Не бійся відкривати рота! Або як покликати молодь на вибори через AR-гру?

В рамках проєкту #вліпизасебе організація Global Office та креативне агентство ANGRY створили AR-гру, щоб популяризувати місцеві вибори серед молоді.

«Люди, а особливо молодь, не люблять, коли їм читають моралі. Хочете привернути увагу? Зробіть провокацію. Але не пошлу. Зробіть фанову», — каже Сергій Малик, креативний директор ANGRY Agency.

У грі ви керуєте «галочкою». Вона біжить вулицею, а по дорозі їй трапляються різні монстри. Кожен монстр — це одна зі звичних для українських міст проблем: яма, сміття, зламана лавка, цар-балкон тощо. Коли гравець відкриває рота, галочка стріляє в монстра з лазера й той зникає. 

«Молодь рідко говорить про проблеми міста. Іноді їй здається, що їх ці проблеми не стосуються. Що їхні слова та дії нічого не змінять. Але це не так. Щоб розв’язати проблему, про неї треба говорити. Багато говорити. І проголосувати на виборах — це один зі способів сказати те, що ти думаєш. Один зі способів показати свою позицію. Ось чому головний меседж гри “Не бійся відкривати рота”», — ділиться Світлана Колодій, координаторка проєктів та програм у Global Office.

Спробувати пограти у гру «Не бійся відкривати рота» можна за посиланням.

Не бійся відкривати рота! Або як покликати молодь на вибори через AR-гру?

Проєкт #вліпизасебе реалізовує громадська організація Global Office, в рамках Програми сприяння громадській активності «Долучайся!» USAID/ENGAGE, що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку USAID та здійснюється Pact Ukraine.


Сергій Малик, співзасновник та креативний директор ANGRY Agency, розповідає про візуальний стиль агентства, скільки часу команді знадобилось на його створення та як цей стиль відображає місію і характер бренду ANGRY.

Lions Live: першопроходець у сфері VR та AR спрогнозував майбутнє сторітелінгу.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Оголошено півфіналістів та експертів докторинг-майстерні PITCH UA 3

Третій сезон конкурсу соціально вагомого контенту про єдину та різноманітну Україну PITCH UA стрімко набирає обертів. Цього року до PITCH ...

X-Ray

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

2020 рік зруйнував усі плани, змусив дивитися на світ інакше, відкрив нові грані бізнесу. У 2020 році неважливі брифи. Адаптуйся ...

мобільний павільйон House of Europe

House of Europe шукає креативні команди в українських містах, які готові прийняти мобільний павільйон

Минулого року разом з молодими українськими архітекторами Іваном Протасовим, Яною Бучацькою, Дмитром Міхєєвим і Тарасом Бараном команда House of Europe розробила мобільний павільйон. Це ...

Google запустив новий проєкт «Навчайтеся разом з Google Arts & Culture» для школярів, вчителів та батьків

Google запускає новий проєкт «Навчайтеся разом з Google Arts & Culture». Мета проєкту — допомогти вчителям, учням та їхнім батькам ...

Організація Грети Тунберг саркастично рекламує втечу із Землі на Марс

Саркастична реклама марсіанського туризму звернена до тих 99% населення планети, які ніколи не зможуть дозволити собі втечу із Землі на Марс.

Business Culture HubBusiness Culture Hub

Український культурний фонд запрошує до участі в Business Culture Hub

Український культурний фонд об’єднує круті культурні проєкти та бізнес, який розвиває КСВ! Саме тому УКФ запрошує усіх на другу онлайн-зустріч Business ...