• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Щоб убезпечити людей від вірусу, Foursquare повідомляє, коли магазини майже пусті

27 Серпня, 2020
Час прочитання: 1 хв.
A A
Щоб убезпечити людей від вірусу, Foursquare повідомляє, коли магазини майже пусті
Share on FacebookShare on Twitter

Соціальне дистанціювання останнім часом перетворилося на новий спосіб життя. Щоправда, в багатолюдних містах може бути складно витримувати дистанцію, скажімо, в супермаркеті чи в аптеці. В цьому разі найкращий спосіб уникнути натовпу – ходити за покупками, коли магазини майже пусті. От тільки, якщо ви ходите по магазинах вдень, а не вночі, вгадати заздалегідь, буде в магазині багато людей чи ні, дуже складно.

Але у інформаційної компанії Foursquare, схоже, знайшлося рішення.

Ця компанія працює з даними про місцевість, і нещодавно вона разом з комунікаційною мережею LinkNYC та медіакомпанією Intersection запустила проєкт, який інформуватиме жителів Нью-Йорку, коли в магазини ходити найбезпечніше. Скориставшись даними Foursquare, мережа LinkNYC розмістила на своїх електронних дисплеях інформацію про середню погодинну відвідуваність найближчих продуктових магазинів та аптек. Ввечері на дисплеї виводяться дані, спрогнозовані на наступний день, щоб нью-йоркці могли планувати свій день заздалегідь.

Дані, які виводяться на дисплеї LinkNYC, розподіляються за поштовим індексом. Тобто кожен окремий дисплей виводить дані лише про ті магазини, які розташовані поблизу.

Наприклад, йде собі людина повз автобусну зупинку і бачить на дисплеї стовпчикову діаграму, яка показує, що період з десяти ранку до третьої години дня є протилежністю години пік в магазинах. Тобто найбезпечніше буде йти за покупками саме тоді, коли магазини майже пусті. Таким чином можна уникнути натовпу та запобігти поширенню COVID-19.

Дані для цього проєкту Foursquare отримує від 13 мільйонів своїх користувачів.

Ця ініціатива охопила вже весь Нью-Йорк і надалі запроваджуватиметься й в інших містах.

Принцип «від протилежного»

Foursquare та LinkNYC за кілька років своєї співпраці вже запускали подібні проєкти. Проте раніше інформаційна компанія виводила на дисплеї LinkNYC відомості про найпопулярніші кафе, виставкові павільйони, магазини та нічні клуби, які можна знайти неподалік.

Компанії, що провадять політику гіперлокалізації, роками використовували такі дані про місцевість та відвідуваність, щоб вдосконалювати свої маркетингові стратегії. Але проєкт Foursquare, LinkNYC та Intersection є унікальним в тому сенсі, що дані, які зазвичай використовуються для націлювання на аудиторію та персоналізації маркетингу, натомість були використані, щоб убезпечити людей від інфікування.

Джерело

Вуличні дисплеї можуть також нагадувати про безпечну дистанцію за допомогою оптичних ілюзій.

Одним з місць, де найскладніше дотримуватися соціального дистанціювання, є, зокрема, салони літаків, але навіть для них зараз пропонуються різноманітні дизайнерські рішення.

Теги: здоров'ясуспільствотехнології

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle
Ідеї

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle

29 Квітня, 2025

Агентство стратегічного маркетингу MAKE SENSE кинула виклик звичним уявленням про засоби особистої гігієни, і презентувала креативну кампанію для бренду Naturelle, що поєднує чистоту з бездоганним стилем. Минулого року, компанія Sunvita...

Читати даліDetails

«Якісні ліки для всього світу»: MAKE SENSE створили кампанію про глобальну експансію Farmak

Adsapience створив унікальний LifeSavingTruck для донорства крові, що подорожує країною

РЕКОМЕНДОВАНО

Відео

Таня Поставна: сьогодні мама, завтра продюсерка

24 Квітня, 2025
Інсайти

30+ визнаних експертів реклами і маркетингу виступлять на Ukrainian Creative Stories 2025

13 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Global Best of the Best Effie Awards: міжнародна можливість для переможців Effie Awards Ukraine
Інсайти

Global Best of the Best Effie Awards: міжнародна можливість для переможців Effie Awards Ukraine

9 Травня, 2025
У центрі культури й сенсів: що обговорювали на 18-му Українському маркетинг-форумі
Бізнес та Інновації

У центрі культури й сенсів: що обговорювали на 18-му Українському маркетинг-форумі

12 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.