Електронна система публічних закупівель оновила комунікаційну стратегію та представила оновлені логотип та айдентику бренду. Ребрендинг був проведений у тісній співпраці з агентством plusonе, повідомили у Prozorro.
«Основна мета нової комунікації Prozorro — об’єднати всіх учасників екосистеми публічних закупівель. Завдяки ребрендингу айдентика Prozorro відходить від жорстких ліній та темних кольорів, стає легкою і світлою. Центральним елементом стає блакитне коло», — сказано у повідомленні.
«Назва Prozorro офіційно втрачає велику літеру Z та супергеройське смислове навантаження, від якого система відійшла вже деякий час тому. Відтепер бренд Prozorro гучно артикулює сутність, якої набув за останні роки: система публічних закупівель об’єднує державу та бізнес», — розповіла комунікаційна директорка Prozorro Олена Шкарпова.
В рамках нової комунікаційної стратегії Prozorro, зокрема, планує стати головною платформою для спілкування та обміну досвідом державних закупівельників та постачальників.
Ребрендинг стосувався виключно ДП «Прозорро», яке розробляє та підтримує однойменну електронну систему публічних закупівель. Логотип ДП «Прозорро. Продажі», що займається продажем та здачею в оренду державного майна, не зазнав змін.
Ребрендинг проведено до чотириріччя реформи публічних закупівель в Україні, яка стартувала 1 серпня 2016 року. З того часу до системи приєднались 30 тис. державних і місцевих органів влади та підприємств, близько 300 тис. комерційних постачальників. Оборот системи становить 600 млрд грн публічних закупівель на рік.
В тему:
Креативна агенція vandog agency здійснила ребрендинг Національного ботанічного саду імені Миколи Гришка (тепер вже ботсаду ім. Гришка).
Ребрендинг OLX: як змінилася платформа й айдентика.
На початку серпня 2020 року Український культурний фонд планує оголосити нову конкурсну програму «Культура+», мета якої полягатиме у сприянні новим партнерствам та формуванні в Україні спільних цінностей громадянського суспільства.