Топ-5 Q&A від Effie Awards Ukraine 2020

Напередодні першого дедлайну оргкомітет премії Effie Awards Ukraine 2020 відповідає на топ-5 найпопулярніших питань від учасників програми.

Як показує практика міжнародних програм Effie та української, шанс на перемогу в конкурсі багато в чому залежить від уміння правильно та детально представити свою комунікаційну кампанію, її виклики, цілі та досягнуті результати. Тому оргкомітет вирішив дати відповіді на найпопулярніші питання, що стосуються подачі заявок на конкурс.

1. Хто може подати заявку?

Брати участь у програмі або подавати заявки може як агентство, так і рекламодавець. Клієнти, які самостійно працювали над комунікаційною кампанією без участі агентства, також запрошуються позмагатись за нагороду.

Обов’язково зверніть увагу на період реалізації кампанії — деталі вказані на сайті.

2. Як обрати правильну категорію? Чим відрізняються основні категорії від спеціальних?

Учасник на власний розсуд обирає категорію, де його кампанія є максимально релевантною.

В основних категоріях представлені групи товарів і послуг, де змагання відбувається між заявками з однієї галузі/індустрії чи товарної категорії.

Спеціальні номінації сформовані за принципом спільності стратегічного виклику, маркетингових цілей або підходів до їх реалізації. В даному випадку залучаються заявки з різних галузей/індустрій чи товарних категорій.

Один і той самий проєкт можна представити на розгляд журі, як в рамках основної (продуктової/сервісної категорії), так і подати його до спеціальних категорій. Таким чином, один і той же проєкт може буди представлений в різних категоріях, що збільшить ваші шанси на перемогу.

Максимум можна обрати 4 категорії для подачі однієї рекламної кампанії.

3. Чи необхідно заповнювати заявку для кожної окремої категорії і що з бланками — їх декілька в цьому році?

Для кожної категорії повинна бути заповнена окрема заявка, а також додатки та оформлені креативні матеріали. Виходячи з опису категорії в кожній заявці, потрібно сформулювати стратегічні цілі; показати, чому було обрано саме ці канали комунікації і як креативна ідея дозволила вирішити задачу.

Цього року є три різні текстові форми заявок, тому відповідно до обраної категорії скачайте бланк текстової форми заявки на сайті програми.

4. Що можна включати в заявку, а що категорично заборонено робити?

Уважно ознайомтеся з усією текстовою формою заявки та її розділами. Дайте чітку та деталізовану відповідь на кожне питання в кожному розділі та:

  • пам‘ятайте про ліміт кількості слів в текстовій формі заявки;
  • не видаляйте та не редагуйте питання, інструкції, таблиці тощо;
  • застосовуйте графіки, таблиці та діаграми;
  • вказуйте джерела даних.

Не включайте в текстову форму заявки:

  • назви агентств та їх логотипів;
  • зображення/скріншоти;
  • зовнішні посилання.

З детальними вимогами оформлення ви можете ознайомитись за посиланням.

5. Як краще оформити креативні матеріали? Де можна переглянути креатив переможців минулих років?

Креативний матеріал не має бути відеоверсією змісту письмової заявки, а має показати конкретні приклади креативної реалізації.

На офіційному сайті Effie Worldwide є величезна база кейсів Case Database, де знаходяться більше 10 тисячі кейсів з 55 програм Effie з усього світу. Після реєстрації на сайті у відкритому доступі знаходяться відеокейси, зображення та коротка інформація про роботу. А у випадку платної підписки можна ознайомитись з текстовими формами заявок.

З будь-яких питань щодо конкурсної програми Effie Awards Ukraine 2020 звертайтесь до оргкомітету: [email protected], Катерина; [email protected], Ольга.

Топ-5 Q&A від Effie Awards Ukraine 2020


Також нагадуємо, що представництво Cannes Lions в Україні анонсувало попередню реєстрацію до 7 конкурсних категорій Young Lions Competitions (YLC) включно з Young Lions Marketers Competition (YMC) 2021.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

мобільний павільйон House of Europe

House of Europe шукає креативні команди в українських містах, які готові прийняти мобільний павільйон

Минулого року разом з молодими українськими архітекторами Іваном Протасовим, Яною Бучацькою, Дмитром Міхєєвим і Тарасом Бараном команда House of Europe розробила мобільний павільйон. Це ...

Google запустив новий проєкт «Навчайтеся разом з Google Arts & Culture» для школярів, вчителів та батьків

Google запускає новий проєкт «Навчайтеся разом з Google Arts & Culture». Мета проєкту — допомогти вчителям, учням та їхнім батькам ...

Організація Грети Тунберг саркастично рекламує втечу із Землі на Марс

Саркастична реклама марсіанського туризму звернена до тих 99% населення планети, які ніколи не зможуть дозволити собі втечу із Землі на Марс.

Business Culture HubBusiness Culture Hub

Український культурний фонд запрошує до участі в Business Culture Hub

Український культурний фонд об’єднує круті культурні проєкти та бізнес, який розвиває КСВ! Саме тому УКФ запрошує усіх на другу онлайн-зустріч Business ...

З 1 до 5 березня 2021 року на LIONS Live розпочнеться чергова онлайн-сесія креативного розвитку

З 1 до 5 березня 2021 року на черговій онлайн-сесії LIONS Live організатори Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions представлять новий ...

Стажування, курси, стипендії: добірка актуальних можливостей для креаторів

Де креатору підвищити свій професійний рівень, знайти нові джерела для натхнення або новий трамплін для зростання? Це питання завжди актуальне, ...