Перші результати дослідження YOUкраїна: наразі українці відчувають себе «більш- менш»

Згідно результатів дослідження, майже 30% опитаних українців вважають, що карантин триватиме ще місяць. Ще 40% опитаних українців вважають, що карантин триватиме ще близько 2 місяців.

Уже зараз кожний п’ятий говорить про те, що його відправили в неоплачувану відпустку. 

Серед метрик дослідження YOUкраїна — Індекс самопочуття, розрахований за методикою ІІСС-20 відомих українських соціологів Є. І. Головахи та Н. В. Паніної, а також усереднені показники рівня поінформованості українців, їхнього емоційного стану та намірів щодо власних дій у поточній ситуації.

Індекс самопочуття становить наразі 42 бали за шкалою від 20 (найнижчій) до 60 (найвищий) і свідчить про середню оцінку українцями того, наскільки задоволені соціальні потреби у даний момент часу.  

5.7 становить індекс поінформованості українців за 10-бальною шкалою: вважають себе середньо поінформованими з питань актуального економічного стану (5.5), політичного стану (5.8) та стану охорони здоров’я (5.8).

Емоційний стан має нижчу оцінку — 4.6 за 10-бальною шкалою, а отже, показники дещо нижче середнього рівня. За шкалою емоційної стійкості, що оцінює ступінь внутрішнього контролю над ситуацією на противагу панічним настроям, українці мають показник 5.8 — дещо вище середнього, тобто не схильні оцінювати свій настрій як панічний.

А ось в оцінці впевненості в завтрашньому дні (шкала оптимізму) показник становить лише 4.3 бали. У відчутті згуртованості українців оцінки на даний момент часу — ще нижче — 3.7, де 1 означає найнижчий показник, погодження з твердженням «кожен сам за себе», а 10 — максимальну оцінку згуртованості.

В оцінці власних намірів середній показник становить 4.8, і складається він із намірів змінювати ситуацію (на противагу тому, щоб приймати все, як є) — за ним середнє значення дорівнює 4.9 за 10-бальною шкалою, аналогічний показник (4.9) намірів допомагати іншим людям (окрім власної родини). Схожий статистично за рівнем і намір залишатися в Україні, не іммігрувати (4.7): це означає, що українці в середньому не схиляються на разі до жодного з полюсів.

YOUкраїна
YOUкраїна

Дослідження охоплює низку інших запитань, які регулярно публікуватимуться на веб-сторінці проєкту.

Нагадаємо, YOUкраїна соціальний проект, ініційований дослідницькою компанією Factum Group Ukraine. Він передбачає щотижневий моніторинг з наданням достовірної статистичної інформацію щодо настроїв українців. Щотижнева вибірка становить 400 інтерв’ю з максимальною статистичною похибкою не більше 5%. Цільова аудиторія: міське населення України 18-55 років (інтернет-користувачі, міста з населенням 50тис+)

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-Ray

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

2020 рік зруйнував усі плани, змусив дивитися на світ інакше, відкрив нові грані бізнесу. У 2020 році неважливі брифи. Адаптуйся ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

«Креативна Європа» організовує відкритий воркшоп «Міжнародна мобільність для митців»

Національне бюро програми ЄС «Креативна Європа» в Україні, яка фінансує дану програму мобільності, 25 лютого проведе безкоштовний онлайн-воркшоп «Міжнародна мобільність ...

мобільний павільйон House of Europe

House of Europe шукає креативні команди в українських містах, які готові прийняти мобільний павільйон

Минулого року разом з молодими українськими архітекторами Іваном Протасовим, Яною Бучацькою, Дмитром Міхєєвим і Тарасом Бараном команда House of Europe розробила мобільний павільйон. Це ...

Google запустив новий проєкт «Навчайтеся разом з Google Arts & Culture» для школярів, вчителів та батьків

Google запускає новий проєкт «Навчайтеся разом з Google Arts & Culture». Мета проєкту — допомогти вчителям, учням та їхнім батькам ...

Останній випуск Twój Weekend: «Каннські Леви» представили чи не найдивнішу платформу для соціальної кампанії

Агенція YMLY&R Poland у своїй кампанії на підтримку гендерної рівності звернулися до всієї країни з, мабуть, найнезвичнішої платформи для такої комунікації.