На хвороби нема часу: Санофі в Україні та Publicis Ukraine нагадали українцям про важливість вакцинації

Publicis Ukraine створила для Санофі в Україні, зокрема для напряму вакцин Санофі Пастер, кампанію, що нагадує українцям про важливість вакцинації

Хто у домі — голова? Про кого найбільше піклуються? Чиї бажання завжди виконуються? 

Відповідь зрозуміла. Адже кожна мама й кожен тато дуже люблять свою дитину та неймовірно пишаються нею. В думках батьків завжди безліч планів про те, як побудувати майбутнє сина чи доньки: він буде відомим музикантом, а вона – успішною бізнес-леді (або навпаки). Саме тому в розкладі дитини, окрім садочка та школи, з’являються гуртки, секції та заняття з англійської. І на всі ці тренування та навчання потрібен час.

Звісно, завжди є одне але… І воно має конкретне ім’я. Точніше, кілька імен: грип, правець, коклюш, гепатит тощо. Звичайно, лежачи під ковдрою, Нобелівську премію не заробиш. Те саме стосується і золотої олімпійської медалі.

А отже, хворіти немає часу. Треба вакцинуватися!    

Publicis Ukraine та Санофі в Україні переконані, що здорове майбутнє створюється саме зараз.

На хвороби нема часу: Санофі в Україні та Publicis Ukraine нагадали українцям про важливість вакцинації
На хвороби нема часу: Санофі в Україні та Publicis Ukraine нагадали українцям про важливість вакцинації

Нагадаємо, Publicis Ukraine входить до складу Publicis Groupe Ukraine – найбільш ефективної комунікаційної групи 2019 року. 

Санофі в Україні входить до складу глобальної компанії Санофі, світового лідера у сфері медичних рішень, покликаного бути партнером людей на їхньому шляху до здоров’я.


Пропонуємо вам також переглянути ось цей проєкт:

Благодійна організація Epilepsy Action Australia нещодавно запустила кампанію «Ведмедик на мільйон доларів». У такий спосіб вона сподівається знайти одного щедрого благодійника із золотим серцем (людину чи корпорацію), який купить його за цю немаленьку суму.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Новий Mini Electric Pacesetter кидає виклик римському метро

Бренд Mini, відомий своїми культовими малолітражками, відзначає в новій рекламі випуск першого електромобіля Mini Electric Pacesetter. Щоб привернути увагу до ...

Реп-виконавиця alyona alyona стала голосом орфанних пацієнтів в Україні

Орфанні хвороби — рідкісні хвороби. Ці захворювання мають тяжкий і хронічний перебіг, призводять до інвалідності, а також супроводжуються зниженням якості ...

Екс-керівник Crello Назар Беген приєднався до PromoRepublic

Назар Беген став директором з маркетингу PromoRepublic, міжнародної платформи з автоматизації роботи з соціальними мережами. Перш ніж приєднатися до команди ...

PRIME Group нагородить найсміливішу OOH-кампанію на КМФР-2021

Оператор зовнішньої реклами PRIME Group вручить нагороду «За сміливість» авторам неординарної та запальної кампанії, що буде подана на конкурс Out ...

Creative Digest CIAU. Випуск #034

Новини Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions. Можливості для студентів і молодих креаторів. Новий онлайн-інструмент від Depositphotos. Та нова добірка книг ...

Verizon пропонує геймерам незнищенний ігровий контролер (але швидкий інтернет все ж краще)

Привернути увагу до своїх інтернет-послуг мережа Verizon Fios вирішила у найхарактерніший геймерський спосіб – потроливши всіх.