Український дизайн упаковки переміг на A’Design Award & Competition 2020

Проєкт української дизайнерки Ольги Тахтарової визнали кращим на міжнародному конкурсі A’Design Award у категорії «дизайн упаковки». Дизайнерка створила упаковку для нової серії морепродуктів та риби «Winetime Seafood», що об’єднує понад 10 позицій. Робота над проєктом тривала півроку.

Український дизайн упаковки переміг на A’Design Award & Competition 2020

«Важливо було зберегти єдине сприйняття бренду і водночас допомогти покупцеві швидко зрозуміти, який саме продукт із серії він тримає в руках. Я вирішила зробити це саме через ілюстрації, а не фотозображення, оскільки саме так проста упаковка стала цікавішою і зрозумілішою».

Більш впізнаваним та легким для прочитання зробили дизайн і контрастні кольори: синій — колір морських глибин, білий — символ свіжості, помаранчевий — фірмовий колір компанії та найяскравіша деталь дизайну.

Український дизайн упаковки переміг на A’Design Award & Competition 2020

«Було кілька проєктів, які я планувала подати на конкурс, але за попередніми оцінками саме упаковка для «Winetime Seafood» набрала найбільшу кількість балів і вона ж була назначена на конкурс. Мої знайомі й друзі теж відзначали проєкт як незвичний».

Ольга Тахтарова працює в професійному дизайні вже 14 років. 2015-го вона заснувала власну студію SOT B&D, що займається розробкою у сфері візуальної ідентифікації, упаковки, вебдизайну, ілюстрації. За 5 років Ольга встигла реалізувати понад 200 проєктів для українських та закордонних клієнтів.

Український дизайн упаковки переміг на A’Design Award & Competition 2020

«Як льотчику потрібно «налітати» певну кількість годин, так і дизайнеру потрібно «напрацювати» на своєму робочому місці дуже багато. Настав час, коли я захотіла поділитися роботою з колегами на міжнародному рівні й отримати від них оцінку. Хотілося підняти для себе планку вище, подивитися, чи вийде в мене перемогти».

A’Design Award & Competition — найбільший у світі конкурс дизайну, на якому нагороджуються найкраще реалізовані проєкти, концепти, продукти, сервіси. Девіз організації «Ars Futura Cultura» — мистецтво для культури майбутнього. Перемога в конкурсі — це визнання компетенцій дизайнера світовою спільнотою. 


Пропонуємо вам також переглянути, які ідеї перемогли в конкурсі на кращий дизайн дезінфектанту для рук. А ще подивитись на проєкт лондонського дизайнера, який створив ковдру для соціального дистанціювання. Втім, соціальну дистанцію можна вимірювати не лише ковдрою, а й Раянами Гослінгами

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

XII Международный фестиваль рекламы «Белый Квадрат» объявил победителей

9 июля Международный фестиваль рекламы «Белый Квадрат» наградил победителей. В этом году за фестивальные награды боролось 937 работ от участников ...

Cannes-Lions-2017-229707-scaled

Дайджест Lions Live: інсайти від членів журі Cannes Lions і не тільки

Нагадуємо, через пандемію COVID-19 Міжнародний фестиваль креативності Cannes Lions скасували. Замість цього організатори запросили світову креативну спільноту на безкоштовний онлайн-захід ...

«Моршинська» закликає сортувати пластик і запускає проєкт «Зелена торба»

З липня 2020 року бренд природної мінеральної води «Моршинська» в рамках програми «Разом за природу» запускає соціально-екологічну програму «Зелена торба» ...

Новий додаток від Epic Games дозволяє переносити міміку в ігровий рушій Unreal Engine

Додаток Live Link Face дозволяє записувати міміку та напряму імпортувати її в ігровий рушій Unreal Engine, використовуючи лише фронтальну камеру iPhone.

Піца vs. курча: мережа фастфуду випустила на вулиці Портленда «перехоплювача піци»

Мережа Popeyes на кілька днів відправила на вулиці Портленда «перехоплювача піци», чиєю місією було переконати людей, що смажене курча краще за піцу.

У новій кампанії Durex закликає не повертатися до «нормального» життя

Час іде невпинно, і карантинні обмеження потроху зменшуються. Час повертатися до нормального життя. Але чи було життя до карантину насправді ...