• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна М'язи

Топ-5 Q&A від Effie Awards Ukraine 2020

27 Серпня, 2020
Час прочитання: 1 хв.
A A
Топ-5 Q&A від Effie Awards Ukraine 2020
Share on FacebookShare on Twitter

Напередодні першого дедлайну оргкомітет премії Effie Awards Ukraine 2020 відповідає на топ-5 найпопулярніших питань від учасників програми.

Як показує практика міжнародних програм Effie та української, шанс на перемогу в конкурсі багато в чому залежить від уміння правильно та детально представити свою комунікаційну кампанію, її виклики, цілі та досягнуті результати. Тому оргкомітет вирішив дати відповіді на найпопулярніші питання, що стосуються подачі заявок на конкурс.

1. Хто може подати заявку?

Брати участь у програмі або подавати заявки може як агентство, так і рекламодавець. Клієнти, які самостійно працювали над комунікаційною кампанією без участі агентства, також запрошуються позмагатись за нагороду.

Обов’язково зверніть увагу на період реалізації кампанії — деталі вказані на сайті.

2. Як обрати правильну категорію? Чим відрізняються основні категорії від спеціальних?

Учасник на власний розсуд обирає категорію, де його кампанія є максимально релевантною.

В основних категоріях представлені групи товарів і послуг, де змагання відбувається між заявками з однієї галузі/індустрії чи товарної категорії.

Спеціальні номінації сформовані за принципом спільності стратегічного виклику, маркетингових цілей або підходів до їх реалізації. В даному випадку залучаються заявки з різних галузей/індустрій чи товарних категорій.

Один і той самий проєкт можна представити на розгляд журі, як в рамках основної (продуктової/сервісної категорії), так і подати його до спеціальних категорій. Таким чином, один і той же проєкт може буди представлений в різних категоріях, що збільшить ваші шанси на перемогу.

Максимум можна обрати 4 категорії для подачі однієї рекламної кампанії.

3. Чи необхідно заповнювати заявку для кожної окремої категорії і що з бланками — їх декілька в цьому році?

Для кожної категорії повинна бути заповнена окрема заявка, а також додатки та оформлені креативні матеріали. Виходячи з опису категорії в кожній заявці, потрібно сформулювати стратегічні цілі; показати, чому було обрано саме ці канали комунікації і як креативна ідея дозволила вирішити задачу.

Цього року є три різні текстові форми заявок, тому відповідно до обраної категорії скачайте бланк текстової форми заявки на сайті програми.

4. Що можна включати в заявку, а що категорично заборонено робити?

Уважно ознайомтеся з усією текстовою формою заявки та її розділами. Дайте чітку та деталізовану відповідь на кожне питання в кожному розділі та:

  • пам‘ятайте про ліміт кількості слів в текстовій формі заявки;
  • не видаляйте та не редагуйте питання, інструкції, таблиці тощо;
  • застосовуйте графіки, таблиці та діаграми;
  • вказуйте джерела даних.

Не включайте в текстову форму заявки:

  • назви агентств та їх логотипів;
  • зображення/скріншоти;
  • зовнішні посилання.

З детальними вимогами оформлення ви можете ознайомитись за посиланням.

5. Як краще оформити креативні матеріали? Де можна переглянути креатив переможців минулих років?

Креативний матеріал не має бути відеоверсією змісту письмової заявки, а має показати конкретні приклади креативної реалізації.

На офіційному сайті Effie Worldwide є величезна база кейсів Case Database, де знаходяться більше 10 тисячі кейсів з 55 програм Effie з усього світу. Після реєстрації на сайті у відкритому доступі знаходяться відеокейси, зображення та коротка інформація про роботу. А у випадку платної підписки можна ознайомитись з текстовими формами заявок.

З будь-яких питань щодо конкурсної програми Effie Awards Ukraine 2020 звертайтесь до оргкомітету: [email protected], Катерина; [email protected], Ольга.

Топ-5 Q&A від Effie Awards Ukraine 2020


Також нагадуємо, що представництво Cannes Lions в Україні анонсувало попередню реєстрацію до 7 конкурсних категорій Young Lions Competitions (YLC) включно з Young Lions Marketers Competition (YMC) 2021.

Теги: Effie Awards Ukraineконкурсконкурсикреативфестивалі

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025

У травні в Україні стартувала ініціатива, яка швидко вийшла на національний рівень: кампанія «За маму. За тата. За Третю штурмову!», запущена фондом «Підтримай Третю штурмову», за перші 1,5 місяці зібрала...

Читати даліDetails

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

20 років Effie в Україні: тримай марку ефективності

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025
Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.