Вакцина робить світ відкритим. Google випустив новий життєствердний ролик

Google опублікував на YouTube-ролик, який закликає людей вакцинуватися.

Використовуючи пошукові запити Google, ролик наочно демонструє повернення країн та людей від пандемії до життя після масової вакцинації.

Повторюючи формат реклами «Паризька любов» 2009 року, Google розповідає історію за допомогою набраних пошукових запитів та інших продуктів компанії. Відео починається з пошуку таких термінів, як «карантин» та «соціальне дистанціювання». Потім все починає змінюватись, коли пошукові слова «спортивні штани» змінюються на просто «штани». Віртуальні події в календарі Google стають звичайними датами та реальними щасливими годинами. Бізнес-списки ресторанів та театрів Google Maps змінюються з «тимчасово зачинені» на «відчинені». Слово «пандемія» видаляється із пошукової фрази «сімейні активності під час пандемії», щоб стати просто запитом «сімейні активності».

Останнім пошуковим запитом є «вакцина COVID поруч зі мною» із закликом «дізнатись більше на cdc.gov». За даними CDC, на даний момент 40% дорослих американців отримали принаймні одну дозу вакцини, і майже чверть дорослих американців повністю вакциновані. Таким чином, вакцина поступово дає можливість світові знову стати відкритим.

Джерело


А нещодавно Кейт Міддлтон, герцогиня Кембриджська, випустила фотокнигу, присвячену боротьбі з COVID-19 у Великобританії, з благодійною метою.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Агенція Versa закликає робити сайти з діалоговим інтерфейсом

Сайт Versa з діалоговим інтерфейсом дозволяє відвідувачам голосом або текстом одразу спитати, що їм треба, не розшукуючи цю інформацію на сайті.

Що зобразив архітектор на обкладинці «Гаррі Поттера»? Будівлі, звісно

Новий дизайн обкладинок італійського видання «Гаррі Поттера» створював архітектор Мікеле Де Луккі, і центральне місце на них належить фантастичним будівлям.

Setapp запускає нову брендову кампанію в співпраці з креативною агенцією SuperHeroes

Setapp, перший сервіс програм за підпискою для Mac, iPhone та iPad від української компанії MacPaw, запустив глобальну брендову кампанію з ...

Жюри фестиваля рекламы «Белый Квадрат» о креативности и вызовах для индустрии коммуникаций

Международный фестиваль «Белый Квадрат» (White Square) в этом году пройдет 9-11 июня в офлайн- и онлайн-формате. Ежегодно в фестивале участвует более 1000 конкурсных проектов, ...

Девід Бекхем

Девід Бекхем став новим обличчям бренду Maserati

Maserati — відомий італійський виробник елітних авто — цього року відзначає сторічний ювілей. До цієї визначної дати бренд підходить із ...

Як бренди зростають за рахунок сміливості. Лекція Фернандо Мачадо

17 квітня о 15.00 відбудеться онлайн-лекція екс-директора з маркетингу Burger King Фернандо Мачадо — найсміливішого маркетолога в рекламному світі. Дос’є ...