Деякі країни поступово починають виходити з режиму самоізоляції і повертатися в звичний ритм життя. Люди хочуть якнайшвидше вибратися зі своїх будинків і при цьому відчувати себе в безпеці, adidas готовий їм в цьому допомогти.
Минулого місяця adidas приступив до розробки багаторазових захисних масок для обличчя. Захисні маски виготовлені з adidas Primegreen — високоефективної переробленої тканини, створеної без додавання первинного пластику. М’який, дихаючий матеріал зручно прилягає до обличчя, не доставляючи дискомфорту. Маски не мають медичної кваліфікації і були розроблені спеціально для захисту людей та запобігання поширення вірусів і мікробів в побутових умовах.
Маски продаються у магазинах adidas по три штуки в упаковці.
Інші недавні ініціативи adidas в рамках підтримки і збереження здоров’я людей при повсякденній активності включали створення захисних щитків для американських медичних працівників та надання масок медичним спільнотам в Південній Кореї, Європі та Сполучених Штатах. А також, проєкт #hometeam, який став відображенням того, що дарує людям приємні емоції, пошук несподіваних способів для спілкування один з одним в нових реаліях. Співробітники adidas, відомі спортсмени та друзі бренду приєдналися до проєкту та поділилися своїм унікальним досвідом, як їм вдалося зберегти творчий настрій в турботі про себе і своїх близьких. Для отримання актуальної інформації і останніх новин, cлідкуйте за сторінкою, присвяченій COVID-19 на сайті adidas.
Нагадаємо, нещодавно стало відомо, що Insta-маска від TABASCO очолила топ найінноваційніших діджитал-кампаній світу за версією AdForum.
А також, аби нагадати усім, що місце маски саме на носі, команда Havas Creative Group Ukraine створила креативну кампанію #Замаскуйтунелі. Кампанія увійшла до шортлисту міжнародного фестивалю креативності «Белый квадрат».