Що вийшло, коли штучний інтелект спробував уявити іграшки-бестселери 2020

Нові гаджети створюються постійно, і натовп юних відеоблогерів з нетерпінням чекає можливості їх розпакувати. Це змусило технологічну компанію Adzooma замислитися: чи здатен штучний інтелект «спрогнозувати» найпопулярніші гаджети та іграшки-бестселери 2020?

Щоб з’ясувати це питання, компанія Adzooma скористалася GPT-2, текстовим генератором з відкритим кодом. У нього було завантажено дані про найпопулярніші гаджети та іграшки останніх 50 років. Завдяки цьому генератор зміг «уявити» список продуктів, які, імовірно, стали б бестселерами в 2020 році.

Результати виявилися… неоднозначними. Щось люди, певно, змели б з полиць магазинів, а щось обходили б десятою дорогою.

Найцікавіші уявні іграшки-бестселери 2020 року Adzooma спробувала візуалізувати.

Tear It Out!

Блискуче поєднання класичних ляльок та схеми облисіння! Якщо стратегічне вискубування волосся – саме те, чим ви мріяли зайняти себе, тоді ця гра для вас. Тільки пильнуйте, щоб у вас шарики за ролики не закотилися в процесі.

Hairy Babies

Волохаті немовлята бувають чотирьох кольорів, характерних для хутра єті. Чудовий подарунок для будь-якої дитини, яку ви не хочете порадувати! Вони гнучкі, анатомічно правильні, мають милі кирпаті носики та оченята холоднокровного вбивці. Треба лише замикати їх на ніч якомога надійніше (ланцюг та навісний замок йдуть в комплекті).

Pocketwatch Pro

Посунься, iPhone, хіпстери йдуть! Оновіть свій кишеньковий годинник до версії 21 століття. Це – чудове поєднання стилю стімпанку з усім тим, що користувачеві потрібно від смартфона чи смарт-годинника.

The Oasis Project

Опиніться у своєму власному віртуальному світі за допомогою проєкту «Оазис», позбудьтеся стресу реального світу і створіть таке життя, про яке ви раніше могли лише мріяти. Завжди хотіли віллу біля моря з виходом на приватний пляж? Хай буде так! Мріяли завести триста пухнастих кошенят? Чом би й ні! Робіть, що хочете, але будьте обережні – «Оазис» викликає звикання і ви можете взагалі не забажати повертатися звідти в реальність…

Amazon Homebrew

А оцей продукт дійсно заслуговує на існування! Завантажте додаток, вкажіть інгредієнти і спостерігайте, як вариться ваше крафтове пиво на замовлення. Після чого його буде доставлено вам прямо до дверей (або перекинуто через паркан, якщо ви не вдома).

Джерело

Нинішні штучні інтелекти взагалі багато що вміють, окрім як генерувати іграшки-бестселери 2020. Навіть на Євробаченні виступати. Або подавати ідеї для двіжух, як це робить REVO kAIf, розроблений ISD Group (до речі, теж на основі GPT-2).

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Оголошено півфіналістів та експертів докторинг-майстерні PITCH UA 3

Третій сезон конкурсу соціально вагомого контенту про єдину та різноманітну Україну PITCH UA стрімко набирає обертів. Цього року до PITCH ...

X-Ray

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

2020 рік зруйнував усі плани, змусив дивитися на світ інакше, відкрив нові грані бізнесу. У 2020 році неважливі брифи. Адаптуйся ...

мобільний павільйон House of Europe

House of Europe шукає креативні команди в українських містах, які готові прийняти мобільний павільйон

Минулого року разом з молодими українськими архітекторами Іваном Протасовим, Яною Бучацькою, Дмитром Міхєєвим і Тарасом Бараном команда House of Europe розробила мобільний павільйон. Це ...

Google запустив новий проєкт «Навчайтеся разом з Google Arts & Culture» для школярів, вчителів та батьків

Google запускає новий проєкт «Навчайтеся разом з Google Arts & Culture». Мета проєкту — допомогти вчителям, учням та їхнім батькам ...

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.

Організація Грети Тунберг саркастично рекламує втечу із Землі на Марс

Саркастична реклама марсіанського туризму звернена до тих 99% населення планети, які ніколи не зможуть дозволити собі втечу із Землі на Марс.