Вчора в ході онлайн-фестивалю Creative Week 2021 було оголошено всіх цьогорічних переможців The One Show 2021 та ювілейного 100-го конкурсу ADC Annual Awards.
Переможці ADC Annual Awards 2021
ADC Annual Awards, що проводиться ось уже сотий рік поспіль, може похвалитися найдовшою історією існування серед усіх міжнародних конкурсів креативності. Цього року в ньому взяли участь 9132 креативні роботи з 61 країни світу, яким було загалом присуджено 98 золотих, 104 срібних і 171 бронзову нагороду.
Найбільшу кількість нагород цього року взяла агенція DDB Germany Berlin, яка за кількістю набраних балів стала Агенцією року. Зокрема, кампанія The Uncensored Library, створена нею спільно з MediaMonks Hilversum і Blockworks London для «Репортерів без кордонів», принесла агенції престижний Чорний куб в категорії Best of Show, а також Designism Cube, який присуджується за роботи, що сприяють позитивним соціально-політичним зрушенням.
В ході ADC Annual Awards 2021 було присуджено такі звання:
- Агенція року: DDB Germany Berlin
- Креативна мережа року: DDB Worldwide
- Дизайнерська команда року: The New York Times Magazine New York
- Продакшн-компанія року: MediaMonks Hilversum
- Компанія року в галузі музики та звукозапису: JSM Music New York
- Інхауз-агенція року: Spotify In-House New York
- Бутік-агенція року: CRK Basel
- Бутікова дизайнерська фірма року: DADADA Studio/Rosencrantz & Guildenstern Vilnius (Литва)
- Клієнт року: The New York Times
- Фрілансер року: Mah Ferraz Brooklyn
- Вибір учасників: Brand Identity (COLLINS San Francisco для Симфонічного оркестру Сан-Франциско)
Повний список усіх переможців ADC Annual Awards 2021 можна переглянути тут або завантажити тут.
За кількістю здобутих Золотих кубів перше місце розділили між собою колаборація INGO Stockholm/David Miami/Publicis Bucharest та агенція BBDO Group Germany Düsseldorf. Кожна з них здобула 7 Золотих кубів. INGO Stockholm/David Miami/Publicis Bucharest їх всі принесла кампанія Moldy Whopper для Burger King. А BBDO Group Germany Düsseldorf здобула своє «золото» за кампанії #ENDviolence – More Than A Mark (ЮНІСЕФ) та Eurythenes Plasticus (Всесвітній фонд дикої природи).
Друге місце тут посіла інхауз-агенція Spotify New York з 6 Золотими кубами, присудженими кампанії Alone with Me.
Переможці The One Show 2021
На конкурс The One Show цього року було подано 17719 робіт з 65 країн світу, які загалом здобули 173 Золотих, 161 Срібний і 224 Бронзових олівці.
Для агенції AMV BBDO London цей рік став дуже вдалим – вона здобула на конкурсі The One Show 2021 шість нагород Best of Discipline і стала Агенцією року. Їй також було присуджено 12 Золотих олівців за кампанії #wombpainstories, #wombstories і #painstories для Essity Bodyform/Libresse.
Сумарні бали, здобуті в ході конкурсу The One Show 2021, принесли учасникам такі звання:
- Агенція року: AMV BBDO London
- Незалежна агенція року: Translation Brooklyn
- Інхауз-агенція року: Spotify In-House
- Креативна мережа року: BBDO Worldwide
- Креативна холдингова компанія року: Interpublic Group
- Продакшн-компанія року: Chelsea Pictures
- Компанія року в галузі музики та звукозапису: 750mph
- Клієнт року: Libresse
Повний список усіх переможців The One Show 2021 можна переглянути тут або завантажити тут.
Перше місце за кількістю присуджених Золотих олівців розділили між собою Area 23 New York і FCB New York, здобувши кожна по 13 Золотих олівців за кампанії Sick Beats (для Woojer і Claire’s Place Foundation) і Michelob ULTRA Courtside (для Michelob ULTRA, Microsoft і NBA) відповідно.
Третє місце також розділили між собою дві агенції, кожній з яких присудили 8 Золотих олівців. Агенції FCB Chicago її «золото» принесли кампанії Boards of Change (для міської адміністрації Чикаго), Contract for Change (для Michelob ULTRA) та Live from the Library (для Громадської бібліотеки Чикаго). А агенція McCann New York завдячує своїми нагородами кампанії True Name для Mastercard.
Спеціальні нагороди The One Show 2021
Цього року конкурс The One Show запровадив нову категорію Fusion Pencil, яка присуджується кампаніям, чий контент та креативна команда якнайкраще втілюють в собі принципи різноманіття, рівності та інклюзивності. Її першими лауреатами стали FCB Inferno та Partizan з кампанією This Girl Can (Sport England) і The Bloc New York з кампанією The Call (Empowher NY).
Зеленими олівцями за екологічно свідомі роботи було відзначено Havas Turkey Istanbul (Water Index для Reckitt/Finish) та Ogilvy Poland Warsaw (Green Instructions для LEGO).
В категорії Sustainable Development Goals, запровадженій за сприяння ООН, конкурс The One Show 2021 назвав трьох переможців:
- DDB Group Germany Berlin спільно з MediaMonks Hilversum, DaHouse Audio Berlin і Blockworks London: The Uncensored Library («Репортери без кордонів»)
- MullenLowe New York спільно з MediaHub: The UNSeen Story (UN Women)
- Ogilvy Pakistan Islamabad: Naming the Invisible by Digital Birth Registration (Telenor Pakistan)
Престижну нагороду Penta Pencil, що присуджується агенції та бренду, які впродовж останніх п’яти років разом створювали видатні креативні роботи, цього року взяли Saatchi & Saatchi New York і Procter & Gamble – Tide.
Креативні рейтинги, складені на основі результатів The One Show 2021 та ADC Annual Awards 2021, стануть відомі наступного тижня.