ЮНІСЕФ нагадує, що не кожна дитина має можливість навчатися дистанційно

Нове відео від ЮНІСЕФ під назвою «Освіта» розпочинається як простий збірник порад, як допомогти дітям із домашнім завданням. Але його тональність швидко змінюється, показуючи, що, коли школи зачинені на карантин, чимало дітей опиняється в дуже вразливому становищі. Адже, як нагадує ЮНІСЕФ, не в кожній родині і не в кожному домі діти мають можливість навчатися дистанційно.

Через пандемію школи по всьому світу позачинялися на карантин. І це, стверджує ЮНІСЕФ, порушує одне з найфундаментальніших прав дітей – право на освіту. За даними ЮНІСЕФ, 897 мільйонів дітей по всьому світу не мають можливості навчатися вдома. У деяких із них умови вдома такі, що школа для них є не лише джерелом знань, а й просто безпечним місцем, куди можна втекти. А діти, які не мають доступу до освіти, стають ще вразливішими до експлуатації дитячої праці, злочинності та насильства.

Як показують дані, зібрані ЄС та ЮНІСЕФ, ця проблема спостерігається не лише в країнах, що розвиваються. Навіть в Європі у дітей може не бути власної кімнати, де вони могли б навчатися, або доступу до комп’ютера. Деякі з цих дітей є жертвами домашнього насильства. Та й у вчителів може не бути зв’язку із учнями в таких умовах. До цього і намагається привернути увагу кампанія.

Нерівне становище

Це відео, створене креативною студією Mutant та продакшн-компанією HAMLET, є зверненням до урядів із закликом лишити школи відчиненими.

Речник ЮНІСЕФ так прокоментував цю кампанію про можливість навчатися дистанційно: «Ми усвідомлюємо, що все це було проблемою і до пандемії. Але ми як суспільство схильні обманюватися, вірячи, що у нас по сусідству нічого такого не відбувається. Вимушене домашнє навчання під час кризи COVID-19 пролило світло на нерівність у становищі дітей і на те, як ця нерівність впливає на освіту, здоров’я та щастя дитини. Тому ми хочемо пересвідчитися, що суспільство не ігноруватиме цю проблему. Дуже важливо, щоб законодавці в своїх рішеннях брали до уваги добробут кожної дитини і скористалися нинішньою кризою як можливістю збудувати кращу та інклюзивнішу систему освіти».

А режисери AB/CD/CD, які зняли це відео, розповіли, що вони хотіли показати кожну сцену з точки зору дитини. Що відчуває дитина? Що вона бачить та чує в тій чи іншій ситуації? Вони спробували якомога точніше передати бачення світу дітьми, щоб глядачі могли уявити себе на їх місці.

Джерело

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Природозахисна організація Beneath The Waves продає NFT, щоб допомогти акулам

Є люди, які ночами не сплять, вигадуючи імена своїм майбутнім дітям. А деякі щасливці з них тепер мають можливість дати ...

Бренд Unilever випустив дезодорант з інклюзивним дизайном

Такий дезодорант з інклюзивним дизайном має нове пакування з кришечкою, яку можна відкрутити однією рукою, вбудованою ручкою та етикеткою шрифтом ...

Avon започатковує продаж брошок, щоб змінити життя жінок на краще

Компанія AVON розпочала в Україні продаж благодійних брошок. Мета ініціативи — зібрати кошти на допомогу жінкам у розв’язанні двох великих ...

Фільми для незрячих людей: SWEET.TV долучився до проєкту «Доступне Кіно»

Онлайн-кінотеатр SWEET.TV розпочав співпрацю з агенцією «Доступне Кіно», що працює в межах громадської організації «Боротьба за права». Мета співпраці — щоб якісних, легальних, доступних для ...

Sheba випустила нічне відео для власників котів

Відомий виробник кормів для тварин Sheba разом із агенцією AMV BBDO підготував фільм для власників котів, яким доводиться прокидатися вночі, ...

Спогади із покинутого міста: MEGOGO запустив документальний аудіосеріал «Прип’ять»

21 квітня на медіасервісі MEGOGO з’явився документальний аудіосеріал «Прип’ять» до 35-ої річниці пам’яті катастрофи на Чорнобильській АЕС. Це шість епізодів ...