Двоповерховий салон літака обіцяє і спальні місця в економ-класі, і соціальну дистанцію

Американський стартап Zephyr Aerospace розробив для авіаліній дизайн, який передбачає двоповерховий салон літака та комбінацію крісла з ліжком для економ-класу. Та ще й з дотриманням соціального дистанціювання.

Проблема нинішніх салонів літаків, на думку дизайнера Джеффрі О’Ніла (Jeffrey O’Neill), полягає в тому, що дизайн крісел лишається незмінним ще з 1970-х років. А 99% крісел в економ-класі стирчать прямо вгору, змушуючи пасажирів лишатися у неприродних та незручних позах впродовж польоту, і заснути в них практично неможливо. Але дозволити собі летіти першим класом може не кожен, а преміум-економ-клас передбачає хіба що трохи більше місця, щоб випростати ноги. Саме для тих, хто здійснює тривалі перельоти економ-класом, і було розроблено Zephyr Seat.

Дизайн Zephyr Seat є доволі багатофункціональним: в таких кріслах можна сидіти, лежати, напівлежати чи сидіти, закинувши ноги на сидіння. А їх розташування в два поверхи дозволяє таким чином замінити всі крісла на Zephyr Seat, не втративши жодного посадкового місця.

Такий двоповерховий салон літака знаходить застосування для того вільного місця, що зазвичай лишається між стандартним сидінням та полицею для багажу. А простота конструкції дозволяє індивідуальні модифікації для різних авіаліній, залежно від їх реалій, культурних нюансів та брендингу.

Конструкцію Zephyr Seat, за задумом дизайнера, можна буде встановити й на вже існуючі літаки типу Boeing чи Airbus.

Літак vs. автобус

Для Джеффрі О’Ніла початковим поштовхом для розробки такого крісла став безсонний переліт з Нью-Йорку до Сінгапура, який йому довелося пережити пару років тому (на той час це був найдовший у світі комерційний рейс). І десь на півдорозі, сидячи у своєму кріслі преміум-економ класу, О’Ніл усвідомив, що за весь цей час в дорозі заснути йому не судилося.

«Я летів авіалінією з найкращими відгуками, – пригадував він, – обслуговування було чудове, їжа цілком їстівна, але я не міг заснути. Невже це так складно – знайти бюджетний спосіб влаштувати спальні місця для перельоту, що триває 19 годин?»

Натомість, під час роботи над дизайном Zephyr Seat натхненням для нього став не менш тривалий автобусний рейс, яким він перетнув Аргентину. На тому автобусі були передбачені спальні місця, і подорожувати ним було набагато приємніше, ніж начебто престижнішим повітряним рейсом до Сінгапуру. І от тоді дизайнер усвідомив, що він знайшов рішення проблеми.

Джерело 1, 2

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Мистецтво і фешн: український бренд LITKOVSKAYA представив спеціальну зйомку «Будинок художника»

Український модний бренд LITKOVSKAYA вивчає мистецтво крізь покоління у новому лукбуці колекції «Artisanal» та представляє спеціальну зйомку «Будинок художника». Творча ...

Cannes Lions 2019 : Day One

«Каннські Леви» 2021 оголосили голів журі

Міжнародний фестиваль креативності «Каннські Леви» оголосив склад президентів журі для нагородження робіт Левами у 2021 році. Цього року до складу ...

Grammarly створила перший анотований GEC-корпус української мови і виклала його у відкритий доступ

Компанія Grammarly, анонсувала створення та публікацію у відкритому доступі першого анотованого GEC-корпусу української мови. Компанія розробляє онлайн-сервіс на основі штучного ...

Акторка та дизайнерка Сара Джесіка Паркер виступить у прямому ефірі ЦУМ Київ

26 січня о 17:00 акторка культового серіалу «Секс у великому місті» Сара Джесіка Паркер, а нині дизайнерка власного бренду взуття ...

Creative Digest CIAU. Випуск #023

Креативні тренди 2021 року від Shutterstock. Всеукраїнська акція з популяризації читання. Instagram Guides. А також перша в Україні книга про ...

Коли людей попросили намалювати кетчуп, вони намалювали Heinz

Більшість людей намалювали характерну пляшку кетчупу Heinz, хоча жоден з учасників експерименту не знав, що його ініційовано цим брендом.