Ogilvy Warsaw та Lego пропонують відбудувати нову Польщу

У межах глобального позиціонування Lego «Відбудуй світ» Ogilvy Warsaw створив локальну рекламну кампанію, спрямовану на нову зростаючу генерацію поляків.

У Польщі 79,9% енергії все ще виробляється з використанням вугілля. Тому існує велика потреба у просвітницькій роботі щодо проблем зміни клімату та безпосереднього впливу джерел енергії на навколишнє середовище. Польща відзначається одним із найвищих рівнів забруднення повітря серед країн ЄС, але у школах досі немає спеціальних освітніх програм із цього питання.

Саме тому Lego та Ogilvy Warsaw запустили «Зелені інструкції», які допомагають перетворити набори Lego на більш екологічні версії. Цеглинки Lego використовуються як мова спілкування з наступним поколінням. Нові інструції показують, як можна перетворити машини на велосипеди або скутери, літаки — на електрички, а вугільні шахти — на вітряки, що виробляють електроенергію. Все це слугуватиме екологічній освіті наступного покоління, заради більш світлого майбутнього.

Джерело


Читайте також: Онлайн-захід Earth Optimism 2021 дослідив прості, але інноваційні дизайнерські рішення для захисту живої природи на планеті. Пропонуємо вам переглянути п’ять робіт, які обговорювалися в рамках Earth Optimism 2021 і якіздатні принести чималі результати, якщо застосувати їх на глобальному рівні.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Depositphotos запустив новий онлайн-інструмент для зручної роботи з контентом

Міжнародний фотобанк Depositphotos запустив безкоштовний онлайн-інструмент для автоматичного видалення фонів, який не потребує навичок дизайну. Він працює на базі штучного ...

Фантастична подорож та цілий натовп Сьюзен: Zillow запускає нову кампанію

Зловісними ландшафтами сервіс із продажу нерухомості Zillow показав страх перед переїздом, коли дорога до нового дому – то справжня фантастична подорож.

Автомобілебудівник Volvo назвав головний креш-тест

Креативна команда справді вирушила за Арктичне полярне коло, щоб зняти для Volvo відео про головний креш-тест сьогодення.

Врятувати кролика Ральфа: голлівудські зірки озвучили відео проти випробувань на тваринах

Тайка Вайтіті, Зак Ефрон, Олівія Манн та інші голлівудські зірки разом із Humane Society International виступили проти випробувань косметики на тваринах.

Серія онлайн-нетворкінгів «Креативної Європи»

Національні бюро програми ЄС «Креативна Європа» з України, Латвії, Італії, Іспанії та Нідерландів організовують серію онлайн-нетворкінгів для представників культурних та ...

Ребрендинг для чаю grace від banda

banda розробили нову бренд-стратегію та оновили айдентику для чаю grace. Не новачка на українському ринку чаїв потрібно було повернути у ...