Український інститут запускає програму Ukraine Everywhere

Український інститут розпочав нову онлайн-програму для представлення візуальної культури України за кордоном — Ukraine Everywhere. А також оголошує конкурс проєктних пропозицій у сфері візуального мистецтва. Проєкт-переможець має шанси отримати близько 1 млн грн.

Формат учасників — міждисциплінарні партнерства, де арткуратори разом з digital, PR, рекламними агенціями і медіа взаємодіють при створенні концепцій і надалі втілюватимуть проєкти.

Програма Ukraine Everywhere передбачає декілька напрямів реалізації:

→ Створення веб-сторінки ui.org.ua/ukraine_everywhere, на якій розміщуватимуться тематичні онлайн-проєкти;
→ Співпраця з міжнародними ЗМІ зі створення спецпроєктів про українську культуру;
→ Колаборації з іншими онлайн-платформами над створенням тематичних проєктів.

Приблизна тематика проєктів:

→ українські мисткині у світовому мистецтві;
→ українські митці за кордоном;
→ український модерн;
→ український авангард;
→ мистецтво українських шістдесятників;
→ українська скульптура;
→ українська архітектура.

Перелік тем не є вичерпним. Заявники можуть пропонувати проєкти з іншої тематики, які будуть розглядатись на загальних підставах.

Ukraine Everywhere буде першою масштабною онлайн-програмою Українського інституту. Проєкт має бути реалізований до 1 грудня 2020 року.

Більше про програму та умови конкурсу читайте тут.

Український інститут запускає програму для презентації візуальної культури України за кордоном

Комунікаційна агенція Be―It Health & Social Impact стала партнером проєкту «Психічне здоров’я для України» / Mental Health for Ukraine (MH4U). Місія проєкту ― спонукати українців піклуватися про власне психічне здоров’я та зробити якісну допомогу в цій сфері доступною.

На MEGOGO з’явились перші аудіокнижки власного виробництва. Медіасервіс триматиме фокус переважно на сучасній українській літературі, а також новинках українських видавництв.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Як змінювалися тренди хелловінських костюмів впродовж останніх 150-ти років

Американці почали вбиратися в маскарадні костюми на Хелловін наприкінці 19-го століття. Але з того часу тренди хелловінських костюмів дуже змінилися.

Якими були б Google Карти 200 років тому: проєкт відтворення історичного вигляду міст

Онлайн-карта з відкритим кодом дозволяє побачити з висоти пташиного польоту та у режимі перегляду вулиць, як з часом змінювалися американські міста.

Бритви, барабани та безпечні автівки: кампанії, що сприяють безбар’єрності та інклюзивності

Під час Cannes Lions 2019 кампанії, що сприяють безбар’єрності та інклюзивності, становили більше половини номінантів нової категорії Creative Strategy.

Проєкції SmartThings: компанія Samsung облаштувала будинок з привидами

Компанія Samsung перетворила 300-річний дім, споруджений ще у 18 столітті, на будинок з привидами, використавши для цього проєкції SmartThings.

Що принесло водою: агенція McCann повністю обставила квартиру річковим сміттям

Спочатку креативна команда планувала облаштувати кілька таких «апартаментів з річки» у вантажних контейнерах, які були б цілодобово відкриті для публіки.

Купуй українське: в Україні стартує Тиждень малих українських виробників

Купуй українське: в Україні стартує Тиждень малих українських виробників

З 27 жовтня до 1 листопада в Україні вперше відбуватиметься Тиждень малих українських виробників. Його мета — підтримати представників малого ...