Український інститут запускає програму Ukraine Everywhere

Український інститут розпочав нову онлайн-програму для представлення візуальної культури України за кордоном — Ukraine Everywhere. А також оголошує конкурс проєктних пропозицій у сфері візуального мистецтва. Проєкт-переможець має шанси отримати близько 1 млн грн.

Формат учасників — міждисциплінарні партнерства, де арткуратори разом з digital, PR, рекламними агенціями і медіа взаємодіють при створенні концепцій і надалі втілюватимуть проєкти.

Програма Ukraine Everywhere передбачає декілька напрямів реалізації:

→ Створення веб-сторінки ui.org.ua/ukraine_everywhere, на якій розміщуватимуться тематичні онлайн-проєкти;
→ Співпраця з міжнародними ЗМІ зі створення спецпроєктів про українську культуру;
→ Колаборації з іншими онлайн-платформами над створенням тематичних проєктів.

Приблизна тематика проєктів:

→ українські мисткині у світовому мистецтві;
→ українські митці за кордоном;
→ український модерн;
→ український авангард;
→ мистецтво українських шістдесятників;
→ українська скульптура;
→ українська архітектура.

Перелік тем не є вичерпним. Заявники можуть пропонувати проєкти з іншої тематики, які будуть розглядатись на загальних підставах.

Ukraine Everywhere буде першою масштабною онлайн-програмою Українського інституту. Проєкт має бути реалізований до 1 грудня 2020 року.

Більше про програму та умови конкурсу читайте тут.

Український інститут запускає програму для презентації візуальної культури України за кордоном

Комунікаційна агенція Be―It Health & Social Impact стала партнером проєкту «Психічне здоров’я для України» / Mental Health for Ukraine (MH4U). Місія проєкту ― спонукати українців піклуватися про власне психічне здоров’я та зробити якісну допомогу в цій сфері доступною.

На MEGOGO з’явились перші аудіокнижки власного виробництва. Медіасервіс триматиме фокус переважно на сучасній українській літературі, а також новинках українських видавництв.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Canyon

Ідентичність, що приваблює молоде покоління: Canyon презентує оновлений бренд

Canyon, виробник мобільних аксесуарів, комп’ютерної техніки та носимих пристроїв, що динамічно розвивається, представляє споживачам новий фірмовий стиль, логотип та салоган. ...

Дотримуйтесь дистанції: арт-директор Y agency про соціальний проєкт Special Edition

Нещодавно українська брендингова агенція Y agency отримала золото на Міжнародному фестивалі реклами White Square в номінації Change for Good / ...

Морган Фрімен озвучив документальний фільм про пластик, що «живе» в океані

Короткий документальний фільм «Life Below Water» від ООН, Google та Tribeca Enterprises розповідає про нового мешканця океанських глибин.

Креативна агенція IAMIDEA розробила нову стратегію та рекламну кампанію для UKLON

Основним завданням агенції IAMIDEA було консолідувати комунікацію бренда під одним дахом, створити впізнаваний голос та нове стратегічне повідомлення. І розказати ...

Руслана Лижичко і Юрій Дивисенко про соціальну кампанію «Карпати. Місце Сили»

У липні стартувала соціальна кампанія зі збереження Карпат, ініціаторкою та ідейною натхненницею якої стала українська співачка Руслана Лижичко. Мета кампанії ...

науковий метод_fb cover

No fakes, no drama. В Україні запустили платформу «Науковий метод»

В Україні з’явилася платформа «Науковий метод», яка просуває науковий підхід та якісну комунікацію на теми науки та медицини, зокрема COVID-19. ...