Мета креативу для 4ocean — звернути увагу на наслідки Covid-19 для екології.
Постер для 4ocean розробили креативники TABASCO — арт-директор Артем Гусєв та копірайтер Сергій Артеменко.
Слоган креативу «Marine life can’t see the difference».
Артем Гусєв, арт-директор TABASCO: «Сортуючи сміття вдома, я не помітив, як у мене з’явився окремий, великий пакет із використаними захисними масками та рукавичками. Так сформувався інсайт, що під час глобальної пандемії засоби індивідуального захисту — це новий, великий шар сміття, з яким треба щось робити, так як епідемія закінчиться, а наслідки залишаться. Тому ми з Сергієм вирішили звернути увагу: захищаючи себе, ми забуваємо про захист навколишнього середовища. І показати: для морських жителів “немає різниці”, яке сміття потрапляє в їхню домівку. Так з’явилася medical trash jellyfish, яку разом с міжнародною організацією по очищенню океанів 4ocean ми запустили в соціальних медіа, щоб привернути увагу до проблеми».
Екоорганізація 4ocean існує з 2017 року — вона працює у США, на Балі та Гаїті. 4ocean продає прикраси, посуд та одяг із зібраного пластику, а за кожен проданий браслет прибирає півкілограма сміття з океану та узбережжя.
Постер можна знайти у Instagram TABASCO: сторіз та Highlights «Соціальне».
Читайте також:
Морган Фрімен озвучив документальний фільм про пластик, що «живе» в океані.
День, коли мегаполіс зупинився: ООН привертає увагу до проблеми транспорту в містах.
Українська співачка Руслана та бренд-менеджер AIR Creators Ecosystem Юрій Дивисенко розказали про деталі кампанії «Карпати. Місце Сили».