ЮНІСЕФ і Vandog створили ролик про становище дітей під час пандемії

На замовлення Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) та Міністерства соціальної політики креативна агенція Vandog розробила комунікаційний концепт кампанії солідарності у відповідь на пандемію COVID-19. У рамках кампанії було знято емоційне відео для привернення суспільної уваги до становища дітей. Ролик з’явився в інфопросторі 1 червня, у День захисту дітей.

Через пандемію багато родин по всій Україні втратили регулярний дохід, тож рівень життя як дорослих, так і дітей значно впав. Аналіз, здійснений ЮНІСЕФ на основі макропрогнозу Кабінету Міністрів України, показав, що понад 6 млн осіб у країні можуть опинитися за межею бідності через соціально-економічну кризу, викликану COVID-19. Тому питання солідарності і підтримки стають особливо актуальними, у першу чергу по відношенню до найбільш вразливої категорії суспільства – дітей.

Креативна команда Vandog узяла за основу тему балконних флешмобів, які, мабуть, назавжди залишаться одним із символів карантину. За сюжетом, хлопчик із забезпеченої родини передає на мотузці через балкон їжу та іграшки для друзів із біднішої багатодітної сім’ї навпроти. Це історія про те, що кожен із нас, навіть дитина, може допомогти.

Перші секунди відео супроводжуються неймовірною композицією гурту Pianoбой «Ніхто не сам» (саундтрек до фільму «Поліна і таємниця кіностудії») і одразу викликають емпатію.

Розробники ролика максимально підкреслили глибину дитячих переживань ситуації: »Коли тобі п’ять або дванадцять, життя набуває частинки “най-”. Морозиво найсмачніше у житті, а друзі найкращі. Мрії найказковіші, а почуття найщиріші. Лихо найважче, а підтримка найнеобхідніша…».

Дізнатися більше про те, як допомогти родинам, які зараз цього потребують, можна на сайті Мінсоцполітики.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

«360 хвилин про театр» — нам є, про що сказати!

8 квітня, з 12:00 до 18:00 триватиме онлайн-марафон для театралів та глядачів — «360 хвилин про театр». Понад 360 днів, нарівні зі світовим, український театр перебуває у кризі, ...

Національний відбір на #ViralCreativeExpress 2021 розпочато

Клуб арт-директорів України ADC*UA запрошує всіх молодих креаторів взяти участь у Національному відборі на європейську програму ADC Europe — #ViralCreativeExpress ...

Сильвестр Сталлоне зніме фільм про братів Кличків

Сильвестр Сталлоне зніме фільм «Брати-легенди», присвячений Віталію та Володимиру Кличкам. Герой серіалу «Роккі» виступить режисером і сценаристом стрічки. Спочатку зйомки ...

Ogilvy Warsaw

Ogilvy Warsaw та Lego пропонують відбудувати нову Польщу

У межах глобального позиціонування Lego «Відбудуй світ» Ogilvy Warsaw створив локальну рекламну кампанію, спрямовану на нову зростаючу генерацію поляків. У ...

Depositphotos запустив новий онлайн-інструмент для зручної роботи з контентом

Міжнародний фотобанк Depositphotos запустив безкоштовний онлайн-інструмент для автоматичного видалення фонів, який не потребує навичок дизайну. Він працює на базі штучного ...

Автомобілебудівник Volvo назвав головний креш-тест

Креативна команда справді вирушила за Арктичне полярне коло, щоб зняти для Volvo відео про головний креш-тест сьогодення.