Ведмедик на мільйон доларів: благодійна організація шукає спонсора. Одного. Великого.

Благодійна організація Epilepsy Action Australia нещодавно запустила кампанію «Ведмедик на мільйон доларів» (The Million Dollar Teddy Bear). У такий спосіб вона сподівається знайти одного щедрого благодійника із золотим серцем (людину чи корпорацію), який купить його за цю немаленьку суму.

Чому саме ведмедик? Тому що одна з речей, які Epilepsy Action Australia робить для дітей з епілепсією, це надсилає їм м’яку іграшку – ведмедика на ім’я Cuddly Ted-E-Bear (літера Е тут означає «епілепсія»). Таким чином діти отримують ще й матеріальний доказ того, що їх люблять і готові підтримати.

Взяти, наприклад, маленьку Лайлу Вадельтон, якій, власне, й належить ідея проєкту. У 2019 році у Лайли діагностували епілепсію, коли в неї розпочалися напади судом і абсанси до сорока разів на добу. Тоді їй було шість років, і її родина мала можливість пересвідчитися, що організація Epilepsy Action Australia готова допомогти, а її робота важлива й має продовжуватися. Лайла любить свого ведмедика. Тому вона й сподівається, що знайдеться хтось готовий купити за мільйон доларів такого ж ведмедика, щоб інші люди, які так само як і вона живуть з епілепсією, могли отримати допомогу від Epilepsy Action Australia.

Звісно, справа не лише у ведмедиках. Цей мільйон доларів дозволив би Epilepsy Action Australia:

  • надати допомогу людям з епілепсією (як дітям, так і дорослим) та їх родинам;
  • підтримувати цілодобову «гарячу лінію» з дипломованою медсестрою на зв’язку;
  • вести просвітницьку роботу серед населення;
  • лобіювати нові методи лікування епілепсії.

У пошуках героя

Щороку у березні Epilepsy Action Australia проводить Пурпуровий день – свій найбільший захід зі збору коштів. Але у 2020 році цей день припав на початок загального карантину. Відповідно, нестача коштів з часом стала відчутною, оскільки проблема епілепсії на фоні COVID-19 нікуди не щезла. Проте усвідомлюючи, що нинішня ситуація не кращим чином вплинула на фінансове становище більшості людей, організація звертається не до широких верств. Натомість кампанія «Ведмедик на мільйон доларів» сподівається знайти одного щедрого спонсора, який одноосібно змінив би ситуацію на краще.

Крістіан Кімбер, який став в Австралії Дизайнером року 2019 (і у якого брат хворіє на епілепсію), привдягнув цього ведмедика у спеціально пошитий для нього костюм, щоб той справді виглядав на мільйон. І хоча головного спонсора наразі ще не знайшлося, справу боротьби з епілепсією вже підтримали ряд австралійських знаменитостей.

Ведмедик на мільйон доларів разом з акторкою Надін Гарнер, яка озвучила відео

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Екс-керівник Crello Назар Беген приєднався до PromoRepublic

Назар Беген став директором з маркетингу PromoRepublic, міжнародної платформи з автоматизації роботи з соціальними мережами. Перш ніж приєднатися до команди ...

PRIME Group нагородить найсміливішу OOH-кампанію на КМФР-2021

Оператор зовнішньої реклами PRIME Group вручить нагороду «За сміливість» авторам неординарної та запальної кампанії, що буде подана на конкурс Out ...

Creative Digest CIAU. Випуск #034

Новини Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions. Можливості для студентів і молодих креаторів. Новий онлайн-інструмент від Depositphotos. Та нова добірка книг ...

Verizon пропонує геймерам незнищенний ігровий контролер (але швидкий інтернет все ж краще)

Привернути увагу до своїх інтернет-послуг мережа Verizon Fios вирішила у найхарактерніший геймерський спосіб – потроливши всіх.

Львівські стартапери відтворять 3D-моделі втрачених пам’яток Львова

Львівські фахівці працюють на створенням нового виду туризму — інтерактивний туризм. Команда Chameleon Age відтворює 3D-моделі втрачених пам’яток Львова. Зокрема, ...

Вакцина робить світ відкритим. Google випустив новий життєствердний ролик

Google опублікував на YouTube ролик, який закликає людей вакцинуватися. Використовуючи пошукові запити Google, ролик наочно демонструє повернення країн та людей від ...