на території України, що функціонує з 1970 ...

Вітрини ЦУМ визнали найкращими на міжнародному конкурсі VMSD’s 2020 International Visual Competition

Проєкт оформлення новорічних вітрин ЦУМ «Фабрика Подарунків» був визнаний кращим проєктом року за версією американського журналу VMSD (Visual Merchandising and ...