• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

AB InBev розміщує на своїх вантажівках логотипи безалкогольних брендів

25 Травня, 2021
Час прочитання: 1 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Бразилія – країна, де щодня чимало людей гине у автомобільних аваріях. Для боротьби з цією проблемою було запущено чимало соціальних кампаній. Проте практично жодна з них не здатна охопити віддалені місця, де трапляється більшість таких аварій. З огляду на це, бразильська пивоварна компанія Ambev, яка належить AB InBev, вирішила взяти справу в свої руки і розмістила на своїх вантажівках нові логотипи.

В рамках кампанії Responsible Billboards, створеної агенцією Africa, частина вантажівок, що доставляють алкогольні напої кампанії у всі куточки Бразилії, отримали оригінальний редизайн. Власне вантажний відсік, в якому перевозяться напої брендів Budweiser, Corona та Stella Artois, лишився незмінним, але на кабіні водія було розміщено натомість логотипи таких безалкогольних напоїв як Pepsi, Gatorade і Lipton. А поруч із ними розмістили доволі просте та зрозуміле послання: алкоголю не місце в кабіні водія.

У такий спосіб компанія Ambev перетворила на медіаканал свій автопарк, який є одним із найбільших в Бразилії. А започаткована нею ініціатива, відповідно, здатна подолати відстань у численні кілометри і досягти людей, які живуть далеко від великих міст.

В цій кампанії історію розповідають самі логотипи, які встановлюють безпосередню асоціацію між безалкогольними напоями та роботою водія. Кампанія є постійним нагадуванням про те, як важливо бути відповідальними на дорогах, і що сполучати алкоголь та водіння не можна за жодних обставин.

Боротьба за безпечніші дороги триває

Такі програми, спрямовані на безпеку на дорогах, компанія Ambev в Бразилії реалізує регулярно. Ось уже 8 років вона співпрацює в цьому напрямі з федеральним урядом країни та урядом штату Сан-Паулу. Зокрема, компанія Ambev бере участь в обробці даних та розробці нових систем, які за цей час успішно врятували 1600 життів. Досвід цих ініціатив було згодом консолідовано Навчальним і науково-дослідним інститутом ООН (ЮНІТАР) у набір рекомендацій для безпечніших доріг, які з того часу ряд інших країн теж заходилися втілювати в життя.

Наразі вантажівки AB InBev, а разом з ними і розміщені на цих вантажівках логотипи безалкогольних брендів, продовжують подорожувати країною. А кількість таких машин з редизайном у автопарку Ambev поступово зростає.

Джерело

Теги: реклама на транспортесоціальна рекламасуспільство та держава

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

У центрі культури й сенсів: що обговорювали на 18-му Українському маркетинг-форумі
Бізнес та Інновації

У центрі культури й сенсів: що обговорювали на 18-му Українському маркетинг-форумі

12 Травня, 2025

29–30 квітня у Києві відбувся 18-й Український маркетинг-форум — щорічна подія у галузі маркетингу та комунікацій. Цьогоріч захід пройшов під гаслом «Сенсотворці: шукай своє», відкриваючи дискусію про нову роль бізнесу...

Читати даліDetails

Камери, світло, сенси: 18-й Український маркетинг-форум запрошує шукати своє серед героїв нашого часу

GET Business Festival: сила зростання бізнесу у часи викликів

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

20 років Effie в Україні: тримай марку ефективності

11 Червня, 2025
Аналітика

18-й Рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів за 2024 рік

16 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025
Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.