Burger King із гордістю рекламує свій пліснявий воппер

Вчора мережа Burger King запустила глобальну рекламну кампанію, спрямовану на те, щоб підкреслити свій намір відмовитися від штучних консервантів. Такі кампанії відбуваються регулярно і рідко привертають до себе якусь особливу увагу. Але цього разу компанія Burger King перевершила саму себе в тому, що стосується сміливого маркетингу. Кампанія «Пліснявий воппер» (Moldy Whopper) – спільне дітище аж трьох агенцій – показує у надвисокій роздільній здатності фото та відео того, як воппер пожирається не людьми, а невблаганним часом. Простіше кажучи, нам показують, як воппер гниє.

У цій рекламі ми бачимо, як всі інгредієнти воппера поступово вкриваються цвіллю. А дата в кутку показує, як довго цей воппер був відданий на ласку природи (зазвичай не більше місяця). І слоган, який проголошує: «краса без штучних консервантів».

Над кампанією працювали три агенції: Ingo, David (обидві – дочірні агенції Ogilvy) та Publicis.

Цей пліснявий воппер покликаний передати намір бренда позбутися всіх штучних консервантів у своїх товарах до кінця цього року. Частково це компанії вже вдалося. Принаймні, у Європі.

Фернандо Мачадо (Fernando Machado), директор з маркетингу Burger King, пояснює: «Ми переконані, що справжня їжа – смачніша. Тому ми докладаємо всіх зусиль, щоб позбутися будь-яких штучних консервантів, барвників та ароматизаторів у тому меню, яке ми пропонуємо в усіх країнах світу».

Ця кампанія бере свій початок у Скандинавії, де воппер вже й так не містить жодних консервантів, оскільки було доведено, що вони становлять певний ризик для здоров’я дітей.

Як зробити пліснявий воппер фотогенічним?

З точки зору здорового глузду кампанія «Пліснявий воппер» здається дуже непростою. Але з практичної точки зору вона виявилася ще складнішою. Знадобилися місяці, щоб зробити пліснявий воппер дійсно фотогенічним.

Бьорн Сталь (Björn Ståhl), креативний директор Ingo, розповів: «Ми дуже пишаємося реалізацією цієї ідеї. Цвіль росте дуже непередбачувано. Нам довелося кілька місяців експериментувати з різними видами плісняви, щоб повною мірою передати красу того, що зазвичай вважається огидним. Я ніколи не думав, що одного дня мені доведеться стати спеціалістом з плісняви. Але щоб все вийшло так, як задумано, це було необхідно».

Знавці фастфуду впізнають також у кампанії «Пліснявий воппер» шпильку у бік МакДональдз. Адже «Останній чізбургер в Ісландії» був виставлений на огляд публіки ще з того часу, як мережа МакДональдз покинула цю країну. Було це у 2009 році, і той самий чізбургер і досі лишається нетлінним.

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Терміново! Фестиваль Cannes Lions 2021 року буде лише цифровим

Організатори Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions оголосилив, що фестиваль цього року буде лише в Інтернеті, відмовившись від свого січневого оголошення ...

Французькі дизайнери запропонували робити з жувальної гумки коліщата для скейтів

Проєкт пропонує циркулярну систему, яка дозволяє збирати в містах шматочки жувальної гумки і робити з неї кольорові коліщата для скейтбордів.

Нові та чудернацькі модні колекції: вбрання для людей, тварин і рослин

Щось із такого вбрання для людей, тварин і рослин є жартом, щось – результатом розвитку товарів для домашніх улюбленців, а щось – високим мистецтвом.

«360 хвилин про театр» — нам є, про що сказати!

8 квітня, з 12:00 до 18:00 триватиме онлайн-марафон для театралів та глядачів — «360 хвилин про театр». Понад 360 днів, нарівні зі світовим, український театр перебуває у кризі, ...

Національний відбір на #ViralCreativeExpress 2021 розпочато

Клуб арт-директорів України ADC*UA запрошує всіх молодих креаторів взяти участь у Національному відборі на європейську програму ADC Europe — #ViralCreativeExpress ...

Сильвестр Сталлоне зніме фільм про братів Кличків

Сильвестр Сталлоне зніме фільм «Брати-легенди», присвячений Віталію та Володимиру Кличкам. Герой серіалу «Роккі» виступить режисером і сценаристом стрічки. Спочатку зйомки ...