Стали відомі переможці 4-го раунду конкурсу молодих креаторів Young Glory

Головний суддя 4-го раунду конкурсу Young Glory, старший копірайтер агенції Wieden+Kennedy Tokyo Недал Ахмед оголосив переможців 4-го раунду конкурсу молодих креаторів Young Glory.

Згідно концепції конкурсу, молоді креатори змагаються 8 місяців, щомісяця отримуючи новий бриф. У змаганні беруть участь як студенти, так і молоді профі, які постійно працюють в креатинвих агентствах. Вчора було оголошенно результати 4-го раунду, який пройшов у січні 2021 року.

Згідно брифу раунду №4, основним завданням для молодих креаторів було створити ідею, що спонукатиме людей підписуватися на альтенативну соціальну мережу VERO. На відміну від соцмереж-гігантів, VERO позіціонує себе як соціальну мережу без реклами, «створену для спілкування, а не для залежності; мережу, яка дає вам повний контроль».

За результатами 4-го раунду золото Young Glory отримали:

Серед профі — Изобель МакГрат і Мадлен Катанезе, агенція The Royals (Мельбурн, Австралія).

Изобель МакГрат і Мадлен Катанезе, агенція The Royals

Серед студентів — Каспер Мосс і Ловіса Зейлот, Bergh’s School of Communication (Стокгольм, Швеція).

Каспер Мосс і Ловіса Зейлот, Bergh's School of Communication

Команда української агенції Banda у складі Анни Удовенко і Дмитра Онищенка потрапила в десятку фіналістів 4-го раунду з роботою The only banner that You need to see.

Джерело


Читайте також: Минулого року креативна пара з агенства banda — копірайтер Роман Гурбанов та арт-директор Ілля Почкун — стали переможцями міжнародного конкурсу Young Glory.

А також нагадуємо, що триває конкурс молодих креаторів на створення обкладинки майбутнього від видання Ad Age.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Мистецьке непорозуміння: в Сеулі пара домалювала графіті вартістю в півмільйона доларів

На виставці сучасного мистецтва в Сеулі молода пара вирішила домалювати одну з картин, що знаходилася в експозиції. Графіті американського художника ...

AIFF Talent Meetings — онлайн-події для всіх, хто цікавиться кіновиробництвом

Фестиваль «Незалежність» спільно з America House запрошують на AIFF Talent Meetings — серію онлайн майстер-класів для всіх, хто цікавиться виробництвом кіно. Спікери AIFF ...

Літнім людям є що розповісти: Cadbury ділиться історіями і закликає спілкуватися

Cadbury і благодійна організація Age UK вирішили нагадати всім, що чимало людей, на жаль, так і залишаються на самоті навіть після локдауну.

У Києві з’явилися постери, що закликають місцян звернути увагу на масове отруєння собак

Після зафіксованих масових отруєнь собак у центрі Києва креативна агенція ANGRY Agency розробила серію постерів, що закликають місцян звернути увагу ...

День рідкісних захворювань 2021: Як масштабна світлова ініціатива привернула увагу майже 17 млн українців

Кілька років поспіль українські організації та фармацевтичні компанії, що опікуються пацієнтами із рідкісними захворюваннями, реалізують низку проєктів в Україні до ...

Людство + технології — разом ми зможемо! Нова світова кампанія Vodafone

Vodafone оновлює своє позиціонування на світовому ринку, головною ідеєю якого є те, чого може досягти людський дух, поєднавшись із технологіями. ...