• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

ЮНІСЕФ і Vandog створили ролик про становище дітей під час пандемії

2 Червня, 2020
Час прочитання: 1 хв.
A A
ЮНІСЕФ і Vandog створили ролик про становище дітей під час пандемії
Share on FacebookShare on Twitter

На замовлення Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) та Міністерства соціальної політики креативна агенція Vandog розробила комунікаційний концепт кампанії солідарності у відповідь на пандемію COVID-19. У рамках кампанії було знято емоційне відео для привернення суспільної уваги до становища дітей. Ролик з’явився в інфопросторі 1 червня, у День захисту дітей.

Через пандемію багато родин по всій Україні втратили регулярний дохід, тож рівень життя як дорослих, так і дітей значно впав. Аналіз, здійснений ЮНІСЕФ на основі макропрогнозу Кабінету Міністрів України, показав, що понад 6 млн осіб у країні можуть опинитися за межею бідності через соціально-економічну кризу, викликану COVID-19. Тому питання солідарності і підтримки стають особливо актуальними, у першу чергу по відношенню до найбільш вразливої категорії суспільства – дітей.

Креативна команда Vandog узяла за основу тему балконних флешмобів, які, мабуть, назавжди залишаться одним із символів карантину. За сюжетом, хлопчик із забезпеченої родини передає на мотузці через балкон їжу та іграшки для друзів із біднішої багатодітної сім’ї навпроти. Це історія про те, що кожен із нас, навіть дитина, може допомогти.

Перші секунди відео супроводжуються неймовірною композицією гурту Pianoбой «Ніхто не сам» (саундтрек до фільму «Поліна і таємниця кіностудії») і одразу викликають емпатію.

Розробники ролика максимально підкреслили глибину дитячих переживань ситуації: »Коли тобі п’ять або дванадцять, життя набуває частинки “най-”. Морозиво найсмачніше у житті, а друзі найкращі. Мрії найказковіші, а почуття найщиріші. Лихо найважче, а підтримка найнеобхідніша…».

Дізнатися більше про те, як допомогти родинам, які зараз цього потребують, можна на сайті Мінсоцполітики.

Теги: Vandogкоронавіруссоціальна рекламаЮНІСЕФ

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Спецпроєкт “Багатогранність нації”. Говоримо про інклюзивність та толерантність
Маркетинг і Комунікації

Спецпроєкт “Багатогранність нації”. Говоримо про інклюзивність та толерантність

17 Квітня, 2024

У сучасному світі, де кожен день відбуваються зміни, говорити про толерантність та взаємосприйняття стає все важливіше. Команда My Happy Place, взяла на себе місію не лише говорити про ці цінності,...

Читати даліDetails

«Аварійний» коктейль переміг у цьогорічному конкурсі Split Second заради безпеки на дорогах

Міста долають діабет: Агенція OneHealth реалізувала інформаційну кампанію у Київському метрополітені

РЕКОМЕНДОВАНО

Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025
Бізнес та Інновації

40+ експертів, 500+ учасників і нескінченна кількість інсайтів: як пройшов MRKTNG MRTHN 2025

10 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025
Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.