#SaveKarpaty: Руслана запускає масштабну соціальну кампанію зі збереження Карпат

Сьогодні Карпати серйозно страждають від корупції та кримінальних схем. Значна частина території зазнала незаконної вирубки лісів та забруднення. Сліди знищення лісів, забруднення річок і руйнування природних пам’яток повсюди. Унікальне різноманіття видів тварин і рослин, цілющі властивості, безцінні природні та рекреаційні ресурси — саме майбутнє існування цих ландшафтів опинилися сьогодні під серйозною загрозою. Як один з наслідків такого варварського поводження з природою, який ми маємо сьогодні, — затоплення тисяч осель.

Відома українська співачка Руслана, для якої Карпати та збереження їх культури є персональною місією, встала на захист древніх пралісів.

«Працювати з автентичною культурою, не зберігаючи середовище її існування, неможливо. Щоб автентична культура підтримувала своє існування і розвивалася, їй потрібне рідне середовище, у якому вона була “народжена”», — говорить співачка.

Соціальна кампанія «Карпати. Місце Сили», започаткована Русланою, має на меті привернення уваги громадськості до цінностей, проблем і перспектив Карпат. Українське суспільство має почати пишатися, поважати і відповідально ставитися до одного зі своїх найбільших природних скарбів.

«Спасіння» як епізод трилогії «Карпати. Місце Сили» вже 16 липня розпочинає масштабну всеукраїнську кампанію, що розповідає, яка страшна загроза нависла над головним скарбом українського народу.

#SaveKarpaty

«Ми мали наміри показувати це відео в кінотеатрах. І все з технічної точки зору було зроблено для цього. Але карантин відтермінував наші наміри. А повінь дала зрозуміти, що більше нема часу чекати», — розповідає Руслана.

Нелегальна та недбала вирубка лісів, забруднення навколишнього середовища, нищення автентичної флори і фауни мають бути зупинені. Як мають бути зупинені невігластво та корупція там, де мали б дбати про захист та процвітання Карпатського краю, природних ресурсів всієї України.

«Я би дуже хотіла, щоб профільні організації і активісти, яким небайдуже до майбутнього унікальних Карпат, мою ініціативу сприйняли як буквальний заклик до співпраці і приєдналися до нашої команди. Ми би хотіли отримати ваш досвід, запросити всіх побачити все це в українських Карпатських горах на власні очі і вивчити разом з нами, наскільки це все унікально і феноменально в планетарних масштабах.

Такі острівці дивом збереженого “Аватару” — карпатські праліси і автентична гуцульська культура, що складають прадавню етнічну систему українських Карпат, — для науковців і митців подібні до відкриття унікальних природних копалин та археологічних знахідок. Ми саме так наш проект позиціонуємо і вважаємо, що це може бути важливим у загальному процесі збереження планети Земля», — закликає Руслана.

Соціальна кампанія «Карпати. Місце Сили» закликає захистити Карпати шляхом розширення національних парків та створення природоохоронних територій за кращими взірцями світового рівня.

На захист Карпат вже стало багато українських медіадіячів, а також media-tech компанія AIR, яка задіяла до підтримки соціальної кампанії #SaveKarpaty своїх партнерів-креаторів по всьому світу.

«Ми вже ставали свідками того, як люди всієї планети об’єднуються заради порятунку природних скарбів інших країн, тепер допомога потрібна і українським Карпатам. Кожному з нас під силу вступити в цю боротьбу!», — поділились позицією в AIR Media-Tech.

Ми повинні змінити своє ставлення і почати дбати про те, що може бути втрачено назавжди. 

#SaveKarpaty #ЗбережемоКарпати


Читайте також: Маша Єфросиніна і WOG відкривають «Дорогу добра».

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Конкурс мікрофотографії Nikon 2020 оголосив переможців

В ході конкурсу Nikon Small World 2020 було обрано 20 фотографій, які доводять, що пошук науковцями відповідей йде поруч зі здатністю цінувати красу.

Creative Digest CIAU. Випуск #011

Creative Digest CIAU. Випуск #011

Навушники, що здатні відстежувати вираз обличчя. Настільна гра для дизайнерів. Колекція одягу та аксесуарів з утилізованих матеріалів. Та новий телеграм-канал ...

Картонний вболівальник вирушає на пошуки пива у новій рекламі Bud Light

В цьому кумедному відео картонний вболівальник «Нью-Йорк Джаєнтс» раптом оживає і вирушає у епічний квест. Заради пива, звісно.

«Європейські можливості для українського кіно»: серія вебінарів «Креативної Європи»

Цієї осені Національне бюро програми ЄС «Креативна Європа» в Україні в партнерстві з Ukrainian Film School та Держкіно України організовує ...

Kyiv Art Fair онлайн відкрився для відвідувачів

Цього року фестиваль сучасного мистецтва Kyiv Art Week проходить онлайн. Традиційний ярмарок трансформувався в єдину діджитал-платформу для експонування та продажу ...

Страшенний вибір. Фокстрот показав у рекламі рімейк відомого фільму жахів

Для зйомок нового рекламного ролика бренд Фокстрот вирішив використати сюжет із популярного трилеру «Дзвінок» (The Ring) та відзняти одну з ...