Українські креативники вперше стали переможцями Young Glory

8 місяців нон-стоп роботи, 8 брифів від креативних директорів з різних країн світу, 177 балів, 2 золота, 4 срібла, 1 бронза, 3 шортлісти — і все це на двох. Креативна пара з агенства banda — копірайтер Роман Гурбанов та арт-директор Ілля Почкун — стали переможцями міжнародного конкурсу Young Glory.

копірайтер Роман Гурбанов та арт-директор Ілля Почкун

Якщо коротко, то Young Glory — це міжнародний конкурс для креативників віком до 30-ти років. Він триває аж 8 місяців і оцінює витривалість та систематичний результат учасників. Тобто ти маєш не один раз зробити роботу і виграти, а з раунду в раунд перемагати й набирати бали. Це як футбольний чемпіонат або тур-де-франс, тільки для креативників.

«Нас вісім разів брифували креативні директори з усього світу. Кілька раундів підряд ми змагалися з данською командою за перемогу. Вони молодці, два останні раунди брали золото. Але ми в останньому раунді взяли срібло, бронзу та шортліст, тому відірвалися від них більше, ніж на 40 очок. У підсумку ми з Іллею набрали 177 балів», — розповідає про перебіг конкурсу Роман.

“Перемога в Young Glory — показник того, що ти можеш регулярно видавати велику кількість сильних ідей. Тут зводиться до мінімуму фактор везіння, адже це більше про витривалість, скіли та психологічну стійкість. Тому коли 8 місяців фігачиш кожні вихідні, то на 6-му раунді вже починає заважати накопичена втома», — додає Ілля.

Українські креативники вперше стали переможцями Young Glory

Усі роботи Роми та Іллі можна подивитися тут.


2020 Global Effie Index: Banda — найефективніше незалежне рекламне агентство світу.

Читайте також: Віктор Синьков, копірайтер R Agency та засновник Київського Креативного Клубу, розповів про те, як власноруч втілив у життя проєкт з «Укрзалізницею» та які висновки зробив на основі цього досвіду. 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Автомобілебудівник Volvo назвав головний креш-тест

Креативна команда справді вирушила за Арктичне полярне коло, щоб зняти для Volvo відео про головний креш-тест сьогодення.

Врятувати кролика Ральфа: голлівудські зірки озвучили відео проти випробувань на тваринах

Тайка Вайтіті, Зак Ефрон, Олівія Манн та інші голлівудські зірки разом із Humane Society International виступили проти випробувань косметики на тваринах.

Серія онлайн-нетворкінгів «Креативної Європи»

Національні бюро програми ЄС «Креативна Європа» з України, Латвії, Італії, Іспанії та Нідерландів організовують серію онлайн-нетворкінгів для представників культурних та ...

Ребрендинг для чаю grace від banda

banda розробили нову бренд-стратегію та оновили айдентику для чаю grace. Не новачка на українському ринку чаїв потрібно було повернути у ...

Мистецьке непорозуміння: в Сеулі пара домалювала графіті вартістю в півмільйона доларів

На виставці сучасного мистецтва в Сеулі молода пара вирішила домалювати одну з картин, що знаходилася в експозиції. Графіті американського художника ...

AIFF Talent Meetings — онлайн-події для всіх, хто цікавиться кіновиробництвом

Фестиваль «Незалежність» спільно з America House запрошують на AIFF Talent Meetings — серію онлайн майстер-класів для всіх, хто цікавиться виробництвом кіно. Спікери AIFF ...