Українські креативники вперше стали переможцями Young Glory

8 місяців нон-стоп роботи, 8 брифів від креативних директорів з різних країн світу, 177 балів, 2 золота, 4 срібла, 1 бронза, 3 шортлісти — і все це на двох. Креативна пара з агенства banda — копірайтер Роман Гурбанов та арт-директор Ілля Почкун — стали переможцями міжнародного конкурсу Young Glory.

копірайтер Роман Гурбанов та арт-директор Ілля Почкун

Якщо коротко, то Young Glory — це міжнародний конкурс для креативників віком до 30-ти років. Він триває аж 8 місяців і оцінює витривалість та систематичний результат учасників. Тобто ти маєш не один раз зробити роботу і виграти, а з раунду в раунд перемагати й набирати бали. Це як футбольний чемпіонат або тур-де-франс, тільки для креативників.

«Нас вісім разів брифували креативні директори з усього світу. Кілька раундів підряд ми змагалися з данською командою за перемогу. Вони молодці, два останні раунди брали золото. Але ми в останньому раунді взяли срібло, бронзу та шортліст, тому відірвалися від них більше, ніж на 40 очок. У підсумку ми з Іллею набрали 177 балів», — розповідає про перебіг конкурсу Роман.

“Перемога в Young Glory — показник того, що ти можеш регулярно видавати велику кількість сильних ідей. Тут зводиться до мінімуму фактор везіння, адже це більше про витривалість, скіли та психологічну стійкість. Тому коли 8 місяців фігачиш кожні вихідні, то на 6-му раунді вже починає заважати накопичена втома», — додає Ілля.

Українські креативники вперше стали переможцями Young Glory

Усі роботи Роми та Іллі можна подивитися тут.


2020 Global Effie Index: Banda — найефективніше незалежне рекламне агентство світу.

Читайте також: Віктор Синьков, копірайтер R Agency та засновник Київського Креативного Клубу, розповів про те, як власноруч втілив у життя проєкт з «Укрзалізницею» та які висновки зробив на основі цього досвіду. 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Мистецтво і фешн: український бренд LITKOVSKAYA представив спеціальну зйомку «Будинок художника»

Український модний бренд LITKOVSKAYA вивчає мистецтво крізь покоління у новому лукбуці колекції «Artisanal» та представляє спеціальну зйомку «Будинок художника». Творча ...

Cannes Lions 2019 : Day One

«Каннські Леви» 2021 оголосили голів журі

Міжнародний фестиваль креативності «Каннські Леви» оголосив склад президентів журі для нагородження робіт Левами у 2021 році. Цього року до складу ...

Grammarly створила перший анотований GEC-корпус української мови і виклала його у відкритий доступ

Компанія Grammarly, анонсувала створення та публікацію у відкритому доступі першого анотованого GEC-корпусу української мови. Компанія розробляє онлайн-сервіс на основі штучного ...

Акторка та дизайнерка Сара Джесіка Паркер виступить у прямому ефірі ЦУМ Київ

26 січня о 17:00 акторка культового серіалу «Секс у великому місті» Сара Джесіка Паркер, а нині дизайнерка власного бренду взуття ...

Creative Digest CIAU. Випуск #023

Креативні тренди 2021 року від Shutterstock. Всеукраїнська акція з популяризації читання. Instagram Guides. А також перша в Україні книга про ...

Коли людей попросили намалювати кетчуп, вони намалювали Heinz

Більшість людей намалювали характерну пляшку кетчупу Heinz, хоча жоден з учасників експерименту не знав, що його ініційовано цим брендом.