Національна кампанія солідарності у відповідь на пандемію — кризові комунікації від ЮНІСЕФ та Vandog

Дитячий фонд ООН (ЮНІСЕФ) в Україні разом із партнерами розпочав національну кампанію солідарності, яка покаже українцям людське обличчя пандемії COVID-19 та мотивуватиме подякувати або підтримати тих, кому це зараз потрібно найбільше: словом або ділом (#підтримую_словом #підтримую_ділом).

Із початком пандемії аналітики ЮНІСЕФ виявили, що майже у 40% громадян посилилася недовіра та упередження один до одного. У той же час майже половина  населення (44%) вважали деяких громадян винуватцями поширення вірусу [1]. Минуло три місяці після підтвердження першого випадку коронавірусної хвороби в Україні, і сьогодні пандемія COVID-19 має сотні тисяч людських облич.

Це медичні та соціальні працівники, співробітники поліції та служб охорони, продавці та робітники служб доставки, місцеві лідери та волонтери. Також це люди, які перехворіли на COVID-19, та їхні близькі, які підтримували їх під час лікування. Це люди літнього віку, відрізані від рідних на час карантину. Це сім’ї, які втратили регулярний дохід, та багато інших. Всі вони опинилися «на передовій» пандемії COVID-19 в Україні.

Національна кампанія солідарності у відповідь на пандемію — кризові комунікації від ЮНІСЕФ та Vandog

«Немає сумнівів, що кожен і кожна з нас є обличчям пандемії. Деякі постраждали більше за інших. Пандемія — це досвід, який ми всі переживаємо разом, тож і її наслідки ми маємо долати разом. Ми закликаємо кожного та кожну проявити солідарність словом, наприклад подзвонивши знайомому, який щойно перехворів на COVID-19, або ділом, наприклад, передавши матеріальну допомогу родинам, які цього потребують, через місцеву благодійну організацію», — наголосила голова Представництва ЮНІСЕФ в Україні Лотта Сильвандер.

Національна кампанія солідарності у відповідь на пандемію

Креативна агенція Vandog розробила концепт кампанії, а реалізацію її вже підтримали Міністерство культури, Міністерство соціальної політики, Міністерство охорони здоров’я, Укрінформ, Інтерньюз, ТРЦ Гулівер та інші.

Кризові комунікації від ЮНІСЕФ та Vandog

Головним комунікаційним інструментом кампанії була обрана фотографія. Промовисті світлини різних облич вже почали з’являтися на зовнішніх рекламних носіях та фасадах будівель по всій Україні, а також у соціальних мережах. Портрети оживуть та розкажуть про героїв кампанії у соціальних мережах, де люди зможуть поширювати і свої історії подяки та допомоги.


[1] Національне репрезентативне дослідження проведено групою Рейтинг на замовлення ЮНІСЕФ, березень 2020.

Також радимо переглянути добірку соціальних кампаній, які привертують увагу до проблем та ситуацій, з якими миритися не можна: від примусової праці дітей до цькування в інтернеті.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Якими були б Google Карти 200 років тому: проєкт відтворення історичного вигляду міст

Онлайн-карта з відкритим кодом дозволяє побачити з висоти пташиного польоту та у режимі перегляду вулиць, як з часом змінювалися американські міста.

Бритви, барабани та безпечні автівки: кампанії, що сприяють безбар’єрності та інклюзивності

Під час Cannes Lions 2019 кампанії, що сприяють безбар’єрності та інклюзивності, становили більше половини номінантів нової категорії Creative Strategy.

Проекції SmartThings: компанія Samsung облаштувала будинок з привидами

Компанія Samsung перетворила 300-річний дім, споруджений ще у 18 столітті, на будинок з привидами, використавши для цього проекції SmartThings.

Що принесло водою: агенція McCann повністю обставила квартиру річковим сміттям

Спочатку креативна команда планувала облаштувати кілька таких «апартаментів з річки» у вантажних контейнерах, які були б цілодобово відкриті для публіки.

Купуй українське: в Україні стартує Тиждень малих українських виробників

Купуй українське: в Україні стартує Тиждень малих українських виробників

З 27 жовтня до 1 листопада в Україні вперше відбуватиметься Тиждень малих українських виробників. Його мета — підтримати представників малого ...

Найбіліший білий колір як спосіб боротьби з глобальним потеплінням

Американські науковці отримали найбіліший білий колір у світі, який так ефективно відбиває світло, що охолоджує поверхню, яка в цей колір пофарбована.