Суспільство та Держава

Висвітлюємо важливі громадські ініціативи, значущі соціальні проєкти, а також креативні некомерційні кампанії державного масштабу

Французькі дизайнери запропонували робити з жувальної гумки коліщата для скейтів

Проєкт пропонує циркулярну систему, яка дозволяє збирати в містах шматочки жувальної гумки і робити з неї кольорові коліщата для скейтбордів.

Врятувати кролика Ральфа: голлівудські зірки озвучили відео проти випробувань на тваринах

Тайка Вайтіті, Зак Ефрон, Олівія Манн та інші голлівудські зірки разом із Humane Society International виступили проти випробувань косметики на тваринах.

Літнім людям є що розповісти: Cadbury ділиться історіями і закликає спілкуватися

Cadbury і благодійна організація Age UK вирішили нагадати всім, що чимало людей, на жаль, так і залишаються на самоті навіть після локдауну.

Асоціація ANAIS зняла експериментальне відео про подарунки, які краще не дарувати

В центрі креативної кампанії для ANAIS опинилися м’які іграшки, тобто подарунки, якими агресори найчастіше «вибачаються» перед своїми жертвами.

«Бігом допомагай планеті!»: у Києві відбудеться антисміттєвий забіг No Waste Run

У Всеукраїнський день довкілля, 17 квітня, завдяки благодійному забігу збиратимуть кошти на будівництво інноваційного культурного об’єкта «України Без Сміття», що ...

Україна подала офіційну заявку на включення борщу до списку нематеріальної культурної спадщини ЮНЕСКО

Міністерство закордонних справ України подало номінаційне досьє «Культура приготування українського борщу» для включення до списку нематеріальної культурної спадщини ЮНЕСКО. «Номінаційне ...

Jooble запускає серію онлайн-івентів про інклюзивне працевлаштування

Інклюзивність на ринку праці — доволі чутлива тема, але від цього не менш важлива та актуальна. Тому команда Jooble вирішила ...

Бренд ANDEA створив мило, яке чистить річки (для тих, хто в них пере білизну)

Мило AWA з мікроорганізмами-пробіотиками під час прання білизни покращує якість води, вилучаючи з неї до 75% забрудників.

Креатив часів локдауну: як відчиняти двері ліктем і не мацати обличчя

Креатив часів локдауну варіюється від хендс-фрі супермаркетів до віртуальних наліпок на обличчя, як показали п’ять кампаній-переможців Eurobest.

Всередині людиноцентричного бізнесу, або Як українські компанії боряться з ейджизмом на робочому місці

Дізнались про те, за допомогою яких креативних проєктів та ініціатив деякі українські компанії боряться з ейджизмом на робочому місці.

Про любов та дорослішання: організація L’Arche розповідає історію дитини з синдромом Дауна

У світі цього хлопчика є і любов та підтримка матері, і кохання всього його життя, і шкільний ворог… А от батько покинув їх, щойно дізнався про діагноз.

Яким є сучасне «обличчя реклами»: конкурс ANDY Awards зібрав воєдино обличчя журі крізь роки

У такий спосіб конкурс ANDY Awards прагне підкреслити, як важливо, щоб символічне обличчя реклами точно передавало те, якими є сучасні рекламісти.