Бразилія – країна, де щодня чимало людей гине у автомобільних аваріях. Для боротьби з цією проблемою було запущено чимало соціальних кампаній. Проте практично жодна з них не здатна охопити віддалені місця, де трапляється більшість таких аварій. З огляду на це, бразильська пивоварна компанія Ambev, яка належить AB InBev, вирішила взяти справу в свої руки і розмістила на своїх вантажівках нові логотипи.
В рамках кампанії Responsible Billboards, створеної агенцією Africa, частина вантажівок, що доставляють алкогольні напої кампанії у всі куточки Бразилії, отримали оригінальний редизайн. Власне вантажний відсік, в якому перевозяться напої брендів Budweiser, Corona та Stella Artois, лишився незмінним, але на кабіні водія було розміщено натомість логотипи таких безалкогольних напоїв як Pepsi, Gatorade і Lipton. А поруч із ними розмістили доволі просте та зрозуміле послання: алкоголю не місце в кабіні водія.
У такий спосіб компанія Ambev перетворила на медіаканал свій автопарк, який є одним із найбільших в Бразилії. А започаткована нею ініціатива, відповідно, здатна подолати відстань у численні кілометри і досягти людей, які живуть далеко від великих міст.
В цій кампанії історію розповідають самі логотипи, які встановлюють безпосередню асоціацію між безалкогольними напоями та роботою водія. Кампанія є постійним нагадуванням про те, як важливо бути відповідальними на дорогах, і що сполучати алкоголь та водіння не можна за жодних обставин.
Боротьба за безпечніші дороги триває
Такі програми, спрямовані на безпеку на дорогах, компанія Ambev в Бразилії реалізує регулярно. Ось уже 8 років вона співпрацює в цьому напрямі з федеральним урядом країни та урядом штату Сан-Паулу. Зокрема, компанія Ambev бере участь в обробці даних та розробці нових систем, які за цей час успішно врятували 1600 життів. Досвід цих ініціатив було згодом консолідовано Навчальним і науково-дослідним інститутом ООН (ЮНІТАР) у набір рекомендацій для безпечніших доріг, які з того часу ряд інших країн теж заходилися втілювати в життя.
Наразі вантажівки AB InBev, а разом з ними і розміщені на цих вантажівках логотипи безалкогольних брендів, продовжують подорожувати країною. А кількість таких машин з редизайном у автопарку Ambev поступово зростає.