На початку серпня 2020 року Український культурний фонд планує оголосити нову конкурсну програму «Культура+», мета якої полягатиме у сприянні новим партнерствам та формуванні в Україні спільних цінностей громадянського суспільства. 

Цілі програми «Культура+»:

  • інтегрувати культуру в щоденні громадські практики; 
  • згенерувати нові креативні рішення/продукти для вирішення суспільно важливих проблем;  
  • посилити міжгалузеву співпрацю та сприяти розвитку міжгалузевих партнерств, зокрема культурно-бізнесових;
  • розширити розуміння ролі культури в житті суспільства;
  • посилити роль культури як генератора економіки.

Програма буде підтримувати проєкти, що використовують партисипативні методи (методи залучення) як окремих осіб так і соціальних груп, а також розвивають мистецьку інтервенцію у суспільно значимі галузі – медицину, освіту та науку, захист довкілля, розвиток громад, підтримку ветеранів тощо. 

Пріоритети програми «Культура+»:

  • Підтримка створення нових/залучення існуючих мистецьких форматів та практик з інновативним підходом для подолання дистанції, обмежень та соціокультурних проблем, спричинених COVID 19;
  • Підтримка формування нових та розвитку сталих партнерств культурних операторів та соціально відповідального бізнесу, зокрема, у сфері ККІ через спільне творення нових продуктів/рішень для вирішення суспільних проблем спричинених викликами сьогодення (зокрема, COVID 19);
  • Підтримка культурно-мистецьких проєктів міжгалузевої співпраці із залученням сфер медицини та захисту довкілля;
  • Підтримка культурно-мистецьких програм суспільної реінтеграції виключених груп, в т.ч. ветеранів АТО/ООС, дітей, позбавлених батьківської опіки, колишніх в’язнів тощо;
  • Забезпечення культурного розвитку громад із «депресивних регіонів» або із зон дії стихійного лиха 

Заявниками програми можуть бути юридичні особи усіх форм власності та фізичні особи підприємці, що зареєстровані на території України, здійснюють діяльність у сфері культури та мистецтв і мають команду з досвідом спільної реалізації культурно-мистецьких проєктів.

В рамках програми «Культура +» підтримуватимуться всі типи проєктів, індивідуальні, проєкти міжнародної та національної співпраці. 

Для всіх типів проєктів (включно з індивідуальними) обов’язковою умовою є залучення партнера (для індивідуальних співфінансування за бажанням), який є учасником/співвиконавцем проєкту, що врегульовано договором про співпрацю і є організацією, яка представляє іншу галузь. 

«Культура+» націлена на генерування нових креативних рішень через підтримку продуктів якнайширшого кола всіх секторів культурних та креативних індустрій.

Бюджет програми: 90 млн грн (2020 рік – 80 млн грн; 2021 рік – 10 млн. грн).

Максимальна сума гранту: 2 млн грн 

Детальну інформацію про програму «Культура+» буде оприлюднено у день оголошення приймання проєктних заявок — 3 серпня 2020 року

Український культурний фонд готує запуск нової програми «Культура+»

Комунікаційна агенція Be―It Health & Social Impact запустила проєкт «Психічне здоров’я для України» / Mental Health for Ukraine (MH4U). Місія чотирирічного проєкту ― спонукати українців піклуватися про власне психічне здоров’я та зробити якісну допомогу в цій сфері доступною.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Директор по аналитике PRIME Group проанализировал состояние рынка украинской наружки

Игорь Лазарев, директор по аналитике PRIME Group, участник техкома Индустриального комитета наружной рекламы, анализирует состояние рынка украинской наружки на данный ...

Canyon

Ідентичність, що приваблює молоде покоління: Canyon презентує оновлений бренд

Canyon, виробник мобільних аксесуарів, комп’ютерної техніки та носимих пристроїв, що динамічно розвивається, представляє споживачам новий фірмовий стиль, логотип та салоган. ...

Дотримуйтесь дистанції: арт-директор Y agency про соціальний проєкт Special Edition

Нещодавно українська брендингова агенція Y agency отримала золото на Міжнародному фестивалі реклами White Square в номінації Change for Good / ...

Агенція BBH пропонує віртуальний коучинг від сера Джона Хегарті

Кінематографічна VR-платформа агенції BBH пропонує всім віртуальний коучинг від легенди рекламної індустрії сера Джона Хегарті.

Креативна агенція IAMIDEA розробила нову стратегію та рекламну кампанію для UKLON

Основним завданням агенції IAMIDEA було консолідувати комунікацію бренда під одним дахом, створити впізнаваний голос та нове стратегічне повідомлення. І розказати ...

науковий метод_fb cover

No fakes, no drama. В Україні запустили платформу «Науковий метод»

В Україні з’явилася платформа «Науковий метод», яка просуває науковий підхід та якісну комунікацію на теми науки та медицини, зокрема COVID-19. ...