Двоповерховий салон літака обіцяє і спальні місця в економ-класі, і соціальну дистанцію

Американський стартап Zephyr Aerospace розробив для авіаліній дизайн, який передбачає двоповерховий салон літака та комбінацію крісла з ліжком для економ-класу. Та ще й з дотриманням соціального дистанціювання.

Проблема нинішніх салонів літаків, на думку дизайнера Джеффрі О’Ніла (Jeffrey O’Neill), полягає в тому, що дизайн крісел лишається незмінним ще з 1970-х років. А 99% крісел в економ-класі стирчать прямо вгору, змушуючи пасажирів лишатися у неприродних та незручних позах впродовж польоту, і заснути в них практично неможливо. Але дозволити собі летіти першим класом може не кожен, а преміум-економ-клас передбачає хіба що трохи більше місця, щоб випростати ноги. Саме для тих, хто здійснює тривалі перельоти економ-класом, і було розроблено Zephyr Seat.

Дизайн Zephyr Seat є доволі багатофункціональним: в таких кріслах можна сидіти, лежати, напівлежати чи сидіти, закинувши ноги на сидіння. А їх розташування в два поверхи дозволяє таким чином замінити всі крісла на Zephyr Seat, не втративши жодного посадкового місця.

Такий двоповерховий салон літака знаходить застосування для того вільного місця, що зазвичай лишається між стандартним сидінням та полицею для багажу. А простота конструкції дозволяє індивідуальні модифікації для різних авіаліній, залежно від їх реалій, культурних нюансів та брендингу.

Конструкцію Zephyr Seat, за задумом дизайнера, можна буде встановити й на вже існуючі літаки типу Boeing чи Airbus.

Літак vs. автобус

Для Джеффрі О’Ніла початковим поштовхом для розробки такого крісла став безсонний переліт з Нью-Йорку до Сінгапура, який йому довелося пережити пару років тому (на той час це був найдовший у світі комерційний рейс). І десь на півдорозі, сидячи у своєму кріслі преміум-економ класу, О’Ніл усвідомив, що за весь цей час в дорозі заснути йому не судилося.

«Я летів авіалінією з найкращими відгуками, – пригадував він, – обслуговування було чудове, їжа цілком їстівна, але я не міг заснути. Невже це так складно – знайти бюджетний спосіб влаштувати спальні місця для перельоту, що триває 19 годин?»

Натомість, під час роботи над дизайном Zephyr Seat натхненням для нього став не менш тривалий автобусний рейс, яким він перетнув Аргентину. На тому автобусі були передбачені спальні місця, і подорожувати ним було набагато приємніше, ніж начебто престижнішим повітряним рейсом до Сінгапуру. І от тоді дизайнер усвідомив, що він знайшов рішення проблеми.

Джерело 1, 2

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Усі медичні послуги в смартфоні: Fedoriv Agency презентували оновлений сервіс Doc.ua

Медичний онлайн-хаб Doc.ua презентував нове позиціювання та мобільний застосунок, у якому зібрано 1500 закладів охорони здоров’я, 11400 лікарів і понад ...

Твій екопростір: vandog agency здійснила ребрендинг ботсаду ім. Гришка

Твій екопростір: vandog agency здійснила ребрендинг ботсаду ім. Гришка

Креативна агенція vandog agency здійснила ребрендинг Національного ботанічного саду імені Миколи Гришка (тепер вже ботсаду ім. Гришка). В основу нової ...

Створено пристрій, який здатен імітувати зміни температури у віртуальній реальності

Дослідники знайшли спосіб імітувати зміни температури у віртуальній реальності, впорскуючи в ніс користувача спеціальні хімічні речовини без запаху.

Nova Poshta Global стирає кордони в онлайн-покупках

Щоб заохотити клієнтів до замовлень по всьому світу, Нова пошта Глобал запустила нову комунікаційну платформу. Стратегію та кампанію розробили в ...

Міжнародний конкурс урбаністичного фотомистецтва готується обирати переможців

Міжнародний конкурс Urban Photo Awards, який цього року відбудеться вже водинадцяте, назвав тих фотографів, що змагатимуться за першість у 2020 році.

Проєкт Ukraine WOW для «Укрзалізниці» став переможцем SABRE Awards

Учора в Лондоні відбулася церемонія нагородження премії SABRE Awards EMEA 2020, яка відзначає найкращі світові проєкти у сфері комунікацій. Проєкт ...