Burger King із гордістю рекламує свій пліснявий воппер

Вчора мережа Burger King запустила глобальну рекламну кампанію, спрямовану на те, щоб підкреслити свій намір відмовитися від штучних консервантів. Такі кампанії відбуваються регулярно і рідко привертають до себе якусь особливу увагу. Але цього разу компанія Burger King перевершила саму себе в тому, що стосується сміливого маркетингу. Кампанія «Пліснявий воппер» (Moldy Whopper) – спільне дітище аж трьох агенцій – показує у надвисокій роздільній здатності фото та відео того, як воппер пожирається не людьми, а невблаганним часом. Простіше кажучи, нам показують, як воппер гниє.

У цій рекламі ми бачимо, як всі інгредієнти воппера поступово вкриваються цвіллю. А дата в кутку показує, як довго цей воппер був відданий на ласку природи (зазвичай не більше місяця). І слоган, який проголошує: «краса без штучних консервантів».

Над кампанією працювали три агенції: Ingo, David (обидві – дочірні агенції Ogilvy) та Publicis.

Цей пліснявий воппер покликаний передати намір бренда позбутися всіх штучних консервантів у своїх товарах до кінця цього року. Частково це компанії вже вдалося. Принаймні, у Європі.

Фернандо Мачадо (Fernando Machado), директор з маркетингу Burger King, пояснює: «Ми переконані, що справжня їжа – смачніша. Тому ми докладаємо всіх зусиль, щоб позбутися будь-яких штучних консервантів, барвників та ароматизаторів у тому меню, яке ми пропонуємо в усіх країнах світу».

Ця кампанія бере свій початок у Скандинавії, де воппер вже й так не містить жодних консервантів, оскільки було доведено, що вони становлять певний ризик для здоров’я дітей.

Як зробити пліснявий воппер фотогенічним?

З точки зору здорового глузду кампанія «Пліснявий воппер» здається дуже непростою. Але з практичної точки зору вона виявилася ще складнішою. Знадобилися місяці, щоб зробити пліснявий воппер дійсно фотогенічним.

Бьорн Сталь (Björn Ståhl), креативний директор Ingo, розповів: «Ми дуже пишаємося реалізацією цієї ідеї. Цвіль росте дуже непередбачувано. Нам довелося кілька місяців експериментувати з різними видами плісняви, щоб повною мірою передати красу того, що зазвичай вважається огидним. Я ніколи не думав, що одного дня мені доведеться стати спеціалістом з плісняви. Але щоб все вийшло так, як задумано, це було необхідно».

Знавці фастфуду впізнають також у кампанії «Пліснявий воппер» шпильку у бік МакДональдз. Адже «Останній чізбургер в Ісландії» був виставлений на огляд публіки ще з того часу, як мережа МакДональдз покинула цю країну. Було це у 2009 році, і той самий чізбургер і досі лишається нетлінним.

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Lions Live: речниця Bacardi радить шукати суперфанатів і деконструює фокус-групи

Компанія Bacardi останнім часом почала орієнтуватися на ті 10% аудиторії, які є її суперфанатами, а не на 90% людей, які становлять основну масу покупців.

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

Бренд Pepsi випустив нову лімітовану банку, присвячену одному з найгарніших міст України — Львову. Колекція була створена ексклюзивно для цього ...

Нарбут

Вийшла друком книга «Нарбут» з унікальною обкладинкою кожного примірника в накладі

Вийшла друком книга «Нарбут» — перша книга в Україні, кожний екземпляр якої має унікальну обкладинку, згенеровану алгоритмом. Дизайн книжки та ...

2Crack від Roshen

Saatchi & Saatchi Ukraine перекусила «запару» у новому ролику

На перший погляд, це історія про новий ролик Saatchi & Saatchi Ukraine (входить до складу Publicis Groupe Ukraine) для бренду ...

Регіональна кампанія Uklon від IAMIDEA

Дозвіл на хуліганство. Регіональна кампанія Uklon від IAMIDEA

Нещодавно Uklon та IAMIDEA розказали всім про нову стратегію і ключове повідомлення: «Твій рух — твої правила». За результатами першої ...

Підсумки першого дня Lions Live від Ани Анджелік, однієї з найвпливовіших CMO світу

Підсумки першого дня Lions Live було підведено Аною Анджелік, яка назвала п’ять ключових інсайтів, які варто винести для себе з понеділкових сесій Lions Live.