ЮНІСЕФ і Vandog створили ролик про становище дітей під час пандемії

На замовлення Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) та Міністерства соціальної політики креативна агенція Vandog розробила комунікаційний концепт кампанії солідарності у відповідь на пандемію COVID-19. У рамках кампанії було знято емоційне відео для привернення суспільної уваги до становища дітей. Ролик з’явився в інфопросторі 1 червня, у День захисту дітей.

Через пандемію багато родин по всій Україні втратили регулярний дохід, тож рівень життя як дорослих, так і дітей значно впав. Аналіз, здійснений ЮНІСЕФ на основі макропрогнозу Кабінету Міністрів України, показав, що понад 6 млн осіб у країні можуть опинитися за межею бідності через соціально-економічну кризу, викликану COVID-19. Тому питання солідарності і підтримки стають особливо актуальними, у першу чергу по відношенню до найбільш вразливої категорії суспільства – дітей.

Креативна команда Vandog узяла за основу тему балконних флешмобів, які, мабуть, назавжди залишаться одним із символів карантину. За сюжетом, хлопчик із забезпеченої родини передає на мотузці через балкон їжу та іграшки для друзів із біднішої багатодітної сім’ї навпроти. Це історія про те, що кожен із нас, навіть дитина, може допомогти.

Перші секунди відео супроводжуються неймовірною композицією гурту Pianoбой «Ніхто не сам» (саундтрек до фільму «Поліна і таємниця кіностудії») і одразу викликають емпатію.

Розробники ролика максимально підкреслили глибину дитячих переживань ситуації: »Коли тобі п’ять або дванадцять, життя набуває частинки “най-”. Морозиво найсмачніше у житті, а друзі найкращі. Мрії найказковіші, а почуття найщиріші. Лихо найважче, а підтримка найнеобхідніша…».

Дізнатися більше про те, як допомогти родинам, які зараз цього потребують, можна на сайті Мінсоцполітики.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Якими були б Google Карти 200 років тому: проєкт відтворення історичного вигляду міст

Онлайн-карта з відкритим кодом дозволяє побачити з висоти пташиного польоту та у режимі перегляду вулиць, як з часом змінювалися американські міста.

Бритви, барабани та безпечні автівки: кампанії, що сприяють безбар’єрності та інклюзивності

Під час Cannes Lions 2019 кампанії, що сприяють безбар’єрності та інклюзивності, становили більше половини номінантів нової категорії Creative Strategy.

Проекції SmartThings: компанія Samsung облаштувала будинок з привидами

Компанія Samsung перетворила 300-річний дім, споруджений ще у 18 столітті, на будинок з привидами, використавши для цього проекції SmartThings.

Що принесло водою: агенція McCann повністю обставила квартиру річковим сміттям

Спочатку креативна команда планувала облаштувати кілька таких «апартаментів з річки» у вантажних контейнерах, які були б цілодобово відкриті для публіки.

Купуй українське: в Україні стартує Тиждень малих українських виробників

Купуй українське: в Україні стартує Тиждень малих українських виробників

З 27 жовтня до 1 листопада в Україні вперше відбуватиметься Тиждень малих українських виробників. Його мета — підтримати представників малого ...

Найбіліший білий колір як спосіб боротьби з глобальним потеплінням

Американські науковці отримали найбіліший білий колір у світі, який так ефективно відбиває світло, що охолоджує поверхню, яка в цей колір пофарбована.