У рік, що відзначився такими трендами як пришвидшення інновацій, позитивне ставлення до недосконалості та відповідальне споживання, обрати переможців Eurobest було особливо складно. Зрештою журі присудили Гран-прі на Eurobest-2020 тим роботам, які видалися їм беззаперечно важливими.
Переглянути відео, у яких очільники журі пояснюють свої міркування щодо цьогорічних кращих креативних кампаній Європи, можна тут. А тут можна завантажити звіт, щоб докладніше ознайомитися з трендами в креативі 2020 року.
Гран-прі на Eurobest-2020 за категоріями:
Brand Experience & Activation, Direct
ENJOY BEFORE RETURNING (DIESEL, PUBLICIS ITALY)
Нонконформістський та іронічний підхід до дуже суперечливого явища.
Creative Data, Design
PRINTED BY PARKINSON’S (CHARITÉ BERLIN UNIVERSITY HOSPITAL, INNOCEAN WORLDWIDE EUROPE)
Креативне використання даних, щоб передати втрату чогось вкрай важливого та пробудити емпатію в глядачах.
Creative eCommerce
VAR DISCOUNT (ELKJØP, NORD DDB)
Демонстрація того, як креативний підхід дозволяє бренду подолати тісні рамки маленького бюджету.
Creative Effectiveness
CLOSED FOR MAINTENANCE (VISIT FAROE ISLANDS)
Ця кампанія привернула увагу далеко за межами місцевості, де її проводили. Вона стала хорошим джерелом натхнення для креативників з усього світу.
Creative Strategy
THE DARK SIDE OF MONEY (ABN AMRO, N=5 Amsterdam)
Сміливий креативний підхід, який попри всю свою провокативність не підірвав довіру до бренду.
Digital
BLACK FRIDAY RE(SALE) (IKEA DENMARK, HJALTELIN STAHL, ACCENTURE INTERACTIVE)
Цю кампанію нескладно масштабувати до глобального рівня і розширити на інші сегменти ринку.
Digital Craft
DARK: INTERACTIVE NETFLIX GUIDE (NETFLIX, MEDIAMONKS)
Тут взаємодія з користувачем перетворила неймовірно складний продукт у цікаву та всім зрозумілу пригоду.
Entertainment
WHAT WE DO NEXT (DEUTSCHE TELEKOM, SAATCHI & SAATCHI)
Стереотипи навколо цифрових технологій та покоління Z перевертаються з ніг на голову, показуючи, що молодь насправді часто робить дуже корисні речі, коли сидить, здавалося б, втупившись у смартфон.
Film, Industry Craft, Integrated, Outdoor, Print & Publishing
THE MOLDY WHOPPER (BURGER KING, INGO/DAVID/PUBLICIS ROMANIA)
Ця робота є досконалим протиставленням прекрасно виконаного та надзвичайно деталізованого фото натюрморту і тієї інстинктивної огиди, яку ми відчуваємо, поглянувши на плісняву їжу.
Film Craft
CROCODILE INSIDE (LACOSTE, BETC)
Майстерність виконання була вражаючою, цілісною і дійсно прекрасною.
Glass: The Award For Change
FRANCESCA (DIESEL, PUBLICIS ITALY)
«Скло» присуджується за креативність, що викликає зсув парадигми в культурі. Саме так і вчиняє ця креативна кампанія.
Grand Prix for Good
EURYTHENES PLASTICUS (WWF GERMANY, BBDO)
Ця німецька кампанія вирізнилася у категорії, де дуже складно зробити щось новаторське. Вона присвячена проблемі пластикового забруднення Світового океану.
Healthcare, PR
A HARD PILL TO SWALLOW (APOTEK HJÄRTAT, ÅKESTAM HOLST)
Кампанія націлена на проблему, про існування якої нечасто згадують. Вона позиціює забруднення довкілля фармацевтичними фабриками як проблему, яку треба вирішувати негайно.
Innovation
THE 2030 CALCULATOR (DOCONOMY, FARM)
Такий новаторський підхід дав іншим організаціям інструмент, який міг би посприяти захисту екології а світі.
Media
RABBI-BOT (P&G, MEDIACOM CONNECTIONS)
Кампанія виявилася дуже корисною для ізраїльських жінок, що сповідують ортодоксальний іудаїзм. Вона позбавила їх потреби регулярно обговорювати з рабином своє особисте життя та гігієну.
До речі, саме в категорії Media Україна здобула срібло Eurobest. Цю нагороду отримало агентство MEX за роботу TRYBLUESKY для AEROSPACE CENTER KPCY, перевернувши з ніг на голову підхід до комунікації зі складними підлітками.
Mobile
UNDERGROUND PREMIER (13ÈME RUE, BETC)
В цій рекламі нового серіалу маршрут руху глядачів був майстерно синхронізованим із взаємодією з продуктом.
Radio & Audio
THE CLIENT SAID NO (DAHOUSE AUDIO, INNOCEAN WORLDWIDE EUROPE)
Принципово нова ідея, застосовна не лише у сфері аудіо.