Український дизайн упаковки переміг на A’Design Award & Competition 2020

Проєкт української дизайнерки Ольги Тахтарової визнали кращим на міжнародному конкурсі A’Design Award у категорії «дизайн упаковки». Дизайнерка створила упаковку для нової серії морепродуктів та риби «Winetime Seafood», що об’єднує понад 10 позицій. Робота над проєктом тривала півроку.

Український дизайн упаковки переміг на A’Design Award & Competition 2020

«Важливо було зберегти єдине сприйняття бренду і водночас допомогти покупцеві швидко зрозуміти, який саме продукт із серії він тримає в руках. Я вирішила зробити це саме через ілюстрації, а не фотозображення, оскільки саме так проста упаковка стала цікавішою і зрозумілішою».

Більш впізнаваним та легким для прочитання зробили дизайн і контрастні кольори: синій — колір морських глибин, білий — символ свіжості, помаранчевий — фірмовий колір компанії та найяскравіша деталь дизайну.

Український дизайн упаковки переміг на A’Design Award & Competition 2020

«Було кілька проєктів, які я планувала подати на конкурс, але за попередніми оцінками саме упаковка для «Winetime Seafood» набрала найбільшу кількість балів і вона ж була назначена на конкурс. Мої знайомі й друзі теж відзначали проєкт як незвичний».

Ольга Тахтарова працює в професійному дизайні вже 14 років. 2015-го вона заснувала власну студію SOT B&D, що займається розробкою у сфері візуальної ідентифікації, упаковки, вебдизайну, ілюстрації. За 5 років Ольга встигла реалізувати понад 200 проєктів для українських та закордонних клієнтів.

Український дизайн упаковки переміг на A’Design Award & Competition 2020

«Як льотчику потрібно «налітати» певну кількість годин, так і дизайнеру потрібно «напрацювати» на своєму робочому місці дуже багато. Настав час, коли я захотіла поділитися роботою з колегами на міжнародному рівні й отримати від них оцінку. Хотілося підняти для себе планку вище, подивитися, чи вийде в мене перемогти».

A’Design Award & Competition — найбільший у світі конкурс дизайну, на якому нагороджуються найкраще реалізовані проєкти, концепти, продукти, сервіси. Девіз організації «Ars Futura Cultura» — мистецтво для культури майбутнього. Перемога в конкурсі — це визнання компетенцій дизайнера світовою спільнотою. 


Пропонуємо вам також переглянути, які ідеї перемогли в конкурсі на кращий дизайн дезінфектанту для рук. А ще подивитись на проєкт лондонського дизайнера, який створив ковдру для соціального дистанціювання. Втім, соціальну дистанцію можна вимірювати не лише ковдрою, а й Раянами Гослінгами

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Щасливі бути разом. ЦУМ презентує новорічні вітрини

ЦУМ Київ вже традиційно відкриває новорічний сезон у Києві презентацією святкових вітрин, які цьогоріч присвячені темі «Щасливі бути разом». Головна ...

Альфа-Банк разом з агенцією Bickerstaff.666 видали інструкцію із застосування: як врятувати 2020 рік

Альфа-Банк та агенція Bickerstaff.666 видали інструкцію із застосування: як врятувати 2020 рік

За всіма відчуттями 2020 рік, як вічне колесико загрузки, яке крутиться, та ніяк не грузиться, до якого додали: епідемію, карантин, ...

У Києві проведуть Форум союзників ЛГБТ-ком’юніті — «БАМ!» (бізнес/активізм/медіа)

У Києві проведуть Форум союзників ЛГБТ-ком’юніті — «БАМ!» (бізнес/активізм/медіа)

26 листопада у Києві відбудеться Форум союзників ЛГБТ-ком’юніті «БАМ!» (бізнес/активізм/медіа). Організатором Форуму виступили ГО «Точка опори ЮА», Рада жіночих ініціатив ...

Liberty Mutual відтворила у своїй кампанії всі рекламні кліше

«Рекламних кліше існує чимало, і люди про них знають незалежно від того, чи замислюються вони про це», – нагадує креативний директор Goodby Silverstein.

Проєкт Guideline від Google допоможе незрячим бігунам змагатися без поводиря на перегонах

Проєкт Guideline від Google був розроблений, щоб люди з порушеннями зору могли брати учать без поводиря в перегонах, використовуючи натомість смартфон.

АЗК WOG запустив проєкт з переробки кавової гущі

АЗК WOG спільно з українською еко-компанією Blue Ocean Solutions (BOS) в рамках ЕКО-платформи «До природи з добром» запустили проєкт з ...