Креативна агенція F5 Shanghai та компанія Pfizer запустили в Китаї кампанію Healthcare for All, для якої вони організували шоу дронів.
Шоу, в якому взяли участь 1000 так званих Healthycopters, відбулося над невеличким селищем Баймяо в провінції Сичуань. Через своє розташування високо в горах, доступ до медичної інформації у місцевих жителів був доволі обмеженим.
Метою цьогорічної кампанії Pfizer було продемонструвати інноваційне мислення, майстерне використання технологій та передові наукові досягнення. А також те, як все це може дати доступ до біофармацевтичних інновацій людям з усіх куточків світу. Навіть тим, хто живе у найвіддаленіших місцях.
Легкий доступ до медичних послуг і установ часто обмежується лише жителями великих міст, таких як Пекін чи Шанхай. Натомість жителі сіл, розташованих десь у глушині, отримують лише обмежену просвіту щодо охорони здоров’я. І провадиться вона з використанням дуже традиційних та «нудних» методів. Проте навіть базова обізнаність з охорони здоров’я вимагає засвоєння великої кількості інформації. Тому-то агенція F5 Shanghai і вирішила влаштувати шоу дронів, щоб у такий незабутній спосіб поділитися з людьми знаннями компанії Pfizer.
Тисяча дронів формувала в повітрі різні символи, які виступали в ролі своєрідних інформаційних піктограм, що проєкуються на нічне небо. Ці медичні поради було добре видно як жителям Баймяо, так і мешканцям сусідніх із ними сіл.
Компанія Pfizer також тісно співпрацювала з місцевим управлінням охорони здоров’я, щоб розробити для свого шоу дронів такі символи, які міститимуть актуальну і корисну для місцевих жителів інформацію.
Загалом таких порад було показано шість, по одній на кожного члена родини: немовля, дитина, мати, батько, дідусь і бабуся.
…і щоб точно запам’ятали
Під час шоу оповідач на землі також роз’яснював глядачам, що саме мається на увазі під кожним символом.
А щоб пересвідчитися, що спроєковані на небо поради лікарів дійсно відкладуться у пам’яті місцевих жителів, компанія Pfizer також випустила комікс з усіма цими порадами. В основу сюжету коміксу було покладено легенди, пов’язані з місцевим фестивалем «День дітей», в яких йдеться про монстрів та хвороби.
Читайте також:
Pfizer та BioNtech розгортають кампанію довіри до вакцинації в США.
Як в Таїланді розповідають про вакцину та нову норму.
Вакцина робить світ відкритим. Google випустив новий життєствердний ролик.
Послання з майбутнього та виховання юних антифанатів: креатив у підтримку вакцинації.