Проєкт Ukraine WOW для «Укрзалізниці» став переможцем SABRE Awards

Учора в Лондоні відбулася церемонія нагородження премії SABRE Awards EMEA 2020, яка відзначає найкращі світові проєкти у сфері комунікацій. Проєкт Ukraine WOW, створений Gres Todorchuk для «Укрзалізниці», переміг в номінації «Державні агенції та інституції».

Інтерактивна виставка Ukraine WOW зібрала рекордну кількість відвідувачів в історії незалежної України — понад 335 000 осіб. Охоплення аудиторії проєкту склало понад 100 000 000 контактів.

Ukraine WOW — присвята Україні, стала справжнім лавмарком, була двічі пролонгована і закрилася тільки із введенням карантину. Проте розглядається можливість її поновлення.

Цього року фіналістами SABRE Awards EMEA 2020 стали також такі проєкти:

  • «Beyond Your Wildest Dreams» для Kernel від агенції Mainstream,
  • «Kyiv Wine 2019» для Goodwine від агенції Public Kitchen,
  • «Philips OneBlade» від Be—it Agency для Philips,
  • «M-Word» для UNICEF Ukraine від Be—it Health & Social Impact,
  • 1+1 media з проєктом «Забути про вік», 
  • #ІЯпройдутест від агенції «ВАРТО» для «Добробуту».

Ukraine WOW став єдиним переможцем.

Проєкт Ukraine WOW для «Укрзалізниці» став переможцем SABRE Awards

Читайте також:

Віктор Синьков, копірайтер R Agency та засновник Київського Креативного Клубу, розповів про те, як власноруч втілив у життя проєкт з «Укрзалізницею» та які висновки зробив на основі цього досвіду. Нагадаємо, раніше Київський Креативний Клуб разом з «Укрзалізницею» запустив ASMR-потяг для тих, хто сумує за подорожами на карантині.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Олесь Манюк та Дем’ян Ом про філософію бізнесу та культуру

Існує таке поняття, як світ VUCA. Ця абревіатура англійською розшифровується як: «volatility», «uncertainty», «complexity» та «ambiguity», а перекладається, як «мінливість», ...

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

Бренд Pepsi випустив нову лімітовану банку, присвячену одному з найгарніших міст України — Львову. Колекція була створена ексклюзивно для цього ...

Нарбут

Вийшла друком книга «Нарбут» з унікальною обкладинкою кожного примірника в накладі

Вийшла друком книга «Нарбут» — перша книга в Україні, кожний екземпляр якої має унікальну обкладинку, згенеровану алгоритмом. Дизайн книжки та ...

Регіональна кампанія Uklon від IAMIDEA

Дозвіл на хуліганство. Регіональна кампанія Uklon від IAMIDEA

Нещодавно Uklon та IAMIDEA розказали всім про нову стратегію і ключове повідомлення: «Твій рух — твої правила». За результатами першої ...

Lions Live: речниця Bacardi радить шукати суперфанатів і деконструює фокус-групи

Компанія Bacardi останнім часом почала орієнтуватися на ті 10% аудиторії, які є її суперфанатами, а не на 90% людей, які становлять основну масу покупців.

Підсумки першого дня Lions Live від Ани Анджелік, однієї з найвпливовіших CMO світу

Підсумки першого дня Lions Live було підведено Аною Анджелік, яка назвала п’ять ключових інсайтів, які варто винести для себе з понеділкових сесій Lions Live.