Агенція Be―It Health & Social Impact закликає турбуватися про психічне здоров’я на власному прикладі

Комунікаційна агенція Be―It Health & Social Impact є партнером проєкту «Психічне здоров’я для України» / Mental Health for Ukraine (MH4U). Місія чотирирічного проєкту ― спонукати українців піклуватися про власне психічне здоров’я та зробити якісну допомогу в цій сфері доступною.

За даними дослідження, 69% українців бракує інформації про психічне здоров’я, і вони прагнуть дізнатися більше. Саме тому перша хвиля комунікаційної кампанії MH4U має на меті роз’яснити українцям саме поняття психічного здоров’я та актуалізувати потребу дбати про нього так само, як про фізичне здоров’я.

Обличчями кампанії стали члени команди та друзі Be―It Health & Social Impact та One Philosophy Group, частиною якої є агентство. «Тема психічного здоров’я ― дуже персональна для кожного, і це не робить її простою для роботи, але водночас вона гуртує команду. Обираючи креативний підхід до реалізації кампанії, ми вирішили, що ніщо так не підкреслить повідомлення, що психічне здоров’я стосується кожного, як наша власна залученість, тому ми з колегами наважилася буквально стати обличчям проєкту», поділилася своєю думкою керуюча партнерка агенції Be―It Health & Social Impact Наталія Ольберт-Сінько.

Агенція Be―It Health & Social Impact закликає турбуватися про психічне здоров’я на власному прикладі

«Ми готувалися до старту проєкту як до забігу на велику дистанцію. Команда агентства виношувала комунікаційну стратегію MH4U більше року, проводячи дослідження, ретельно добираючи пазли креативної кампанії, записуючи глибинні інтерв’ю з експертами, тестуючи повідомлення. Ми зрозуміли, що зіткнувшись із психологічними проблемами, люди часто не знають, як їх оцінити та вирішити, — і ускладнюють ситуацію ще більше. Тому вирішили побудувати нашу кампанію на протиставленні. Адже психічне здоров’я – це прості кроки, які може зробити кожен, обравши, як саме діяти у складних життєвих ситуація», — відзначив Максим Кузьменко, креативний директор Be―It Health & Social Impact. Головні принципи креативної кампанії це повага, уважність до слів та емоцій, віра в людину.

Візуальний стиль проєкту MH4U також розробляла креативна команда агентства. Кампанія побудована на протиставленні двох можливих реакцій людини на складні життєві ситуації: фокусуватися на проблемі чи на пошуку рішення. Для збереження психічного здоров’я важливо одразу робити крок у бік рішення, адже часто все починається з таких маленьких кроків, і це веде до кращого самопочуття вже в цей момент. Цей вибір ми робимо щодня — і таким чином впливаємо на наше психічне здоров’я — продуктивність, стресостійкість, почуття самореалізації та вкладу у спільноту.

Агенція Be―It Health & Social Impact закликає турбуватися про психічне здоров’я на власному прикладі
проєкт «Психічне здоров’я для України» / Mental Health for Ukraine (MH4U)

Джерелом перевіреної та актуальної інформації про психічне здоров’я та допомогу у цій сфері стане офіційний сайт MH4U. Серед цільових аудиторій проєкту:

  • дорослі українці,
  • люди, які зіштовхнулися з досвідом психічного розладу та їхні рідні,
  • експерти у сфері психічного здоров’я,
  • освітяни,
  • журналісти,
  • лідери спільнот, що мають потенціал локально втілювати програми підтримки психічного здоров’я.
проєкт «Психічне здоров’я для України» / Mental Health for Ukraine (MH4U)

Pernod Ricard Ukraine запустила сайт-гру «Згадати все», що піднімає завжди актуальну тему, незалежно від ситуації за вікном, — відповідальне споживання алкоголю.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Canyon

Ідентичність, що приваблює молоде покоління: Canyon презентує оновлений бренд

Canyon, виробник мобільних аксесуарів, комп’ютерної техніки та носимих пристроїв, що динамічно розвивається, представляє споживачам новий фірмовий стиль, логотип та салоган. ...

Дотримуйтесь дистанції: арт-директор Y agency про соціальний проєкт Special Edition

Нещодавно українська брендингова агенція Y agency отримала золото на Міжнародному фестивалі реклами White Square в номінації Change for Good / ...

Морган Фрімен озвучив документальний фільм про пластик, що «живе» в океані

Короткий документальний фільм «Life Below Water» від ООН, Google та Tribeca Enterprises розповідає про нового мешканця океанських глибин.

Креативна агенція IAMIDEA розробила нову стратегію та рекламну кампанію для UKLON

Основним завданням агенції IAMIDEA було консолідувати комунікацію бренда під одним дахом, створити впізнаваний голос та нове стратегічне повідомлення. І розказати ...

Руслана Лижичко і Юрій Дивисенко про соціальну кампанію «Карпати. Місце Сили»

У липні стартувала соціальна кампанія зі збереження Карпат, ініціаторкою та ідейною натхненницею якої стала українська співачка Руслана Лижичко. Мета кампанії ...

науковий метод_fb cover

No fakes, no drama. В Україні запустили платформу «Науковий метод»

В Україні з’явилася платформа «Науковий метод», яка просуває науковий підхід та якісну комунікацію на теми науки та медицини, зокрема COVID-19. ...