AB InBev Efes Україна та Carlsberg Ukraine створили кампанію до Всесвітнього дня відповідального споживання пива

Аліна Паш, креативники MAKE SENSE та українські пивні гіганти закликають підлітків бути на стилі, а дорослих: «не продавати, не наливати та не пропонувати алкоголь неповнолітнім».

Головне завдання цього соціального проєкту — не вчити і не читати моралі, як нудний викладач, а легко й у веселій формі нагадати великій аудиторії, що безвідповідальне споживання алкоголю неправильне і вже немодне.

У рамках проєкту відома реп-виконавиця Аліна Паш знялася в ролику, в якому обіграна гостра проблематика продажу алкоголю неповнолітнім.

Кліп-кампанія «Скажи «НІ» присвячена до Всесвітнього дня відповідального споживання пива. Кампанія адресована саме тим дорослим, котрі реально впливають на можливість розпиття алкоголю неповнолітніми

«Може, ми й малому наллємо грамульку?», «Може, той старший хлопець допоможе купити?», «Може, продасте без документів, хіба не бачите вуса?» — ці питання-пастки щодня спокушають сотні підлітків.

Креативна агенція MAKE SENSE спільно з корпораціями AB InBev Efes Україна та Carlsberg Ukraine відповідають: бро, прислухайся до Аліни Паш та вирішуй сам, що справді круто, а що «НІ».

Цього вересня усвідомленність виглядає суперстильно й зухвало, як ніколи доти.

до Всесвітнього дня відповідального споживання пива
У рамках Всесвітнього дня відповідального споживання пива Аліна Паш, креативники MAKE SENSE та українські пивні гіганти закликають підлітків бути на стилі, а дорослих: «не продавати, не наливати та не пропонувати алкоголь неповнолітнім».

А креативники із агенції ANGRY створили AR-гру, щоб популяризувати місцеві вибори серед молоді.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Серія онлайн-нетворкінгів «Креативної Європи»

Національні бюро програми ЄС «Креативна Європа» з України, Латвії, Італії, Іспанії та Нідерландів організовують серію онлайн-нетворкінгів для представників культурних та ...

Ребрендинг для чаю grace від banda

banda розробили нову бренд-стратегію та оновили айдентику для чаю grace. Не новачка на українському ринку чаїв потрібно було повернути у ...

Мистецьке непорозуміння: в Сеулі пара домалювала графіті вартістю в півмільйона доларів

На виставці сучасного мистецтва в Сеулі молода пара вирішила домалювати одну з картин, що знаходилася в експозиції. Графіті американського художника ...

AIFF Talent Meetings — онлайн-події для всіх, хто цікавиться кіновиробництвом

Фестиваль «Незалежність» спільно з America House запрошують на AIFF Talent Meetings — серію онлайн майстер-класів для всіх, хто цікавиться виробництвом кіно. Спікери AIFF ...

Літнім людям є що розповісти: Cadbury ділиться історіями і закликає спілкуватися

Cadbury і благодійна організація Age UK вирішили нагадати всім, що чимало людей, на жаль, так і залишаються на самоті навіть після локдауну.

У Києві з’явилися постери, що закликають місцян звернути увагу на масове отруєння собак

Після зафіксованих масових отруєнь собак у центрі Києва креативна агенція ANGRY Agency розробила серію постерів, що закликають місцян звернути увагу ...