На хвороби нема часу: Санофі в Україні та Publicis Ukraine нагадали українцям про важливість вакцинації

Publicis Ukraine створила для Санофі в Україні, зокрема для напряму вакцин Санофі Пастер, кампанію, що нагадує українцям про важливість вакцинації

Хто у домі — голова? Про кого найбільше піклуються? Чиї бажання завжди виконуються? 

Відповідь зрозуміла. Адже кожна мама й кожен тато дуже люблять свою дитину та неймовірно пишаються нею. В думках батьків завжди безліч планів про те, як побудувати майбутнє сина чи доньки: він буде відомим музикантом, а вона – успішною бізнес-леді (або навпаки). Саме тому в розкладі дитини, окрім садочка та школи, з’являються гуртки, секції та заняття з англійської. І на всі ці тренування та навчання потрібен час.

Звісно, завжди є одне але… І воно має конкретне ім’я. Точніше, кілька імен: грип, правець, коклюш, гепатит тощо. Звичайно, лежачи під ковдрою, Нобелівську премію не заробиш. Те саме стосується і золотої олімпійської медалі.

А отже, хворіти немає часу. Треба вакцинуватися!    

Publicis Ukraine та Санофі в Україні переконані, що здорове майбутнє створюється саме зараз.

На хвороби нема часу: Санофі в Україні та Publicis Ukraine нагадали українцям про важливість вакцинації
На хвороби нема часу: Санофі в Україні та Publicis Ukraine нагадали українцям про важливість вакцинації

Нагадаємо, Publicis Ukraine входить до складу Publicis Groupe Ukraine – найбільш ефективної комунікаційної групи 2019 року. 

Санофі в Україні входить до складу глобальної компанії Санофі, світового лідера у сфері медичних рішень, покликаного бути партнером людей на їхньому шляху до здоров’я.


Пропонуємо вам також переглянути ось цей проєкт:

Благодійна організація Epilepsy Action Australia нещодавно запустила кампанію «Ведмедик на мільйон доларів». У такий спосіб вона сподівається знайти одного щедрого благодійника із золотим серцем (людину чи корпорацію), який купить його за цю немаленьку суму.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Тренди у типографіці для дизайну сайту в 2021 році (Інфографіка)

Типографіка перетворює слова із простого друкованого тексту на витончений канал комунікації. Так багато можна сказати завдяки дизайну шрифтів — від ...

Американські інженери показали прототип крижаного робота IceBot

Американські інженери Девін Керрол (Devin Carrol) і Марк Йім (Mark Yim) з Пенсільванського університету створили прототип двоколісного робота IceBot. Усі ...

Бренд Oakley представляє маску для обличчя, яка запобігає запотіванню окулярів

Бренд Oakley, відомий своїми стильними окулярами, представив високотехнологічну захисну маску для обличчя, яка ідеально підходить для тих, хто носить окуляри. ...

Вікіпедія відзначає 20-річний ювілей (Інфографіка)

Двадцять років тому, 15 січня 2001 року, Джиммі Вейлз та Ларрі Сенгер запустили сайт під назвою «Вікіпедія» — мережевий інформаційний ...

Ритейл та ескапізм: як мода і дизайн опановують віртуальний простір

Цифрова мода та віртуальний простір стають дедалі дивнішими, апелюючи до уяви та розмиваючи ті межі, у яких досі існував ритейл.

Creative Digest CIAU. Випуск #022

Чао, креатори! На зв’язку Creative Digest! Вітаємо всіх з Новим роком! Сподіваємось, ви добре відпочили за зимові свята та надихнулися ...