Українські креативники вперше стали переможцями Young Glory

8 місяців нон-стоп роботи, 8 брифів від креативних директорів з різних країн світу, 177 балів, 2 золота, 4 срібла, 1 бронза, 3 шортлісти — і все це на двох. Креативна пара з агенства banda — копірайтер Роман Гурбанов та арт-директор Ілля Почкун — стали переможцями міжнародного конкурсу Young Glory.

копірайтер Роман Гурбанов та арт-директор Ілля Почкун

Якщо коротко, то Young Glory — це міжнародний конкурс для креативників віком до 30-ти років. Він триває аж 8 місяців і оцінює витривалість та систематичний результат учасників. Тобто ти маєш не один раз зробити роботу і виграти, а з раунду в раунд перемагати й набирати бали. Це як футбольний чемпіонат або тур-де-франс, тільки для креативників.

«Нас вісім разів брифували креативні директори з усього світу. Кілька раундів підряд ми змагалися з данською командою за перемогу. Вони молодці, два останні раунди брали золото. Але ми в останньому раунді взяли срібло, бронзу та шортліст, тому відірвалися від них більше, ніж на 40 очок. У підсумку ми з Іллею набрали 177 балів», — розповідає про перебіг конкурсу Роман.

“Перемога в Young Glory — показник того, що ти можеш регулярно видавати велику кількість сильних ідей. Тут зводиться до мінімуму фактор везіння, адже це більше про витривалість, скіли та психологічну стійкість. Тому коли 8 місяців фігачиш кожні вихідні, то на 6-му раунді вже починає заважати накопичена втома», — додає Ілля.

Українські креативники вперше стали переможцями Young Glory

Усі роботи Роми та Іллі можна подивитися тут.


2020 Global Effie Index: Banda — найефективніше незалежне рекламне агентство світу.

Читайте також: Віктор Синьков, копірайтер R Agency та засновник Київського Креативного Клубу, розповів про те, як власноруч втілив у життя проєкт з «Укрзалізницею» та які висновки зробив на основі цього досвіду. 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Canyon

Ідентичність, що приваблює молоде покоління: Canyon презентує оновлений бренд

Canyon, виробник мобільних аксесуарів, комп’ютерної техніки та носимих пристроїв, що динамічно розвивається, представляє споживачам новий фірмовий стиль, логотип та салоган. ...

Дотримуйтесь дистанції: арт-директор Y agency про соціальний проєкт Special Edition

Нещодавно українська брендингова агенція Y agency отримала золото на Міжнародному фестивалі реклами White Square в номінації Change for Good / ...

Креативна агенція IAMIDEA розробила нову стратегію та рекламну кампанію для UKLON

Основним завданням агенції IAMIDEA було консолідувати комунікацію бренда під одним дахом, створити впізнаваний голос та нове стратегічне повідомлення. І розказати ...

науковий метод_fb cover

No fakes, no drama. В Україні запустили платформу «Науковий метод»

В Україні з’явилася платформа «Науковий метод», яка просуває науковий підхід та якісну комунікацію на теми науки та медицини, зокрема COVID-19. ...

Музей Голодомору розпочав роботу над чотирма масштабними проєктами за підтримки УКФ

Експедиція разом із Ukrainer, доступний сайт, освітня програма для незрячих та додаток, який розповідає історію Києва під час Голодомору: Музей ...

Ребрендинг Blockbuster Mall от Nebo ideas agency

Пока из-за карантина торгово-развлекательные центры не работали, Nebo ideas agency работало над айдентикой для торгово-развлекательного центра Blockbuster Mall. Перед агентством ...