На початку серпня 2020 року Український культурний фонд планує оголосити нову конкурсну програму «Культура+», мета якої полягатиме у сприянні новим партнерствам та формуванні в Україні спільних цінностей громадянського суспільства. 

Цілі програми «Культура+»:

  • інтегрувати культуру в щоденні громадські практики; 
  • згенерувати нові креативні рішення/продукти для вирішення суспільно важливих проблем;  
  • посилити міжгалузеву співпрацю та сприяти розвитку міжгалузевих партнерств, зокрема культурно-бізнесових;
  • розширити розуміння ролі культури в житті суспільства;
  • посилити роль культури як генератора економіки.

Програма буде підтримувати проєкти, що використовують партисипативні методи (методи залучення) як окремих осіб так і соціальних груп, а також розвивають мистецьку інтервенцію у суспільно значимі галузі – медицину, освіту та науку, захист довкілля, розвиток громад, підтримку ветеранів тощо. 

Пріоритети програми «Культура+»:

  • Підтримка створення нових/залучення існуючих мистецьких форматів та практик з інновативним підходом для подолання дистанції, обмежень та соціокультурних проблем, спричинених COVID 19;
  • Підтримка формування нових та розвитку сталих партнерств культурних операторів та соціально відповідального бізнесу, зокрема, у сфері ККІ через спільне творення нових продуктів/рішень для вирішення суспільних проблем спричинених викликами сьогодення (зокрема, COVID 19);
  • Підтримка культурно-мистецьких проєктів міжгалузевої співпраці із залученням сфер медицини та захисту довкілля;
  • Підтримка культурно-мистецьких програм суспільної реінтеграції виключених груп, в т.ч. ветеранів АТО/ООС, дітей, позбавлених батьківської опіки, колишніх в’язнів тощо;
  • Забезпечення культурного розвитку громад із «депресивних регіонів» або із зон дії стихійного лиха 

Заявниками програми можуть бути юридичні особи усіх форм власності та фізичні особи підприємці, що зареєстровані на території України, здійснюють діяльність у сфері культури та мистецтв і мають команду з досвідом спільної реалізації культурно-мистецьких проєктів.

В рамках програми «Культура +» підтримуватимуться всі типи проєктів, індивідуальні, проєкти міжнародної та національної співпраці. 

Для всіх типів проєктів (включно з індивідуальними) обов’язковою умовою є залучення партнера (для індивідуальних співфінансування за бажанням), який є учасником/співвиконавцем проєкту, що врегульовано договором про співпрацю і є організацією, яка представляє іншу галузь. 

«Культура+» націлена на генерування нових креативних рішень через підтримку продуктів якнайширшого кола всіх секторів культурних та креативних індустрій.

Бюджет програми: 90 млн грн (2020 рік – 80 млн грн; 2021 рік – 10 млн. грн).

Максимальна сума гранту: 2 млн грн 

Детальну інформацію про програму «Культура+» буде оприлюднено у день оголошення приймання проєктних заявок — 3 серпня 2020 року

Український культурний фонд готує запуск нової програми «Культура+»

Комунікаційна агенція Be―It Health & Social Impact запустила проєкт «Психічне здоров’я для України» / Mental Health for Ukraine (MH4U). Місія чотирирічного проєкту ― спонукати українців піклуватися про власне психічне здоров’я та зробити якісну допомогу в цій сфері доступною.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Business Culture HubBusiness Culture Hub

Український культурний фонд запрошує до участі в Business Culture Hub

Український культурний фонд об’єднує круті культурні проєкти та бізнес, який розвиває КСВ! Саме тому УКФ запрошує усіх на другу онлайн-зустріч Business ...

З 1 до 5 березня 2021 року на LIONS Live розпочнеться чергова онлайн-сесія креативного розвитку

З 1 до 5 березня 2021 року на черговій онлайн-сесії LIONS Live організатори Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions представлять новий ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Target, Walmart і CVS шукають високотехнологічну альтернативу пластиковим пакетам

Заснована цими трьома ритейлерами інвестиційна фірма Closed Loop Partners має на меті пошук, тестування та впровадження інноваційних альтернатив.

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Держкіно презентує онлайн-довідник національних фільмів

Онлайн-довідник «База національних фільмів України» – найповніша база даних за національними фільмами, професіоналами кіновиробництва та компаніями-виробниками України. Держкіно має на меті ...