Amnesty International та Saatchi&Saatchi присвятили листівку до 8 березня домашньому насильству

В Україні протягом року реєструється більше 100 тисяч випадків домашнього насильства, приблизно у 90% таких випадків страждають жінки. При цьому, Конвенція Ради Європи про запобігання насильству стосовно жінок і домашньому насильству та боротьбу з цими явищами (далі – Стамбульська конвенція) досі не ратифікована.

Традиційно, на 8 березня чоловіки готують подарунки жінкам у вигляді листівок, цукерок та квітів, святкують красу та весну. При цьому, основний меседж цього дня – це підтримка прав жінок у всьому світі. До Міжнародного дня прав жінок і миру Amnesty International та Saatchi&Saatchi Ukraine вирішили актуалізувати питання домашнього насилля. Команда агенції розмістила текст Стамбульської конвенції на класичній весняній листівці. Таким чином, кожний, хто поширить чи підпише її, ратифікує її зміст для себе та свого оточення. А традиційний подарунок набуде нового сенсу.

Поширити листівку у соцмережах можна за посиланням: https://www.facebook.com/amnestyua/photos/a.393246938977/10157416624268978/?type=3&theater, а завантажити у хорошій якості за лінком: https://www.amnesty.org.ua/wp-content/uploads/2020/03/Postacard1_smm.pdf?fbclid=IwAR1mMJSpSljw239aywiRPC3FKKIm00QsgdrZXuvCL_aF2PUJXrPzSK6TTnc.

Amnesty International – це всесвітній рух, що об’єднує понад 7 мільйонів людей, які вважають боротьбу з несправедливістю своєю особистою справою. Вони боряться за світ, у якому права людини є доступними для всіх без винятку.

З повним текстом конвенції можна ознайомитись за посиланням: https://rm.coe.int/1680093d9e.

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Реп-виконавиця alyona alyona стала голосом орфанних пацієнтів в Україні

Орфанні хвороби — рідкісні хвороби. Ці захворювання мають тяжкий і хронічний перебіг, призводять до інвалідності, а також супроводжуються зниженням якості ...

Екс-керівник Crello Назар Беген приєднався до PromoRepublic

Назар Беген став директором з маркетингу PromoRepublic, міжнародної платформи з автоматизації роботи з соціальними мережами. Перш ніж приєднатися до команди ...

PRIME Group нагородить найсміливішу OOH-кампанію на КМФР-2021

Оператор зовнішньої реклами PRIME Group вручить нагороду «За сміливість» авторам неординарної та запальної кампанії, що буде подана на конкурс Out ...

Creative Digest CIAU. Випуск #034

Новини Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions. Можливості для студентів і молодих креаторів. Новий онлайн-інструмент від Depositphotos. Та нова добірка книг ...

Verizon пропонує геймерам незнищенний ігровий контролер (але швидкий інтернет все ж краще)

Привернути увагу до своїх інтернет-послуг мережа Verizon Fios вирішила у найхарактерніший геймерський спосіб – потроливши всіх.

Львівські стартапери відтворять 3D-моделі втрачених пам’яток Львова

Львівські фахівці працюють на створенням нового виду туризму — інтерактивний туризм. Команда Chameleon Age відтворює 3D-моделі втрачених пам’яток Львова. Зокрема, ...