Не бійся відкривати рота! Або як покликати молодь на вибори через AR-гру?

В рамках проєкту #вліпизасебе організація Global Office та креативне агентство ANGRY створили AR-гру, щоб популяризувати місцеві вибори серед молоді.

«Люди, а особливо молодь, не люблять, коли їм читають моралі. Хочете привернути увагу? Зробіть провокацію. Але не пошлу. Зробіть фанову», — каже Сергій Малик, креативний директор ANGRY Agency.

У грі ви керуєте «галочкою». Вона біжить вулицею, а по дорозі їй трапляються різні монстри. Кожен монстр — це одна зі звичних для українських міст проблем: яма, сміття, зламана лавка, цар-балкон тощо. Коли гравець відкриває рота, галочка стріляє в монстра з лазера й той зникає. 

«Молодь рідко говорить про проблеми міста. Іноді їй здається, що їх ці проблеми не стосуються. Що їхні слова та дії нічого не змінять. Але це не так. Щоб розв’язати проблему, про неї треба говорити. Багато говорити. І проголосувати на виборах — це один зі способів сказати те, що ти думаєш. Один зі способів показати свою позицію. Ось чому головний меседж гри “Не бійся відкривати рота”», — ділиться Світлана Колодій, координаторка проєктів та програм у Global Office.

Спробувати пограти у гру «Не бійся відкривати рота» можна за посиланням.

Не бійся відкривати рота! Або як покликати молодь на вибори через AR-гру?

Проєкт #вліпизасебе реалізовує громадська організація Global Office, в рамках Програми сприяння громадській активності «Долучайся!» USAID/ENGAGE, що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку USAID та здійснюється Pact Ukraine.


Сергій Малик, співзасновник та креативний директор ANGRY Agency, розповідає про візуальний стиль агентства, скільки часу команді знадобилось на його створення та як цей стиль відображає місію і характер бренду ANGRY.

Lions Live: першопроходець у сфері VR та AR спрогнозував майбутнє сторітелінгу.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Бренд «Природне Джерело» та «ДонорUA» запускають спільний соціальний проєкт «Крапля до краплі»

Кров – це рідина, без якої неможливе функціонування людського організму. Донорська кров, як і питна вода, необхідна для всебічної підтримки ...

Українські дизайнери представлять країну на Dutch Design Week

З 17 по 25 жовтня представники України візьмуть участь у Dutch Design Week — найбільшому дизайн-форумі у Північній Європі. Цьогоріч нашу ...

Lions Live: як створювалася кампанія The Truth Is Worth It

Люди цінують правду, але не завжди згодні з тим, що за неї треба платити. Тому кампанія The Truth Is Worth It мала змінити поведінку цілого покоління.

Підсумки другого дня Lions Live від Ансельмо Рамоса, співзасновника агенції GUT

Ансельмо Рамос свого часу здобув понад 200 Левів в Каннах. Ось п’ять ключових інсайтів, які, на його думку, слід засвоїти з програми другого дня Lions Live.

Cannes-Lions-announces-a-new-Home-of-Creativity-LIONS-1_1

Організатори Cannes Lions оголосили про створення нового бренду LIONS

Створення нового бренду LIONS дозволяє організації запропонувати доступ до всіх своїх сервісів з єдиної платформи The Home of Creativity.

Lions Live: речниця Bacardi радить шукати суперфанатів і деконструює фокус-групи

Компанія Bacardi останнім часом почала орієнтуватися на ті 10% аудиторії, які є її суперфанатами, а не на 90% людей, які становлять основну масу покупців.