• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Що вийшло, коли штучний інтелект спробував уявити іграшки-бестселери 2020

14 Серпня, 2020
Час прочитання: 1 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Нові гаджети створюються постійно, і натовп юних відеоблогерів з нетерпінням чекає можливості їх розпакувати. Це змусило технологічну компанію Adzooma замислитися: чи здатен штучний інтелект «спрогнозувати» найпопулярніші гаджети та іграшки-бестселери 2020?

Щоб з’ясувати це питання, компанія Adzooma скористалася GPT-2, текстовим генератором з відкритим кодом. У нього було завантажено дані про найпопулярніші гаджети та іграшки останніх 50 років. Завдяки цьому генератор зміг «уявити» список продуктів, які, імовірно, стали б бестселерами в 2020 році.

Результати виявилися… неоднозначними. Щось люди, певно, змели б з полиць магазинів, а щось обходили б десятою дорогою.

Найцікавіші уявні іграшки-бестселери 2020 року Adzooma спробувала візуалізувати.

Tear It Out!

Блискуче поєднання класичних ляльок та схеми облисіння! Якщо стратегічне вискубування волосся – саме те, чим ви мріяли зайняти себе, тоді ця гра для вас. Тільки пильнуйте, щоб у вас шарики за ролики не закотилися в процесі.

Hairy Babies

Волохаті немовлята бувають чотирьох кольорів, характерних для хутра єті. Чудовий подарунок для будь-якої дитини, яку ви не хочете порадувати! Вони гнучкі, анатомічно правильні, мають милі кирпаті носики та оченята холоднокровного вбивці. Треба лише замикати їх на ніч якомога надійніше (ланцюг та навісний замок йдуть в комплекті).

Pocketwatch Pro

Посунься, iPhone, хіпстери йдуть! Оновіть свій кишеньковий годинник до версії 21 століття. Це – чудове поєднання стилю стімпанку з усім тим, що користувачеві потрібно від смартфона чи смарт-годинника.

The Oasis Project

Опиніться у своєму власному віртуальному світі за допомогою проєкту «Оазис», позбудьтеся стресу реального світу і створіть таке життя, про яке ви раніше могли лише мріяти. Завжди хотіли віллу біля моря з виходом на приватний пляж? Хай буде так! Мріяли завести триста пухнастих кошенят? Чом би й ні! Робіть, що хочете, але будьте обережні – «Оазис» викликає звикання і ви можете взагалі не забажати повертатися звідти в реальність…

Amazon Homebrew

А оцей продукт дійсно заслуговує на існування! Завантажте додаток, вкажіть інгредієнти і спостерігайте, як вариться ваше крафтове пиво на замовлення. Після чого його буде доставлено вам прямо до дверей (або перекинуто через паркан, якщо ви не вдома).

Джерело

Нинішні штучні інтелекти взагалі багато що вміють, окрім як генерувати іграшки-бестселери 2020. Навіть на Євробаченні виступати. Або подавати ідеї для двіжух, як це робить REVO kAIf, розроблений ISD Group (до речі, теж на основі GPT-2).

Теги: гумордизайнкреативштучний інтелект

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

20 років Effie в Україні: тримай марку ефективності

11 Червня, 2025
Відповідальність

ВРК створює нову категорію в комунікаціях – Військова реклама (Military advertising)

20 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025
Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.