Український дизайн упаковки переміг на A’Design Award & Competition 2020

Проєкт української дизайнерки Ольги Тахтарової визнали кращим на міжнародному конкурсі A’Design Award у категорії «дизайн упаковки». Дизайнерка створила упаковку для нової серії морепродуктів та риби «Winetime Seafood», що об’єднує понад 10 позицій. Робота над проєктом тривала півроку.

Український дизайн упаковки переміг на A’Design Award & Competition 2020

«Важливо було зберегти єдине сприйняття бренду і водночас допомогти покупцеві швидко зрозуміти, який саме продукт із серії він тримає в руках. Я вирішила зробити це саме через ілюстрації, а не фотозображення, оскільки саме так проста упаковка стала цікавішою і зрозумілішою».

Більш впізнаваним та легким для прочитання зробили дизайн і контрастні кольори: синій — колір морських глибин, білий — символ свіжості, помаранчевий — фірмовий колір компанії та найяскравіша деталь дизайну.

Український дизайн упаковки переміг на A’Design Award & Competition 2020

«Було кілька проєктів, які я планувала подати на конкурс, але за попередніми оцінками саме упаковка для «Winetime Seafood» набрала найбільшу кількість балів і вона ж була назначена на конкурс. Мої знайомі й друзі теж відзначали проєкт як незвичний».

Ольга Тахтарова працює в професійному дизайні вже 14 років. 2015-го вона заснувала власну студію SOT B&D, що займається розробкою у сфері візуальної ідентифікації, упаковки, вебдизайну, ілюстрації. За 5 років Ольга встигла реалізувати понад 200 проєктів для українських та закордонних клієнтів.

Український дизайн упаковки переміг на A’Design Award & Competition 2020

«Як льотчику потрібно «налітати» певну кількість годин, так і дизайнеру потрібно «напрацювати» на своєму робочому місці дуже багато. Настав час, коли я захотіла поділитися роботою з колегами на міжнародному рівні й отримати від них оцінку. Хотілося підняти для себе планку вище, подивитися, чи вийде в мене перемогти».

A’Design Award & Competition — найбільший у світі конкурс дизайну, на якому нагороджуються найкраще реалізовані проєкти, концепти, продукти, сервіси. Девіз організації «Ars Futura Cultura» — мистецтво для культури майбутнього. Перемога в конкурсі — це визнання компетенцій дизайнера світовою спільнотою. 


Пропонуємо вам також переглянути, які ідеї перемогли в конкурсі на кращий дизайн дезінфектанту для рук. А ще подивитись на проєкт лондонського дизайнера, який створив ковдру для соціального дистанціювання. Втім, соціальну дистанцію можна вимірювати не лише ковдрою, а й Раянами Гослінгами

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Серія онлайн-нетворкінгів «Креативної Європи»

Національні бюро програми ЄС «Креативна Європа» з України, Латвії, Італії, Іспанії та Нідерландів організовують серію онлайн-нетворкінгів для представників культурних та ...

Ребрендинг для чаю grace від banda

banda розробили нову бренд-стратегію та оновили айдентику для чаю grace. Не новачка на українському ринку чаїв потрібно було повернути у ...

Мистецьке непорозуміння: в Сеулі пара домалювала графіті вартістю в півмільйона доларів

На виставці сучасного мистецтва в Сеулі молода пара вирішила домалювати одну з картин, що знаходилася в експозиції. Графіті американського художника ...

AIFF Talent Meetings — онлайн-події для всіх, хто цікавиться кіновиробництвом

Фестиваль «Незалежність» спільно з America House запрошують на AIFF Talent Meetings — серію онлайн майстер-класів для всіх, хто цікавиться виробництвом кіно. Спікери AIFF ...

Літнім людям є що розповісти: Cadbury ділиться історіями і закликає спілкуватися

Cadbury і благодійна організація Age UK вирішили нагадати всім, що чимало людей, на жаль, так і залишаються на самоті навіть після локдауну.

Передвісники весни: дев’ять велетенських арт-інсталяцій, що занурюють у природу

Білі круки, цифрові квіти та гриби зі стелі – пропонуємо вашій увазі кілька велетенських арт-інсталяцій, які дозволяють хоча б подумки зануритися у природу.