Factum Group Ukraine запустила соціальну дослідницьку ініціативу YOUкраїна

Дослідницька агенція Factum Group Ukraine запускає некомерційний онлайн-моніторинг «YOUкраїна» із висвітлення обізнаності, переживань та намірів українців щодо ключових сфер життя, з аналізу їхньої соціальної та економічної активності в період карантинних заходів. 

Мета проєкту

Метою організаторів проєкту є надання суспільству актуальної та якісної аналітики про те, що українці думають, знають, відчувають та роблять. Організатори наголошують, що проєкт не є комерційним, а інформація буде доступна кожному безкоштовно. 

Наразі опубліковані перші результати проєкту, підсумки якісного дослідження. Метою цієї частини дослідження був аналіз розмаїття підходів, думок, переживань, стратегій українців у боротьбі зі стресом на тлі поширення COVID-19 і запровадження вимушеної соціальної ізоляції, а також пошук того, що позитивного знаходить кожен у нелегкій ситуації. 

YOUкраїна
YOUкраїна 1
YOUкраїна 2
YOUкраїна 3

Що далі?

Наступні хвилі дослідження будуть проводитися як кількісний моніторинг задля статистичної оцінки змін у думках та настроях українців. Дослідження є відкритим проєктом, а отже, кожен може запропонувати свої запитання до українців, найкращі з яких будуть додані до дослідження. 

«Це соціальна ініціатива. Не для комерції чи політики, а для кожного, для мене і для тебе. Ми живемо в Україні, працюємо в Україні і любимо Україну. Ми дослідники, це наша професія, ми хочемо, щоб кожний, хто хоче, знав, що українці думають і відчувають», — коментує Іван Дубінський, CEO Factum Group Ukraine.

«Сьогодні суспільство переживає новий виклик. Ми багато розмірковували над тим, який внесок власне можемо зробити ми. Адже відповідальність за майбутнє країни, насправді, на кожному з нас. Ми сподіваємося, що ця ініціатива, YOUкраїна, перетвориться на платформу, що зможе об’єднати всіх, хто зацікавлений в об’єктивній інформації та готовий використовувати її для подальших суспільних ініціатив. Проєкт відкритий до нових актуальних запитань, які може направити нам кожен небайдужий. Найактуальніші запитання ми поставимо українцям», — додає Ніка Єлізарова, Research Director Factum Group Ukraine.

Детальніше про проєкт та перші підсумки дослідження можна переглянути на Facebook-сторінці або на сайті «YOUкраїна».

PPV Knowledge Networks за підтримки Міністерства культури, молоді та спорту України проводить опитування українських представників креативних індустрій про те, як поширення коронавірусу та обмежувальні заходи впливають на їхню роботу та бізнес.

Звертаємо вашу увагу також на звернення до Уряду України, яке опублікували керівники Українського культурного фонду, музейного комплексу «Мистецький Арсенал», Українського інституту книги, Національного центру Олександра Довженка та Українського інституту у зв’язку з важкою ситуацією, що складається в сфері української культури через поширення епідемії коронавірусу і введення карантину.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Тренди у графічному дизайні 2021 від Depositphotos (Інфографіка)

Тренди у графічному дизайні 2021 стали відображенням змін, що відбулися минулого року та вплинули на стилі, ідеї, які обирають дизайнери ...

Mastercard_Love Index 2021_Illustrations_1

Mastercard Love Index: романтична вечеря, прогулянка містом і кіномарафон — тренди Дня святого Валентина

Згідно зі щорічним дослідженням Mastercard Love Index, за останнє десятиліття витрати українців на подарунки та враження до Дня закоханих виросли ...

Які кампанії здобували Glass Lions на «Каннських Левах» за час існування цієї категорії

Ось які кампанії здобували Glass Lions на «Каннських Левах», мацаючи огірки, дражнячи биків та нормалізуючи червону кров у рекламі.

Соціальне дистанціювання обмежує зростання інвестицій у рекламу в б’юті-категорії — дослідження Zenith

Соціальне дистанціювання обмежує зростання інвестицій у рекламу в б’юті-категорії — дослідження Zenith

Соціальне дистанціювання обмежує зростання інвестицій у рекламу в б’юті-категорії до 1.7% у 2021. Про це свідчать дані дослідження агентства Zenith. ...

Lego відзначає День безпечного Інтернету і навчає дітей емпатії онлайн

Нова ініціатива Lego навчає дітей емпатії, пояснює їм правила безпеки та заохочує до підтримання дружньої атмосфери онлайн.

Кабмін запустив кампанію «Я відчуваю зміни», щоб привернути увагу до діджиталізації державних послуг

Кабінет Міністрів України спільно з Міністерством цифрової трансформації запустив кампанію «Я відчуваю зміни» на підтримку державних електронних сервісів, в тому ...