• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Добірки

Гостра тема святкового сезону 2020: п’ять кампаній до Дня усунення насильства проти жінок

1 Грудня, 2020
Час прочитання: 4 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

В той час, як більшість людей вбачає у зимових святах промінець надії після цього непростого року, для декого ситуація є прямо протилежною. Для жертв домашнього насильства необхідність лишатися вдома під час святкового сезону 2020 обертається суцільним жахом. Саме цю тему й піднімає ряд кампаній до Дня усунення насильства проти жінок, який було запроваджено ООН в 1999 році і який відзначається рівно за місяць до Різдва, 25 листопада.

Ось п’ять кампаній, які вирізняються своїм серйозним тоном на тлі приготувань до зимових свят.

#MakeitStop (Solace Women’s Aid, MSQ Partners)

Лондонська благодійна організація Solace Women’s Aid опікується жінками та дітьми, які пережили домашнє насильство. Її різдвяна кампанія ставить на меті показати, що наслідки такого насильства лишаються з жертвами дуже надовго.

Відео від MSQ програє на повторі фрагмент відомої різдвяної пісні, наче десь платівку заїло, і з кожним наступним повтором цей звук стає все нестерпнішим. Але якщо ми можемо просто взяти й вимкнути набридливу пісню, для жертв насильства такого вимикача немає. Принаймні не без належної допомоги.

Call4Margherita (ActionAid Italy, FCB Partners)

Натхненням для кампанії Call4Margherita стала реальна історія жінки, яка робила вигляд, наче замовляє піцу, щоб уникнути насильства з боку свого чоловіка. Тому картонні коробки з піцою «Маргарита» і стали носіями послання, повідомляючи, що жінкам потрібен надійніший інструмент захисту, ніж піца, щоб врятувати свої життя.

До кампанії долучилися численні піцерії в Мілані, Римі, Неаполі та Болоньї. Щоразу, коли люди замовляли піцу, її доставляли у коробці, яка повідомляла, що доки центри допомоги лишаються без фінансування, а співробітники соціальних служб, лікарень та судів не мають належної підготовки для роботи з жертвами насильства, все що лишається жінкам – це боронитися піцою.

Декілька таких «Маргарит» направилися й на адресу урядовців – прем’єр-міністра, міністра юстиції, міністра з питань сім’ї та інших.

Кампанія Call4Margherita ставить перед собою дві мети: привернути увагу до дуже хиткої системи захисту жертв насильства та зібрати кошти для її фінансування з продажів піци «Маргарита».

The UNseen Story (UN Women, MullenLowe New York, Mediahub)

Кампанія The UNseen Story викриває прогалини в законодавстві. Вона наголошує на тому, що без належних законів запобігти насильству, спрямованому на дівчат та жінок, неможливо.

Щоб викликати у публіки якомога сильнішу реакцію на різні форми насильства, з якими доводиться стикатися жінкам, було опубліковано серію постерів із «зацензуреними» зображеннями. Кожне таке піксельоване фото супроводжується написом, який прямо називає речі своїми іменами.

Втім, насправді вихідні фото не містили в собі жодних сцен насильства. Але те враження, яке вони справляють у начебто заретушованому цензурою вигляді та ще й поряд із прямолінійними написами, змусило багато кого замислитися.

The UNseen Story стала частиною проєкту «16 днів активізму». Ця серія соціальних кампаній до Дня усунення насильства проти жінок розпочинається 25 листопада і триває до 10 грудня, Дня прав людини.

The Safe Side (No More, MRM, Great Guns)

Хоча кожна третя жінка в якийсь момент свого життя стикається у тій чи іншій формі з домашнім насильством, помітити це стороннім людям буває складно. Тому, щоб передати масштаби цієї прихованої проблеми та спонукати людей допомагати жертвам, організація No More опублікувала ось таке відео.

Креативна команда майстерно скористалася ракурсами камери та монтажем, щоб донести до глядачів ту думку, що щось подібне може відбуватися просто у вас за стіною.

Ghost (IKEA, Triad Advertising)

Чеська кампанія IKEA, в свою чергу, перетворює ситуацію, на щось на кшталт хорора, де атмосфера нагнітається поступово та неквапливо. Це абсолютно не схоже на ті грайливі та кумедні кампанії, які ми звикли бачити від IKEA.

Але цей бренд ніколи не боявся складніших тем. Зрештою, дім не є однаковим для всіх. Для багатьох домівка не має нічого спільного з домашнім затишком, що стало разюче очевидним з початком локдауну. За цей час кількість дзвінків на гарячі лінії, присвячені проблемі домашнього насильства, скоротилася вдвічі, оскільки жертвам стало небезпечно звертатися по допомогу.

Життя в таких умовах породжує стійке відчуття клаустрофобії. Емоційна напруга у відео наростає не через явне жорстоке поводження, а через психологічний контроль. Навіть коли ви виходите з дому, ви почуваєте себе в пастці. А тепер уявіть, що ви навіть вийти з дому не можете…

Джерело 1, 2, 3, 4, 5

Теги: креативсоціальна рекламасуспільство

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Effie Worldwide назвав найефективніших у світі – результати Effie Index 2024

9 Червня, 2025
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025
Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.