Літнім людям є що розповісти: Cadbury ділиться історіями і закликає спілкуватися

Локдауни виявилися просто жахливими для найстаршого покоління. Навіть до пандемії у Великобританії для 225000 літніх людей часто міг минути тиждень без жодної можливості з кимось словом перекинутися. У вересні бренд Cadbury та агенція VCCP вирішили допомогти, заходившись збирати численні цікаві історії, якими могли б поділитися літні люди, якби їх хоч хтось про це спитав. А тепер, коли карантинні заходи у Великобританії поступово послаблюють, а британці планують зустрічі з рідними та друзями, Cadbury і благодійна організація Age UK вирішили нагадати всім, що чимало людей, на жаль, так і залишаються на самоті навіть зараз.

Тизер на обгортці

Кампанію від VCCP було розширено. Cadbury Dairy Milk, який є одним з найпопулярніших брендів шоколаду у Великобританії, замість брендингу на своїх обгортках розмістив цікаві фрагменти того, про що могли б розповісти ті, кому зараз 70-80 років. Цими історіями Cadbury ділиться, щоб нагадати, що ізоляція та самотність лишаються проблемою для літніх людей.

Серед оповідачів є, наприклад, 84-річний Гаррі. Він в 11 років кинув школу і разом із родиною подався світ за очі із мандрівним цирком. А 79-річна Анна свого часу перетнула Альпи на мотоциклі із немовлям у колясці. Повну версію кожної історії можна прочитати онлайн.

В рамках кампанії Donate Your Words у такому дизайні (в шести варіантах) буде випущено десять мільйонів шоколадних батончиків Cadbury, поширюючи історії далі. Також бренд планує передати на благодійність 150 тисяч доларів від продажу солодощів.

Лорі Булт, директорка з питань збору коштів Age UK, зазначила: «Нова версія солодощів Donate Your Words від Cadbury нагадує всім нам, що багато літніх людей мають свої цікаві та мудрі історії, і нам всім не завадило б приділити трохи часу на спілкування із ними».

Піппа Роджерс, бренд-менеджерка Mondelez International, додала, що бренду Cadbury в партнерстві з Age UK вдалося переконати сотні тисяч людей підійти та заговорити із потенційно самотньою літньою людиною. Бренд має намір ще більше примножити кількість таких розмов. А найкращий спосіб спонукати британців до подібних маленьких добрих справ – надрукувати шість тизерів-нагадувань на десяти мільйонах шоколадок.

Джерело

У Великобританії Cadbury ділиться історіями, а в Канаді пропонує повисіти на телефоні, розмовляючи з мамою.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Мистецьке непорозуміння: в Сеулі пара домалювала графіті вартістю в півмільйона доларів

На виставці сучасного мистецтва в Сеулі молода пара вирішила домалювати одну з картин, що знаходилася в експозиції. Графіті американського художника ...

AIFF Talent Meetings — онлайн-події для всіх, хто цікавиться кіновиробництвом

Фестиваль «Незалежність» спільно з America House запрошують на AIFF Talent Meetings — серію онлайн майстер-класів для всіх, хто цікавиться виробництвом кіно. Спікери AIFF ...

У Києві з’явилися постери, що закликають місцян звернути увагу на масове отруєння собак

Після зафіксованих масових отруєнь собак у центрі Києва креативна агенція ANGRY Agency розробила серію постерів, що закликають місцян звернути увагу ...

День рідкісних захворювань 2021: Як масштабна світлова ініціатива привернула увагу майже 17 млн українців

Кілька років поспіль українські організації та фармацевтичні компанії, що опікуються пацієнтами із рідкісними захворюваннями, реалізують низку проєктів в Україні до ...

Людство + технології — разом ми зможемо! Нова світова кампанія Vodafone

Vodafone оновлює своє позиціонування на світовому ринку, головною ідеєю якого є те, чого може досягти людський дух, поєднавшись із технологіями. ...

WOG випустила LOL-комбо пропозиції, які придумали клієнти

До 1 квітня мережа АЗК WOG випустила серію постерів із наборами LOL-комбо. Авторами таких наборів WOG стали самі клієнти. «Ми ...