Insta-маска від TABASCO очолила топ найінноваційніших діджитал-кампаній світу за версією AdForum

Маска-гра SportFromHome посіла перше місце у рейтингу «Топ-5 діджитал-кампаній червня» міжнародного рекламного видання AdForum. Маску креативне агентство TABASCO, FFFACE та чемпіон світу із джіу-джитсу Іван Настенко розробили для Міністерства охорони здоров’я та Червоного Хреста України.

«Приємно, коли на наші роботи звертають увагу провідні світові ЗМІ. Але ще приємніше робити корисні речі — такі, як ця маска», — коментує партнер та креативний директор TABASCO Олександр Смірнов.

Instagram-маска від TABASCO очолила рейтинг найінноваційніших діджитал-кампаній світу за версією AdForum

SportFromHome створили, щоб заохотити українців робити корисні перерви, не виходячи із Insta-stories: вправи зміцнюють та розвивають мобільність м’язів шиї. Маску можна завантажити у Instagram-акаунті @coronainfoua або за прямим посиланням: https://www.instagram.com/ar/565063494393881/.

Детальніше про маску ми писали раніше.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Lions Live: речниця Bacardi радить шукати суперфанатів і деконструює фокус-групи

Компанія Bacardi останнім часом почала орієнтуватися на ті 10% аудиторії, які є її суперфанатами, а не на 90% людей, які становлять основну масу покупців.

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

Бренд Pepsi випустив нову лімітовану банку, присвячену одному з найгарніших міст України — Львову. Колекція була створена ексклюзивно для цього ...

Нарбут

Вийшла друком книга «Нарбут» з унікальною обкладинкою кожного примірника в накладі

Вийшла друком книга «Нарбут» — перша книга в Україні, кожний екземпляр якої має унікальну обкладинку, згенеровану алгоритмом. Дизайн книжки та ...

2Crack від Roshen

Saatchi & Saatchi Ukraine перекусила «запару» у новому ролику

На перший погляд, це історія про новий ролик Saatchi & Saatchi Ukraine (входить до складу Publicis Groupe Ukraine) для бренду ...

Регіональна кампанія Uklon від IAMIDEA

Дозвіл на хуліганство. Регіональна кампанія Uklon від IAMIDEA

Нещодавно Uklon та IAMIDEA розказали всім про нову стратегію і ключове повідомлення: «Твій рух — твої правила». За результатами першої ...

Підсумки першого дня Lions Live від Ани Анджелік, однієї з найвпливовіших CMO світу

Підсумки першого дня Lions Live було підведено Аною Анджелік, яка назвала п’ять ключових інсайтів, які варто винести для себе з понеділкових сесій Lions Live.