Суспільство та Держава

Висвітлюємо важливі громадські ініціативи, значущі соціальні проєкти, а також креативні некомерційні кампанії державного масштабу

Всередині людиноцентричного бізнесу, або Як українські компанії боряться з ейджизмом на робочому місці

Дізнались про те, за допомогою яких креативних проєктів та ініціатив деякі українські компанії боряться з ейджизмом на робочому місці.

Про любов та дорослішання: організація L’Arche розповідає історію дитини з синдромом Дауна

У світі цього хлопчика є і любов та підтримка матері, і кохання всього його життя, і шкільний ворог… А от батько покинув їх, щойно дізнався про діагноз.

Яким є сучасне «обличчя реклами»: конкурс ANDY Awards зібрав воєдино обличчя журі крізь роки

У такий спосіб конкурс ANDY Awards прагне підкреслити, як важливо, щоб символічне обличчя реклами точно передавало те, якими є сучасні рекламісти.

Боротьба з паліями за чисте повітря від Isobar та Amplifi Ukraine в національній кампанії «Нам цим дихати»

Щовесни та восени в повітрі разом з димом зависає питання: «Як цим дихати?». І справа не в традиційному вересневому шашликуванні ...

Експеримент FCB Canada: чи можуть фізичні вправи покращити когнітивні здібності людей з синдромом Дауна

Чемпіон Ironman Кріс Нікіч став обличчям ініціативи, яка з'ясовує, чи здатні фізичні вправи покращити когнітивні здібності людей з синдромом Дауна.

Послання з майбутнього та виховання юних антифанатів: креатив у підтримку вакцинації

Креатив у підтримку вакцинації може бути різним: від хай-тек (віртуальна реальність) до лоу-фай (браслет з різнокольорових намистин).

Кулінарна книга від IKEA перетворює залишки їжі в інгредієнти для нових страв

Кулінарна книга від IKEA дає можливість приготувати щось нове та смачне із залишків їжі. Вона є результатом колаборації десяти шеф-кухарів.

#тест_не_квест. Buro MT руйнує міфи про тестування на ВІЛ/СНІД

У грудні 2020 року до Buro.MT звернулася організація Alliance for Public Health, аби привернути увагу до тестування від іншої пандемії. ...

За рік карантину кількість українських користувачів у соцмережах досягла 60% населення — GlobalLogic

За рік карантину, пов’язаного з пандемією коронавірусу COVID-19, з початку 2020-го до початку 2021 року кількість українських користувачів у соцмережах ...

Не мовчи! Avon розпочала благодійну ініціативу на підтримку жінок, що постраждали від домашнього насилля

Компанія AVON започаткувала в Україні ініціативу «Не мовчи». Мета ініціативи — допомогти жінкам, які потерпають від домашнього насильства. За даними ...

Організація Anti-Slavery Australia відкрила супермаркет, що буцімто «торгує людьми»

На полицях Human Mart можна побачити понад 70 продуктів, кожен з яких має людське ім'я і уособлює жертву сучасного рабства в Австралії.

Snapchat створив лінзу, яка інформує про донорство органів

За допомогою лінзи доповненої реальності камера відстежить положення тіла людини та ідентифікує органи, донорство яких можливе.