Insta-маска від TABASCO очолила топ найінноваційніших діджитал-кампаній світу за версією AdForum

Маска-гра SportFromHome посіла перше місце у рейтингу «Топ-5 діджитал-кампаній червня» міжнародного рекламного видання AdForum. Маску креативне агентство TABASCO, FFFACE та чемпіон світу із джіу-джитсу Іван Настенко розробили для Міністерства охорони здоров’я та Червоного Хреста України.

«Приємно, коли на наші роботи звертають увагу провідні світові ЗМІ. Але ще приємніше робити корисні речі — такі, як ця маска», — коментує партнер та креативний директор TABASCO Олександр Смірнов.

Instagram-маска від TABASCO очолила рейтинг найінноваційніших діджитал-кампаній світу за версією AdForum

SportFromHome створили, щоб заохотити українців робити корисні перерви, не виходячи із Insta-stories: вправи зміцнюють та розвивають мобільність м’язів шиї. Маску можна завантажити у Instagram-акаунті @coronainfoua або за прямим посиланням: https://www.instagram.com/ar/565063494393881/.

Детальніше про маску ми писали раніше.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Автомобілебудівник Volvo назвав головний креш-тест

Креативна команда справді вирушила за Арктичне полярне коло, щоб зняти для Volvo відео про головний креш-тест сьогодення.

Врятувати кролика Ральфа: голлівудські зірки озвучили відео проти випробувань на тваринах

Тайка Вайтіті, Зак Ефрон, Олівія Манн та інші голлівудські зірки разом із Humane Society International виступили проти випробувань косметики на тваринах.

Серія онлайн-нетворкінгів «Креативної Європи»

Національні бюро програми ЄС «Креативна Європа» з України, Латвії, Італії, Іспанії та Нідерландів організовують серію онлайн-нетворкінгів для представників культурних та ...

Ребрендинг для чаю grace від banda

banda розробили нову бренд-стратегію та оновили айдентику для чаю grace. Не новачка на українському ринку чаїв потрібно було повернути у ...

Охоплення інтернет-аудиторії України нативною рекламою досягло 95%

За результатами рейтингу медіапанелі Gemius Україна, за 1-й квартал 2021 року нативною рекламою було охоплено майже 27 млн користувачів. Це ...

Мистецьке непорозуміння: в Сеулі пара домалювала графіті вартістю в півмільйона доларів

На виставці сучасного мистецтва в Сеулі молода пара вирішила домалювати одну з картин, що знаходилася в експозиції. Графіті американського художника ...