Вчора мережа Burger King запустила глобальну рекламну кампанію, спрямовану на те, щоб підкреслити свій намір відмовитися від штучних консервантів. Такі кампанії відбуваються регулярно і рідко привертають до себе якусь особливу увагу. Але цього разу компанія Burger King перевершила саму себе в тому, що стосується сміливого маркетингу. Кампанія «Пліснявий воппер» (Moldy Whopper) – спільне дітище аж трьох агенцій – показує у надвисокій роздільній здатності фото та відео того, як воппер пожирається не людьми, а невблаганним часом. Простіше кажучи, нам показують, як воппер гниє.

У цій рекламі ми бачимо, як всі інгредієнти воппера поступово вкриваються цвіллю. А дата в кутку показує, як довго цей воппер був відданий на ласку природи (зазвичай не більше місяця). І слоган, який проголошує: «краса без штучних консервантів».

Над кампанією працювали три агенції: Ingo, David (обидві – дочірні агенції Ogilvy) та Publicis.

Цей пліснявий воппер покликаний передати намір бренда позбутися всіх штучних консервантів у своїх товарах до кінця цього року. Частково це компанії вже вдалося. Принаймні, у Європі.

Фернандо Мачадо (Fernando Machado), директор з маркетингу Burger King, пояснює: «Ми переконані, що справжня їжа – смачніша. Тому ми докладаємо всіх зусиль, щоб позбутися будь-яких штучних консервантів, барвників та ароматизаторів у тому меню, яке ми пропонуємо в усіх країнах світу».

Ця кампанія бере свій початок у Скандинавії, де воппер вже й так не містить жодних консервантів, оскільки було доведено, що вони становлять певний ризик для здоров’я дітей.

Як зробити пліснявий воппер фотогенічним?

З точки зору здорового глузду кампанія «Пліснявий воппер» здається дуже непростою. Але з практичної точки зору вона виявилася ще складнішою. Знадобилися місяці, щоб зробити пліснявий воппер дійсно фотогенічним.

Бьорн Сталь (Björn Ståhl), креативний директор Ingo, розповів: «Ми дуже пишаємося реалізацією цієї ідеї. Цвіль росте дуже непередбачувано. Нам довелося кілька місяців експериментувати з різними видами плісняви, щоб повною мірою передати красу того, що зазвичай вважається огидним. Я ніколи не думав, що одного дня мені доведеться стати спеціалістом з плісняви. Але щоб все вийшло так, як задумано, це було необхідно».

Знавці фастфуду впізнають також у кампанії «Пліснявий воппер» шпильку у бік МакДональдз. Адже «Останній чізбургер в Ісландії» був виставлений на огляд публіки ще з того часу, як мережа МакДональдз покинула цю країну. Було це у 2009 році, і той самий чізбургер і досі лишається нетлінним.

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

YLC2020_illustrations_Logo

Конкурс Young Lions Competitions Ukraine 2020 змінює дати проведення

Локальний конкурс Young Lions Competitions Ukraine 2020 змінює дати проведення та відбудеться 20-21 червня 2020 року. Це рішення прийнято оргкомітетом ...

«Львівське» та McCann Kyiv створили комунікаційну кампанію для Lwiwske Slodowe Specjalne

«Львівське» та McCann Kyiv створили комунікаційну кампанію, присвячену запуску новинки — ретросорту Lwiwske Slodowe Specjalne. За шедеври живопису поціновувачі мистецтва ...

MGID почала поширювати контент Червоного Хреста про коронавірус на благодійних засадах

В умовах перенасиченості інформаційного простору повідомленнями про коронавірус найбільш надійним джерелом інформації є офіційні міжнародні організації з охорони здоров’я, гуманітарні ...

UNIT.City запустив серію безкоштовних освітніх проєктів

Чотири нові проєкти покликані об’єднувати людей, які залишаються вдома, роблячи важливі знання доступними та відкриваючи світ нових можливостей віртуальної взаємодії. ...

Cannes Lions

Cannes Lions 2020 оголосив новий дедлайн подачі робіт

Нагадуємо, подачу робіт відкрито з 16 січня 2020 року. Але, зважаючи на перенос дати проведення Фестивалю, організатори продовжили дедлайн подачі ...

corona_colosseum2_1

Досвід Італії: чого слід чекати рекламній індустрії

Саме Італію зараз можна вважати передвісницею тих змін, яких слід чекати рекламній індустрії та медійній сфері інших західних країн у часи кризи.