ЮНІСЕФ і Vandog створили ролик про становище дітей під час пандемії

На замовлення Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) та Міністерства соціальної політики креативна агенція Vandog розробила комунікаційний концепт кампанії солідарності у відповідь на пандемію COVID-19. У рамках кампанії було знято емоційне відео для привернення суспільної уваги до становища дітей. Ролик з’явився в інфопросторі 1 червня, у День захисту дітей.

Через пандемію багато родин по всій Україні втратили регулярний дохід, тож рівень життя як дорослих, так і дітей значно впав. Аналіз, здійснений ЮНІСЕФ на основі макропрогнозу Кабінету Міністрів України, показав, що понад 6 млн осіб у країні можуть опинитися за межею бідності через соціально-економічну кризу, викликану COVID-19. Тому питання солідарності і підтримки стають особливо актуальними, у першу чергу по відношенню до найбільш вразливої категорії суспільства – дітей.

Креативна команда Vandog узяла за основу тему балконних флешмобів, які, мабуть, назавжди залишаться одним із символів карантину. За сюжетом, хлопчик із забезпеченої родини передає на мотузці через балкон їжу та іграшки для друзів із біднішої багатодітної сім’ї навпроти. Це історія про те, що кожен із нас, навіть дитина, може допомогти.

Перші секунди відео супроводжуються неймовірною композицією гурту Pianoбой «Ніхто не сам» (саундтрек до фільму «Поліна і таємниця кіностудії») і одразу викликають емпатію.

Розробники ролика максимально підкреслили глибину дитячих переживань ситуації: »Коли тобі п’ять або дванадцять, життя набуває частинки “най-”. Морозиво найсмачніше у житті, а друзі найкращі. Мрії найказковіші, а почуття найщиріші. Лихо найважче, а підтримка найнеобхідніша…».

Дізнатися більше про те, як допомогти родинам, які зараз цього потребують, можна на сайті Мінсоцполітики.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Українська ілюстраторка Альона Шостко перемогла на престижному європейському конкурсі

Українська ілюстраторка Альона Шостко стала однією із переможиць престижного європейського конкурсу iJungle 2020 Illustration Awards. Вона отримала золото в номінації «Книжкова ...

Saliut MagazineSaliut Magazine

Фонд «Основи» та Видавництво «Основи» створили журнал про українську фотографію — Saliut

Фонд «Основи» спільно з Видавництвом «Основи» та завдяки підтримці Українського Культурного Фонду створили журнал про українську фотографію — Saliut. Як ...

Reebok створив нову колекцію за мотивами мультфільму «Кунг-фу Панда»

Reebok, DreamWorks Animation і Universal Brand Development об’єдналися, щоб створити колекцію Reebok і Кунг-фу Панда, про яку точно будуть складати ...

1920x1080 Creativity cover

Як зрозуміти сучасного українця, щоб комунікувати з ним під час пандемії? Нейроаналіз, трендвотчінг, аналітика даних

Зміни і потрясіння 2020 року вплинули на те, як люди реагують на інформацію, якого тону очікують від комунікації організацій та ...

Науковий підхід до дизайну: гнута тарілка заохочує дітей їсти овочі

Елегантна посудина Helping Plate аж ніяк не схожа на звичні яскраві пластикові тарілочки для дітей. «Доросла» тарілка спонукатиме їсти «як дорослі».

Боб чи не Боб? або Навіщо бельгійська поліція видає брелоки п’яним водіям

Людей на ім’я Боб у Бельгії вистачає. Але там це не просто ім’я. Це ще й символ тієї однієї тверезої людини на всю компанію, кому потім за кермо сідати.