• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Відповідальність

Критичне мислення як базова навичка: в Україні запустили кампанію про медіаграмотність

22 Листопада, 2024
Час прочитання: 2 хв.
A A
Критичне мислення як базова навичка: в Україні запустили кампанію про медіаграмотність
Share on FacebookShare on Twitter

Якщо свобода — це вміння обирати, то медіа- та інформаційна грамотність — це вміння обирати правду. Читати новини з перевірених джерел має стати новою корисною звичкою, так само, як мити руки перед їжею, переходити дорогу на зелене світло, чи одягати шапку, коли холодно.

            У День Гідності та Свободи ГО «Детектор медіа» і PR-агентство Spinus Agency у співпраці ЮНЕСКО запустили кампанію “Медіаграмотність – це свобода”, яка пояснює, чому критичне мислення — це турбота про «їжу для мозку».

Ініціатори кампанії хочуть привернути увагу до правил медіаграмотності, які допоможуть розпізнавати маніпуляції, захищатися від оманливих новин, дезінформації та дипфейків, а також обирати надійні джерела інформації.


В одному із соціальних роликів кампанії інформаційна гігієна подається як повсякденне правило безпеки й піклування про себе ― так само як переходити дорогу на зелене світло, одягати шапку, коли холодно, чи мити руки перед їжею. Відтак читати новини з перевірених джерел має стати новою корисною звичкою.

https://www.youtube.com/watch?v=8gU8yZe6TYA

Інший ролик розкриває ідею медіаграмотності через аналогію «ти є тим, що споживаєш», тому їж корисне, читай перевірене. Зрештою, критичне мислення ― це турбота про якість їжі для мозку.

https://www.youtube.com/watch?v=efdKAaqtfyc

            Соціальна реклама про медіаграмотність демонструватиметься на медіафасадах торговельних центрів Києва (Gulliver, ACADEM City, Dream Town), у поїздах “Інтерсіті” та на провідних телеканалах країни (Суспільне, 1+1, Україна+). До кампанії долучилися зірки телебачення і кіно, блогери, журналісти: Ірина Кудашова, Євген Клопотенко, Олександр Педан, Alyona Alyona, Дарія Квіткова, Георгій Судаков, гурт TVORCHI, Ахтем Сейтаблаєв, Олександра Гонтар та інші. У своїх соцмережах вони підтримують ініціативу, розповідаючи про основи медіаграмотності. Інфлюенсери пояснюють, як аналізувати інформацію, розпізнавати фейки та дотримуватися інформаційної гігієни.



            «Розвінчувати фейки у вайбер-чаті ― це сприяти перемозі. Розповідати сусідам у під’їзді, де читати перевірені новини, ― це сприяти перемозі. Читати достовірну інформацію ― теж маленький внесок у перемогу. Це можуть робити не лише мої колеги, які працюють у комунікаціях, а й кожен українець. Критичне мислення — це ключ до свободи», ―Тетяна Кириленко, співзасновниця й директорка Spinus Agency.

Кампанія закликає українців долучитися до спільної боротьби проти дезінформації, поширюючи ролики з хештегом #медіаграмотністьцесвобода.



            Проєкт «Підсилення медіа та інформаційної грамотності в Україні» розроблено та реалізовано ГО «Детектор медіа» і Spinus Agency у співпраці з ЮНЕСКО та за підтримки Японії. Проєкт є частиною ширших зусиль ЮНЕСКО щодо підтримки безпеки журналістів і свободи слова в Україні.



Теги: медіа

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду
Аналітика

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

27 Травня, 2025

Український ринок комунікацій балансує між традиційними підходами та новими викликами. З одного боку, ми спостерігаємо зростання Digital ринку – за даними Всеукраїнської рекламної коаліції, у 2024 році він збільшився на...

Читати даліDetails

Таня Поставна: сьогодні мама, завтра продюсерка

Retail Media: чому бренди переходять на рекламу всередині маркетплейсів?

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

40+ експертів, 500+ учасників і нескінченна кількість інсайтів: як пройшов MRKTNG MRTHN 2025

10 Червня, 2025
Інсайти

Ілля Неправда: як креативний бізнес в Україні знаходить сили розвиватися навіть у найскладніші часи

28 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Effie Worldwide назвав найефективніших у світі – результати Effie Index 2024
Інсайти

Effie Worldwide назвав найефективніших у світі – результати Effie Index 2024

9 Червня, 2025
20 років Effie в Україні: тримай марку ефективності
Маркетинг і Комунікації

20 років Effie в Україні: тримай марку ефективності

11 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.